اشتراک گذاری

شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

اگر از کاربران دائمی دستگاه های پرینتر سامسونگ باشید حتما با مسئله «شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ» آشنا هستید. اما برای آندسته از کاربرانی که چندان با این دستگاه آشنا نیستند و به تازگی کار با پرینتر را آغاز کرده‌اند، باید بگوییم که «کارتریج» در واقع همان مخزنی است که جوهر یا تونر مصرفی پرینتر در آن قرار می‌گیرد.

مسئله‌ای که وجود دارد آن است که جوهر و تونر مصرفی موجود در این کارتریج پس از مدتی تمام می شود که در این شرایط دو راه پیش روی کاربر وجود خواهد داشت. یک تعویض کامل کارتریج (و استفاده از یک کارتریج نو) و دوم بسنده کردن به شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ. گزینه انتخابی عموم کاربران در این میان، شارژ کارتریج پرینتر است. زیرا تهیه یک کارتریج نو و جایگزین کردن آن، هزینه نسبتاً بالایی می‌طلبد. مسئله شارژ کارتریج تا بدان جا پیش رفته که حتی شرکت‌های سازنده پرینتر، اقدام به تولید پرینترهایی با قابلیت داشتن مخزن جوهر کرده‌اند. مخزن جوهر یا CISS از تعدادی مخزن جوهر با لوله های متعدد تشکیل شده است که بارها و بارها می توان آنها را شارژ کرد. در هر حال سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج انواع پرینتر با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر قابل دریافت است.

شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

نکات مهم درباره شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

نخستین نکته درباره شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ آن است که حتماً این کار می‌بایست توسط کارشناسان و اشخاص کاربلد انجام شود. در غیر اینصورت امکان آسیب به سایر قطعات اصلی دستگاه وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس شارژ کارتریج پرینتر Samsung در محل استفاده کرد. نکته دیگر آنکه پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت. بد نیست بدانید تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد می توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد. اما اگر بدنه اصلی یا کاست دچار مشکل شود دیگر نمی توان آن را شارژ  و از آن دوباره استفاده نمود. نکته آخر آنکه جهت شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ خود صرفاً از موادی استفاده نمایید که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر  و ارزان‌تر هستند اما می توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند.

تفاوت کارتریج پرینتر جوهرافشان و پرینتر لیزری سامسونگ

کارتریج جوهر افشان سامسونگ

کارتریج های جوهرافشان، از جوهری که به شکل مایع است برای تأمین رنگ پرینتر استفاده می کند. کارتریج های جوهر افشان همانگونه که از عنوان آنها پیداست برای پرینتر های جوهر افشان استفاده می شود. کارتریج پرینترهای جوهرافشان در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و زرد وجود دارد. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ توسط کارشناسان نمایندگی سامسونگ ارائه می گردد.

این مقاله را از قلم نیندازید: علت گیر کردن کاغذ در پرینتر چیست؟

کارتریج پرنیتر لیزری سامسونگ

کارتریج های لیزری همانگونه که از نام آنها پیداست برای پرینترهای لیزری مورد استفاده قرار می گیرد . این کارتریج ها برای تأمین رنگ پرینتر از پودر مخصوصی به نام تونر استفاده می کند. کارتریج لیزری در پرینترهای سیاه و سفید، به صورت تک رنگ (مشکی) یا مونوکروم وجود دارد. این کارتریج همانگونه که اشاره شد برای پرینترهای مونوکروم یا سیاه و سفید استفاده می شود. برای پرینترهای لیزری رنگی معمولا ۴ عدد کارتریج لیزری وجود دارد که از تونرهای رنگی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می کند. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج چاپگر سامسونگ (لیزری سیاه و سفید و رنگی) توسط کارشناسان مرکز شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ ارائه می گردد.

خدمات مرکز شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی در مرکز شارژ کارتریج سامسونگ
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی در مرکز شارژ کارتریج سامسونگ
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز شارژ کارتریج سامسونگ
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی در مرکز شارژ کارتریج سامسونگ
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز شارژ کارتریج سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان این مرکز در بالاترین سطح کیفی به کاربران این محصول ارائه می گردد. چیره‌دستی و زبدگی کارشناسان تعمیرات پرینتر سامسونگ در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه –از جمله خدمات مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ – باشند. تعمیرات پرینتر سامسونگ در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد.

تعمیرات سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ متشکل از پارتهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با یکی از تولیدات سامسونگ به کاربران ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی سامسونگ و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش، کلیه خدمات مورد نیاز را دریافت دارید. کارشناسان حاضر در نمایندگی سامسونگ ضمن آشنایی با عملکردِ کلی هریک از دستگاه ها، اطلاعات جامعی نیز در باب قطعات ریز و درشت این تجهیزات و کارکرد هر یک از آنها دارند. داشتن چنین مهارت‌هایی، سبب گشته تا در زمان بروز نقص و عیب در دستگاه، علتِ این نقص به سرعت شناسایی شده و اقدامات لازم جهت رفع آن یه دست کارشناسان مرکز تعمیرات سامسونگ انجام گیرد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد. وجه اشتراک کلیه پارت‌های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سامسونگ همکاری با خبره‌ترین کارشناسان و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *