اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ

تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ ، شکستگی ال سی دی تبلت بدترین نوع شکستگی صفحه نمایش است. دلیل این سخن آن است که رفع این شکستگی جز با تعویض ال سی دی امکان‌پذیر نیست و این کار هم، هزینه بسیاری را به کاربر تحمیل می‌کند. در صورتی که صفحه نمایش تبلت شما نیز دچار شکستگی شده است بهتر است در وهله نخست نوع شکستگی پیش آمده در آن را مشخص نمایید. زیرا تمامی شکستگی‌های پیش آمده در تبلت، مربوط به ال سی دی نیست؛ به عبارتی دیگر ممکن است این شکستگی مربوط به گلس تبلت (صفحه شیشه‌ای) باشد و به تاچ و ال سی دی سرایت نکرده باشد.

در این صورت نیازی به تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ نخواهد بود و شکستگی پیش آمده با تعویض گلس رفع خواهد شد. (جهت درک این موضوع به تصویر زیر مراجعه نمایید. (شماره ۱: گلس خارجی تبلت است؛ شماره ۲: تاچ اسکرین یا همان صفحه نمایش لمسی تبلت است؛ و شماره ۳: که ال سی دی دستگاه است که در این مقاله درباره تعویض آن صحبت شده است). تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ با حضور در مرکز تعمیرات تبلت قابل دریافت است.

تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ

نکات مهم در تعویض ال سی دی تبلت

تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ، یکی از تخصصی‌ترین خدماتی است که نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد چراکه هرگونه اشتباه حین تعویض ال سی دی، ممکن است موجب آسیب‌دیدگی سایر قطعات این دستگاه شود. برای مثال اگر شخص تعمیرکار قبل از تعویض ال سی دی تبلت فراموش کند که این دستگاه را خاموش کند یا اینکه فراموش کند کانکتور باتری را از تبلت جدا کند، اسکنر اثر انگشت تبلت از کار می‌افتد. به همین دلیل است که سپردن تبلت به یک تعمیرکار حرفه‌ای از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد. اگر تمایل دارید خودتان ال سی دی تبلت سامسونگ را تعویض کنید، فراموش نکنید که کانکتور باتری آن حتماً جدا کرده و این دستگاه را قبل از تعویض ال سی دی خاموش کنید.

چه زمانی نیاز به تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ است؟

بد نیست بدانید که هر شکستگی پیش آمده در صفحه نمایش تبلت، به معنای لزوم تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ نیست. به عبارتی دیگر، اگر صفحه نمایش شما شکسته شده است بهتر است در وهله نخست این موضوع مشخص شود که این شکستگی مربوط به کدام بخش است (گلس، تاچ اسکرین و یا ال سی دی). بنابراین توصیه می‌شود در صورت مراجعه به مراکز تعمیرات تبلت، نوع شکستگی را از کارشناس مربوطه جویا شوید. شکستگی ال سی دی تبلت سامسونگ نشانه‌هایی دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

  • برخی از کاربرانی که ال سی دی تبلت آنها شکسته است گزارش داده اند که گاه، جوهر نیز از گوشی آنها تراوش کرده است.
  • وضعیت دیگری نیز وجود دارد؛ در این وضعیت امکان مشاهده تصاویر با یک ال سی دی خراب وجود دارد اما صفحه بسیار تاریک است.
  • از آن جایی که ال سی دی زیر گلس و تاچ قرار گرفته است، اگر افتادن گوشی منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن هم گلس و هم تاچ شود، در هر حالت از آن جایی که ال سی دی شکسته است باید کل قطعات تاچ و ال سی دی عوض شود.
  • زمانی که ال سی دی تبلت سامسونگ می شکند، پنل صفحه نمایش لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو را به نمایش می گذارد و ممکن است دیگر نتوان چیزی روی صفحه نمایش مشاهده کرد.
  • اگر صفحه نمایش دارای خطوطی است و یا ظاهری شبیه ریختن شدن جوهر دارد، پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و می بایست اقدام به تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ کرد.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود: چطور مشکل کم نور شدن تبلت را برطرف کنیم؟

پس از تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ به موارد زیر توجه نمایید

رعایت برخی نکات مهم پس از تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ سبب می گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتی که تبلت شما نیز دچار اشکال شده و حال قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ عنوان شده اند، توجه فرمایید:

پس از تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ تبلت‌تان را چک نمایید. یک تصویر تمام مشکی را در تبلت خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ مجدد کنید. تبلت خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید تبلت خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).

این مقاله را از دست ندهید: چرا تبلت روشن نمی شود؟

تعمیر تبلت سامسونگ

مرکز تعمیر تبلت سامسونگ با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. شما کاربران گرامی می توانید در این مرکز حضور یافته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز در حوزه تعمیرات تبلت سامسونگ نظیر تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ را دریافت نمایید.

تعمیرات سامسونگ

نمایندگی  تعمیرات سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی  تعمیرات سامسونگ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. همکاری این دو مجموعه، سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمام خدماتی گردند که در این مرکز ارائه می گردد. دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

1.5/5 (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *