اشتراک گذاری

تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ

پیش از پرداختن به سرویس‌های تعمیر و تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ، بد نیست نگاهی به ساختار این قطعه و ساز و کار آن داشته باشیم. پیکاپ رولر پرینتر ( paper pick-up roller) همانگونه که از نام لاتین آن پیداست قطعه‌ای است که وظیفه برداشتن و مکش کاغذ در پرینتر را برعهده دارد. پیکاپ معمولاً بیضی شکل است و نخستین مرحله در فرآیند چاپ، توسط آن آغاز می‌شود. پیکاپ رولر پرینتر، چرخه پلاستیک مانندی است که کار کشیدن کاغذ به درون پرینتر را توسط پد زیری و با یک بار چرخش که اصطلاحاً به آن درایو کردن می گویند انجام می دهد.

بروز خرابی و اختلال در  پیکاپ رولر، سبب می گردد که پرینتر نتواند کاغذهای مورد نیاز جهت چاپ را به درون خود بکشد و چاپ اسناد انجام نشود. بنابراین اگر کاغذ اصلاً از سینی فید نمی شود و ارور گیر کردن کاغذ مکرراً اعلام می شود می توان احتمال دارد که مشکل از پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ است و نیاز این که اقدامات لازم جهت تعمیر و یا تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ انجام شود. دارندگان پرینترهای سامسونگ می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیر و تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. کاربرانی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیرات پرینتر را ندارند، می توانند خدمات مورد نیاز خویش را با استفاده از سیستم سرویس در محل پرینتر سامسونگ استفاده نمایند.

تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ

نشانه های خرابی پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ

معمول‌ترین نشانۀ خرابی پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ آن است که پس از روشن شدن پرینتر، کاغذ‌های موجود در سینی کاغذ پرینتر، شروع به تکان خوردن کنند، اما پرینتر نتواند کاغذ مورد نیاز جهت چاپ را به خود جذب کند. چنین اتفاقی دال بر خرابی پیکاپ پرینتر سامسونگ و نیاز به تعویض آن است. البته باید به این نکته توجه داشت که در مواردی وجود یک شی خارجی مثل تکه کاغذ، سوزن منگنه یا سایر قطعات، سبب می‌گردد که پرینتر نتواند کاغذ مورد نیاز را به داخل چاپگر مکش کرده و فرآیند چاپ را به انجام رساند. بنابریان پیش از اقدام به تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ بهتر است از عدم وجود یک شی خارجی در مسیر مکش کاغذ، مطمئن گردید.

سرویس و تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ

سرویس و تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ فرآیند چندان پیچیده ای نیست و کاربر با اندک تخصص و مهارتی می تواند آن را به انجام رساند. اگر شما نیز به دلیل تکرار شدن مداوم مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر به این نتیجه رسیده اید که نیاز به سرویس و تمیز کردن پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ خود دارید می توانید با پیاده سازی مراحل زیر این کار را انجام دهید. در صورتی که امکان انجام این کار را ندارید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات پرینتر سامسونگ و حضور در پارت تعمیر و تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ خدمات مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

  • در گام نخست پرینتر را از برق کشیده و اجازه دهید که دستگاه کاملا خنک شود. پس از آن برای سهولت کار کاتریج دستگاه را خارج نمایید.

نکته: پیکاپ رولر عموماً در دو رنگ آبی و طوسی تولید می شود و محل قرارگیری آن پشت کارتریج است.

  • در این مرحله نیاز است تا دکمه پیکاپ رولر را به سمت جلوی پرینتر بچرخانید. پس از این کار به آرامی پیکاپ رولر را به مستقیم بکشید.
  • یک پارچه نخی ساده برداشته و آنرا آغشته به الکل کنید و بر روی پیکاپ رولر به آرامی بکشید.
  • گرد و خاک احتمالی و غبار موجود در پیکاپ را با دستمال نخی تمیز پاک کنید و اجازه دهید پیکاپ خشک شود.
  • پیکاپ رولر را در محل خود قرار دهید و دکمه آنرا به سمت عقب پرینتر بچرخانید.
  • در مرحله آخر از تعمیر پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ، کاتریج را سر جای خود قرار دهید و درب پرینتر را ببندید.
  • پرینتر سامسونگ را به برق بزنید و آن را برای کار آماده کنید.

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان این مرکز در بالاترین سطح کیفی به کاربران این محصول ارائه می گردد. چیره‌دستی و زبدگی کارشناسان تعمیرات پرینتر سامسونگ در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه باشند. کاربران پرینترهای سامسونگ می‌توانند با حضور در این مرکز تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و بهسازی این دستگاه از جمله تعمیر و تعویض پیکاپ رولر پرینتر سامسونگ را دریافت نمایند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند –اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد. وجه اشتراک کلیه پارت‌های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سامسونگ همکاری با خبره‌ترین کارشناسان و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی  تعمیرات سامسونگ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *