اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر سامسونگ

تعمیر درام پرینتر سامسونگ یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با پرینتر که با حضور در مرکز تعمیرات سامسونگ قابل دریافت است، سرویس «تعمیر درام پرینتر» است. همانگونه که می دانید یونیت درام، یکی از قطعات اصلی دستگاه پرینتر است که خرابی آن، اختلال عملکرد سایر اجزا دستگاه را در پی خواهد داشت. توصیه می شود در صورت مشاهده خرابی در درام، این بخش از دستگاه سریعاً تعمیر گردد. در غیراینصورت همانگونه که ذکر شد، روند چاپ با اشکال مواجه شده و سایر قطعات پرینتر نیز دچار ایراد می گردند.

در ارتباط با تعمیر درام پرینتر سامسونگ در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر آن وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض درام پرینتر سامسونگ آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیر درام پرینتر سامسونگ – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت.

تعمیر درام پرینتر سامسونگ

تعمیر و تعویض درام پرینتر سامسونگ

خرابی های پیش آمده در درام معمولاً به دلیل استهلاک این قطعه و کارکرد بالای آن است. نتیجۀ خرابی های درام معمولا یا چاپ اسنادی است که کیفیت پایینی دارند یا اسنادی است که خطوطی ناخواسته در آنها به چاپ رسیده است. جالب است بدانید که خراش ها و خطوط پیش آمده در درام –که بر اثر استهلاک و کارکرد بالا در درام ایجاد شده‌اند- را می توان با مایع مخصوصی پوشش داده و برطرف کرد. البته این کار نسبتاً هزینه‌بر است و تنها برای درام هایی صرفه اقتصادی دارد که بزرگ هستند. در درام های کوچک معمولاً ترجیح کاربران بجای تعمیر درام پرینتر سامسونگ، تعویض آن است. در هر حال نشانه هایی وجود دارد که با مشاهده آنها می توان اقدامات لازم جهت تعویض یا تعمیر درام پرینتر سامسونگ را آغاز کرد. در بخش بعد، این نشانه ها توصیح داده شده است.

نشانه های خرابی درام پرینتر سامسونگ

توصیه می شود با مشاهده هر یک از نشانه های زیر نسبت به تعویض یا تعمیر درام پرینتر سامسونگ اقدام نمایید و این کار را به تأخیر نیاندازید. توجه داشته باشید استفاده کردن از درام در وضعیتی که درام مستهلک شده است و کارکرد مناسبی از خود نشان نمی دهد خرابی هد پرینتر و سایر قطعات را در پی خواهد داشت.

  1. بهترین نشانه‌ که می تواند راهنمای ما در رسیدن زمان تعویض و تعمیر درام پرینتر سامسونگ باشد روشن شدن چراغی است که اصلا برای همین کار در دستگاه تعبیه شده است. این چراغ در زمانی که کارتریج دستگاه کاهش یابد روشن می شود. اگر پرینتر شما دارای صفحه دیجیتال باشد، روشن شدن این چراغ همزمان با نمایش یک نوشته و پخش صدا خواهد بود.
  2. موقعیت دیگری که در آن می توان اقدام به تعویض یا تعمیر درام پرینتر سامسونگ کرد، زمانی است که کیفیت چاپ پایین می آید. بعلاوه اگر رنگ جوهر پرینتر شروع به محو شدن کرد و یا در اسناد چاپ شده خطوطی مشاهده شد، می توان درام را تعویض کرد.

نکاتی مهم درباره خرید و تعمیر درام پرینتر سامسونگ

درام یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی و پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. درام دستگاه پرینتر در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر درام پرینتر سامسونگ دارد. در مورد خرید درام باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود. اگر درام دستگاه پرینتر اصلی و اورجینال شرکت سازنده نباشد هم باعث مصرف بالاتر پودر کارتریج و دولوپر و هم باعث افزایش فشار وارد شده به دستگاه می گردد.

تفاوت درام دستگاه کپی و پرینتر مربوط به نحوه انتقال تصاویر به درام است. یک درام با کیفیت پرینتر با اینکه ممکن است اندکی گران تر باشد، ولی به دلیل اینکه نیازی به تعویض مکرر درام نخواهد داشت، می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید مواد مصرفی ماشین های اداری شود. معمولا پس از هر ٣ بار شارژ کارتریج نیاز است تا درام تعویض شود. در صورت نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در واحد تعمیر درام پرینتر سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر سامسونگ

مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه خدمات مرتبط با این دستگاه –از جمله خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر درام پرینتر سامسونگ – را دریافت نمایید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز گردید. کیفیت تعمیر در مرکز تعمیر پرینتر Samsung ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است. بد نیست بدانید که مدیریت مرکز تعمیر پرینتر سامسونگ به دلیل اطمینان از عملکرد و مهارت فنی کارشناسان خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی و ضمانت نموده است.

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات سامسونگ نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول –مثلا خدمات مرتبط با تعمیر درام پرینتر سامسونگ- در پارت جداگانه و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با  واحد تعمیرات سامسونگ  و خدمات ارائه شده در ان به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید. با توجه به پیشروی های مداوم این کمپانی و حضور طرفداران بیشمار و پروپاقرص محصولات سامسونگ در درون کشور، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمامی توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سامسونگ در ایران تخصصی ترین خدمات مرتبط با هریک از دستگاه های سامسونگ را دریافت دارید.

اخبار، اطلاعات و مقاله های مربوط به کمپانی سامسونگ را در سایر بخش های سایت مطالعه کنید

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *