اشتراک گذاری

کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ

کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ از طراحی فوق العاده خلاقانه مثلثی شکل، بهره برده است که این ویژگی باعث شده عملکرد این دستگاه به میزان قابل توجهی بهبود یابد. این طراحی سرعت گردش هوای سرد را سریع تر کرده و اجازه می دهد تا شعاع بیشتر و وسیع تری از فضای خانه شما خنک بشود.

همچنین این محصول دارای، اینورتر دیجیتال بوده و از این حیث مصرف انرژی را به گونه ای عالی بهینه کرده است. از سویی دیگر، وجود قابلیت هایی مانند Virus Doctor، Easy Filter در آن موجب از بین رفتن آلاینده ها، باکتری های حساسیت زا، ویروس ها و همچنین حذف گرد و خاک اضافه شده و هوای محیط خانه را پاگیزه نگه می دارد.

کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ

نگاهی به ویژگی های کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ

طراحی عالی

کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ از طراحی کم نظیری بهره برده می برد. این محصول اساسأ برای کارآمدی بیشتر و عملکردی مناسب تر طراحی شده و توانسته فضای خنک تری را ایجاد کند. طراحی مثلثی شکل این دستگاه باعث شده تا هوای بیشتر از منطقه وسیع تری وارد شود و همچنین، زاویه خروج بزرگتر، پره های اضافه در فن بزرگتر نیز باعث ایجاد هوای سرد تر و ارسال آن به نقاط دورتر و گسترده تری از محیط  خانه شما می شود. بدین ترتیب، تمام گوشه های خانه شما سرد و خنک شده و دیگر مجبور نیستید برای یافتن دمایی مطلوب تر به دنبال نقطه خاصی در محیط خانه خود باشید.

واحد EER

این واحد بیانگر سطح تولید سرما از انرژی الکتریکی است. واحد EER مقدار برق مصرفی را نشان می دهد و هرچه این عدد بالاتر باشد، مقدار مصرف کولر گازی پایین تر است.

نصب Smart Installation

کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ دارای قابلیت Smart Installation می باشد و با کمک آن شما می توانید از نصب صحیح و دقیق دستگاه خود اطمینان کامل حاصل کنید.

حالت تک کاربره

کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ، میزبان مشخصه های کلیدی و کاربردی بسیار زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به حالت تک کاربره (Single User mode) اشاره داشت. این حالت، ظرفیت کمتری از کمپرسور را استفاده کرده و مصرف برق را به خوبی کاهش می دهد. البته با استفاده از این حالت، همچنان محیط خانه تان خنک و بسیار راحت بوده و می توانید از دمای مطلوب آن لذت ببرید. بنابراین، پیشنهاد می شود به هنگامی که تنها هستید حتی در یک روز کاملأ گرم نیز از این آپشن استفاده کرده و بدون نگرانی از قبض برق از خنکی فضای خود بهره مند باشید.

اینورتر دیجیتال

کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ دارای اینورتر دیجیتال با مصرف انرژی بهینه شده به همراه EER 10.1 می باشد. بهره مندی از این ویژگی باعث می شود تا دمای مطلوب بدون روشن و خاموش کردن دستگاه حفظ شده و در مصرف برق به میزان قابل قبولی صرفه جویی شود. به عبارتی دیگر، اینورتر دیجیتال باعث می شود بدون آنکه از انرژی بالایی استفاده کنید در مدت طولانی تری از فضای خنک خانه تان بهره مند باشید.

قابلیت Fast Cool و Comfort Cool

یکی از ویژگی های گنجانده شده در کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ، قابلیت Fast Cool می باشد. با استفاده از این حالت قدرتمند می توانید با سرعت بسیار زیادی دمای خانه را پایین آورده و کاملا خنک کنید. لازم به ذکراست، به هنگامی که دمای خانه شما به میزان مطلوب خود برسد این دستگاه با استفاده از حالت Comfort Cool  به صورت اتوماتیک در همان درجه تنظیم شده و خنکی را برایتان حفظ می کند.

از این رو، شما احساس سرما نکرده و حتی مجبور نیستید به طور دستی دمای کولر گازی خود را تنظیم کنید و بهتر از همه آنکه دیگر لازم نیست دستگاه شما برای حفظ دمای مطلوب، به طور متناوب خاموش و روشن شود. به هر حال این امر می تواند به میزان قابل توجهی عمر دستگاه تان را بالا ببرد.

محیط پاکیزه تر

کمپانی سامسونگ با رویکردی حرفه ای تلاش کرده است تا ویژگی های متمایزتری را به دستگاه خود اضافه کند. از این رو، کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ دارای قابلیت هایی همچون، Virus Doctor و Easy Filter بوده و با کمک این ویژگی ها توانسته است آلاینده های خطرناک انتقال پذیر در هوا، گرد وخاک، عوامل حساسیت زا، باکتری ها و ویروس هایی همچون ویروس های نوع A و Corona را از بین ببرد. این کار ابتدا با استفاده از فیلتر و در مرحله دوم قابلیت Virus Doctor انجام می پذیرد.

تعویض آسان فیلتر

دسترسی و تعویض فیلتر در کولر گازی AR5500 Wall-mount سامسونگ، بسیار آسان تر از نمونه های معمول می باشد. فیلتر این دستگاه در قسمت بیرونی و بالای یونیت می باشد و از این حیث بیرون آوردن و تمیز کردن و در نهایت فیکس کردن دوباره  آن بسیار ساده است. دسترسی آسان فیلتر باعث شده است که برای تمیز کردن نیازی به برداشتن کلاهک یا کشیدن قاب دستگاه نباشید. شایان ذکراست، پوشش آنتی باکتریایی این فیلتر مانع  ورود هرگونه گرد و غبار، آلاینده های خطرناک هوا و عوامل حساسیت زا می شود.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

بخش تعمیر نمایندگی سامسونگ، شامل واحدهای مجزایی است که هر یک به بررسی دقیق و ترمیم یکی از محصولات این کمپانی محبوب اختصاص یافته اند. شما کاربران محترم در صورت روبه رو شدن با هر گونه مشکلی در محصولات سامسونگ خود، می توانید به واحدهای تعمیرات تخصصی سامسونگ مراجعه کرده و شاهد تعمیر دستگاه شخصی خود با بالاترین کیفیت باشید. ماشین های اداری، کامپیوتر، لوازم خانگی، تجهیزات جانبی، عمده تولیدات کمپانی سامسونگ بوده و شامل سرویس های تعمیراتی این واحدهای حرفه ای می باشند. جالب است بدانید واحدهای تعمیرات سامسونگ ، دارای آرشیوی کامل از قطعات اصل و اورجینال است که در صورت نیاز دستگاه ها به تعویض قطعات، تعمیرکاران از این آرشیو بهره می گیرند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ سالیان درازی است که به فروش، تعمیر و ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات این شرکت مشغول می باشد. کارکنان دقیق و حرفه ای کلیه ی واحدها و بخش های این نمایندگی، دارای تخصص و تجربه ی بالایی در حوزه کاری خود بوده و با اقدامات مفید خود، زمینه ی جلب رضایت کاربران را فراهم نموده اند. همچنین، ارائه ی راهنمایی های کارشناسانه فروش محصولات به شیوه ای اصولی انجام می گیرد. با مراجعه به فروشگاه های مرکزی سامسونگ و یا برقراری تماس با نمایندگی این شرکت، می توانید این مشاوره ها را دریافت کرده و با اطمینان خاطر کامل اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

اخبار ، مقالات ، سوالات متداول را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته