درباره نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران

درباره نمایندگی‌ رسمی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران ، همین بس که این مرکز همواره مورد تایید کاربران و حتی رقیبان بوده است. خدمات نمایندگی رسمی سامسونگِ مرکز سخت افزار ایران در چند بخش تعمیرات ، فروش و آموزش تعمیرات سامسونگ به کاربران ارائه می گردد.نمایندگی رسمی مرکز سخت افزار ایران در تعمیرات سامسونگ با کسب مجوزهای لازم از شعبه ی مرکزیِ مرکز سخت افزار ایران به ارائه ی خدمات تخصصی و حرفه ای در حوزه ی فروش و تعمیرات سامسونگ مبادرت می ورزد.

این مرکز پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده‌است تا با عرضه ی بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات پس از فروش ، رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نماید. متخصصین نمایندگی رسمی سامسونگ آی اچ سی، با تسلط برتمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت ، عملیات تعمیر و بازسازی محصولات را انجام می دهند. نکته ی حائز اهمیت در این مرکز ارائه ی خدمات همراه با گارانتی می باشد. گارانتی مورد نظر با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه متفاوت می باشد.

ویژگیهای نمایندگی رسمی سامسونگ IHC

ویژگی های منحصر به فرد نمایندگی رسمی سامسونگِ مرکز سخت افزار ایران موجب تمایز این مجموعه از سایر مراکز فروش و تعمیر  گشته است. در حقیقت نمایندگی سامسونگِ مرکز سخت افزار ایران اصولی را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است که  ممکن است برای سایر نمایندگی ها بی اهمیت بوده و یا این سطح از اهمیت را نداشته باشد.  مشتری مداری و گام برداشتن در جهت رضایت مشتریان مهم ترین اصل در نمایندگی رسمی سامسونگ IHC می باشد. تخصص، مهارت، پشتکار، تجربه و دانش، خلاقیت، اخلاق مداری و تعهد و… برخی از مشخصات نمایندگی مجازسامسونگ IHC است.

دانش و مهارت متخصصین این مجموعه همواره زبانزد خاص و عام بوده است. ازین رو بارها مشاهده است که ، مهندسین این مرکز قادر به بازیابی و تعمیر دستگاه هایی بوده اند که توسط سایر مراکز غیرقابل تعمیر نامیده شده است. در صورتی که کاربر یکی از محصولات سامسونگ هستید و دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده است می توانید با کارشناسان واحد تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

واحدهای تعمیرات سامسونگ متشکل از چندین کارگاه مجزا هستند و هر کارگاه جهت تعمیر یکی از محصولات در نظر گرفته شده است. مدرنترین تجهیزات و ابزارآلات جهت تعمیر تخصصی محصولات در هر واحد فراهم گشته است. همچنین مهندسین و متخصصینی که تخصص ویژه در زمینه ی تعمیر محصول مورد نظر دارند در هر واحد مشغول به فعالیت هستند. به همین دلیل کاربران محترم برای تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . در این قسمت به ذکر عنوان هریک از واحدهای تعمیراتی بسنده می کنیم.

جهت آشنایی کامل باواحد مورد نظر می توانید وارد صفحه ی مربوطه شده و خدمات  را مطالعه نمایید. گفتنی است ، آشنایی کامل با خدمات این مرکز از طریق مراجعه ی حضوری به نمایندگی سامسونگ IHC امکان پذیر خواهد گشت.

خدمات نمایندگی سامسونگ

خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ

دیگر خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ IHC

دیگر خدمات نمایندگی رسمی سامسونگِ مرکز سخت افزار ایران، جهت بالابردن سطح دانش عمومی کاربران و همچنین کمک به متخصصین برای آشنایی با متد نوین طراحی شده است. اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول مرتبط با شرکت سامسونگ در این بخش معرفی ، بررسی و تحلیل خواهد شد. ارائه ی جدیدترین خبرها ، مقالات عمومی و تخصصی، معرفی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سامسونگ و… ضمن بالابردن دانش کاربران ، آنان را در استفاده ی بهینه از محصولشان یاری خواهد نمود.

همچنین کاربران گرامی می توانند پاسخ پرسش های خود را دربخش سوالات متداول دریافت نمایند. لازم به ذکراست،  تمامی مطالب توسط کارشناسان نمایندگی Samsung انتخاب ، بررسی و تحلیل می گردد.