اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت سامسونگ

منظور ما از تعویض گلس تبلت سامسونگ، لایه محافظی است که در کارخانه، روی نمایشگر چسبانده شده است. در ادامه نکات بیشتری را در خصوص نحوه تعویض گلس تبلت Samsung و زمان تعویض این قطعه و … به شما ارائه می دهیم. برای این که از اصل بودن گلس جدید و انجام درست و بی نقص مراحل تعویض کاملا مطمئن باشید، می توانید از تیم تعمیرات تبلت در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعویض گلس تبلت سامسونگ یکی از خدمات جانبی حوزه تبلت های سامسونگ است که در نمایندگی سامسونگ با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می شود. البته تعویض گلس تبلت سامسونگ به طور کلی دو مفهوم جداگانه دارد که باید به آن اشاره کنیم. واژه یگلس در اصطلاح عموم و در میان تعمیرکاران می تواند به دو منظور و هدف استفاده شود. برای درک بهتر مطلب پیشنهاد می کنیم که این بحث را با دقت دنبال کنید.

تعویض گلس تبلت سامسونگ

چه موقع اقدام به تعویض گلس تبلت سامسونگ کنیم؟

گلس ال سی دی، محافظ نمایشگر است و از این بخش در مقابل ضربه و فشار و … محافظت می کند. زمانی که گوشی ضربه خورده یا زمین می افتد، گلس جلوی شکستن صفحه نمایش را می گیرد. در این شرایط اگر نمایشگر ترک خورد، باید سراغ تاچ تبلت بروید. اگر تاچ کار نمی کند، یعنی علاوه بر گلس، خود ال سی دی هم آسیب دیده و باید در اولین فرصت تعویض شود. اما در صورتی که تاچ عمل کرده و می توانید از تبلت استفاده کنید، یعنی زمان تعویض گلس تبلت سامسونگ فرا رسیده است.

برای تعویض گلس تبلت Samsung از چه ابزاری استفاده می شود؟

با توجه به این که گلس لایه محافظ ال سی دی است، لازم است که تعویض آن با دستگاه ها و تجهیزات ویژه انجام شود. گلس باید از روی نمایشگر جدا شود، بدون این که کوچک ترین آسیبی به ال سی دی برسد. معمولا برای تعویض گلس تبلت سامسونگ یا هر برند دیگری، با سپراتور، ال سی دی را از فریم میانی جدا می کنند. سپس از تجهیزات دیگری شامل سیم فولادی، دستگاه فریز (برای گوشی هایی با نمایشگر منحنی) چسب OCA برای نصب گلس جدید، حلال چسب ال سی دی، دستگاه لمینیتور، دستگاه فشار باد و دستگاه حباب گیر برای طی کردن بقیه مراحل استفاده می شود. استفاده از این تجهیزات باعث می شود که مراحل تعویض گلس و نصب گلس جدید به درستی و بدون ایراد انجام شوند.

تعویض انواع گلس تبلت سامسونگ

تعویض شیشه تبلت سامسونگ

گاهی شیشه رویی دستگاه شما در اثر ضربه می شکند، اما صفحه نمایش و تاچ آن سالم است و به خوبی کار می کنند؛ به این معنی که به غیر از شکستگی ظاهری مشکل دیگری در صفحه نمایش وجود ندارد. در چنین شرایطی تنها به تعویض گلس تبلت سامسونگ نیاز دارید و بهترین و عاقلانه ترین کار تعویض همین قطعه است. بدون اینکه به ال سی دی و تاچ اورجینال گوشی کاری داشته باشیم، با مراجعه به یک مرکز استاندارد تعویض گلس تبلت سامسونگ به راحتی این کار را انجام می دهیم.

تعویض محافظ تبلت سامسونگ

گاهی نیز تنها هدف ما از تعویض گلس، تعویض پوشش محافظتی دستگاه است که می تواند از جنس شیشه یا پلاستیک باشد. هر یک از انواع محافظ ها اعم از محافظPET، محافظTPU، محافظ TG، ساختار و ویژگی های خاص خود را دارند که در تعویض گلس تبلت سامسونگ باید با توجه به کارایی آنها بهترین را انتخاب کنیم. بهترین نوع محافظ، محافظ TG است که به صورت فشرده و در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر دستگاه شما را برابر خراش و چربی و شوک های ضربه ای کاملا حفظ می کند.

نحوه تعویض گلس ال سی دی تبلت سامسونگ

ما به کمک دستگاه های بروز می توانیم تعویض گلس تبلت سامسونگ شما را با بهترین کیفیت انجام دهیم. بدون نیاز به تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ و تاچ. در این صورت هزینه نهایی تقریبا برابر با نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی خواهد بود. البته  همان طور که قبلا هم اشاره کردیم به شرط اینکه ال سی دی و تاچ دستگاه کاملا سالم باشد.

  • جداسازی ال سی دی از فریم
  • جدا سازی گلس از ال سی دی
  • جداسازی پلارایز و چسباندن پلارایز جدید
  • لمینت و حبابگیری
  • پرس کردن ال سی دی به فریم

برای تعویض گلس تبلت سامسونگ نیاز است که مراحل بالا طی شود. دستگاه های تعویض گلس متفاوت و با قابلیت های متفاوت و بعضا دستگاه های چند کاره زیادی در بازار وجود دارند که هر یک کارایی خاص خود را دارند، ما در مرکز تعویض گلس تبلت سامسونگ بهترین تجهیزات را به کار می گیریم تا بهترین کیفیت را به کاربر ارائه کنیم.

نکات مهم تعویض گلس تبلت سامسونگ

به دلیل نازکی اکثر ال سی دی ها، عملیات جداسازی گلس از ال سی دی، تمیز کردن ال سی دی از چسب UV و تعویض گلس تبلت سامسونگ بسیار حساس و ریسک پذیر است. در بعضی موارد ممکن است ال سی دی در حین جداسازی گلس دچار شکستگی یا ترک گردد که این مسئله کاملا اجتناب ناپذیر است. در نتیجه ریسک شکستن ال سی دی در تعویض گلس تبلت سامسونگ وجود دارد و پذیرش این ریسک به عهده مشتری است. در اکثر مدل ها احتمال سالم ماندن LCD بالای ۹۵ درصد است؛ هر چند برای بعضی مدل ها این احتمال کمتر است، زیرا ال سی دی بسیار شکننده ای دارند و احتمال سالم ماندن ال سی دی به حدود ۸۰ درصد می رسد.

تعمیرات تبلت سامسونگ

مرکز تعمیرات تبلت سامسونگ ، واحدی مستقل و جدا از سایر واحد های تعمیراتی مرکز سامسونگ است که فقط خدمات منحصر و مربوط به این دستگاه را ارائه می دهد. این واحد با بهترین و اصل ترین لوازم جانبی و به کارگیری تجهیزات برتر تعمیراتی، موفق شده است که خدماتی بی رقیب و بی نظیر را به کاربران خود ارائه دهد.

تعمیرات سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ ، درگاه امن و ایمنی است برای همه کاربران این کمپانی خوش نام و پر تلاش. این مرکز تمامی خدمات تعمیراتی خود را در واحد های جداگانه و به طور کاملا تخصصی ارائه می دهد. استفاده از لوازم جانبی اصل و به کارگیری دستگاه های به روز تعمیراتی و بهره مندی از تجربه و مهارت تکنسین های مجرب، ویژگی های انحصاری این مرکز است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، با شناخت نیاز و تقاضاهای کاربران خود، موفق شده است بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به کاربران  ارائه دهد. این مرکز احترام به مشتری را مهمترین اصل موفقیت می داند و همواره مشتری را ذی حق و به حق می داند و پیوسته در این مسیر موفق عمل می کند.

اخبار، اطلاعات و مقاله های مربوط به کمپانی سامسونگ را در سایر بخش های سایت مطالعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *