اشتراک گذاری

تعمیرات مانیتور سامسونگ

تعمیرات مانیتور سامسونگ یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در این مرکز است که در پارت تخصصی خویش انجام می پذیرد. در پارت مذکور تیمی از کارشناسان زبدۀ این حوزه، تجهیزات پیشرفته مرتبط با تعمیر این محصول را در دست گرفته و تخصصی ترین عملیات مورد نیاز را بر روی مانیتورهای سامسونگ پیاده می سازند.

تعمیرات مانیتور سامسونگ در این مرکز به دست متخصصانی انجام می پذیرد که ترفندهای تعمیر را متناسب با ساختار و نوع مانیتور بر می گزینند و با عیب یابی صحیح دستگاه، بهترین راهکار جهت رفع عیوب ایجاد شده در آن را به کار می برند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بی شماری از این دستگاه ها بر ویژگی های فنی و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در آن هستند.

تعمیرات مانیتور سامسونگ در محل و منزل

نمایندگی تعمیر مانیتور سامسونگ

به دور از دنیای تبلیغات، مانیتور سامسونگ از بهترین‌های بازار مانیتورهاست. درواقع همه محصولات و دستگاه‌های سامسونگ بی‌نظیر هستند چه از نظر طراحی و چه از نظر کیفیت ساخت. البته نباید این مسئله را فراموش کرد که استفاده نادرست از هر دستگاهی هر چند باکیفیت، موجب خرابی آن می‌شود. مانیتور سامسونگ هم از این مسئله مستثنی نیست. اما جای نگرانی نیست چراکه نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در این زمینه، خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع مدل‌های مانیتور سامسونگ را به کاربران ارائه می‌دهد. اگر شما هم از مانیتور سامسونگ استفاده می‌کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید تعمیرات آن را به نمایندگی رسمی سامسونگ بسپارید.

خدمات تخصصی تعمیرات مانیتور سامسونگ

تعمیر پاور مانیتور سامسونگ

چرا مانیتور سامسونگ روشن نمی‌شود؟ علت خاموش شدن مانیتور سامسونگ بلافاصله بعد از روشن شدن چیست؟ چرا مانیتور سامسونگ پس از گذشت چند دقیقه از روشن شدنش خاموش می‌شود؟ یکی از احتمالاتی که می‌توان درصورت بروز هر یک از این مشکلات در مانیتور سامسونگ در نظر گرفت، خرابی پاور این دستگاه است. چراکه جریان برق مانیتور توسط پاور یا منبع تغذیه آن تامین می‌شود. بنابراین اگر پاور مانیتور خراب شود، جریان برق این دستگاه تامین نشده و موجب خاموش شدن ناگهانی مانیتور می‌شود.

نحوه عملکرد پاور یا همان منبع تغذیه به این شکل است که پاور مانیتور جریان برق شهری را که از نوع متناوب است دریافت کرده و آن را به جریان برقی از نوع مستقیم تبدیل می‌کند. چراکه مانیتور برای روشن شدن و کار کردن به جریان برق مستقیم نیاز دارد. سپس جریان برق مستقیم را از طریق مادربرد یا مین برد مانیتور به سایر اجزاء این دستگاه انتقال می‌دهد. نوسان برق، ضربه و آبخوردگی مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خرابی پاور مانیتور سامسونگ می‌شوند.

تعمیر مین برد مانیتور سامسونگ

تنها خرابی پاور یا منبع تغذیه مانیتور نیست که موجب خاموش شدن ناگهانی این دستگاه یا روشن نشدن آن می‌شود، بلکه خرابی مهم‌ترین قطعه مانیتور یعنی مین برد آن که با نام‌های برد اصلی و مادربرد هم شناخته می‌شود، موجب بروز چنین مشکلاتی در مانیتور سامسونگ می‌شود. مادربرد مانیتور در این دستگاه همه کاره به حساب می‌آید و چندین و چند وظیفه دارد.

علاوه‌بر اینکه اجزاء مانیتور را به یکدیگر ارتباط می‌دهد، دستورات کاربر را دریافت کرده و آن‌ها را به اجزاء موردنظر منتقل می‌کند. با این وجود بدیهی است که درصورت خراب شدن مین برد مانیتور مشکلاتی مانند: خاموش شدن ناگهانی مانیتور، تصویر نداشتن، پرش تصویر مانیتور و … در این دستگاه به وجود می‌آید. دقیقاً همان عواملی که موجب خرابی پاور مانیتور سامسونگ می‌شوند، در خرابی برد اصلی این دستگاه نیز نقش دارند به گونه‌ای که نوسان برق، رطوبت و ضربه موجب خراب شدن مادربرد مانیتور سامسونگ می‌شوند. اگر مانیتور شما هم هر یک از نشانه‌های خرابی مین برد را دارد، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات آن را به نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ بسپارید.

تعمیر پنل مانیتور سامسونگ

دلیل نمایش خطوط افقی و عمودی بر روی مانیتور سامسونگ چیست؟ یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که در مانیتورها به دلیل آبخوردگی و وارد شدن ضربه به پنل مانیتور به وجود می‌آید، نمایش خطوط افقی و عمودی بر روی مانیتور است. اگر شما هم با چنین مشکلی در مانیتور خود مواجه شده‌اید، لازم است بدانید که پنل آن آسیب‌دیده است.

پنل همان صفحه نمایش مانیتور است که 70 درصد از ارزش این دستگاه را شامل می‌شود. همانطور که اشاره کردیم دو عامل بسیار مهم شامل: ضربه و رطوبت موجب آسیب‌دیدگی پنل مانیتور می‌شود. با این وجود از وارد شدن ضربه به مانیتور جلوگیری کنید و سعی کنید که هنگام تمیز کردن مانیتور خود مایع تمیزکننده را به صورت مستقیم بر روی نمایشگر آن اسپری نکنید و برای تمیز کردن مانیتور از دستمال خشک استفاده کنید.

تعمیر بک لایت مانیتور سامسونگ

کم‌رنگ شدن آرام آرام صفحه نمایش مانیتور، لرزش تصویر در مانیتور، چشمک زدن تصویر مانیتور و … همه از نشانه‌های خرابی بک لایت مانیتور سامسونگ می‌باشند. نمایش تصاویر بر روی مانیتور به نور پس‌زمینه‌ای نیازمند است که این نور پس‌زمینه توسط قطعه‌ای به نام بک لایت در مانیتور تامین می‌شود.

بنابراین بدیهی است که با خراب شدن بک لایت امکان نمایش تصاویر در مانیتور وجود نداشته باشد. اگر شما هم با  هر یک از مشکلات مذکور در مانیتور خود مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیرات مانیتور سامسونگ بسپارید. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق منشأ اصلی مشکل در بک لایت مانیتور را تشخیص داده و آن را برطرف می‌کنند.

نمایندگی مانیتور سامسونگ

نمایندگی مانیتور سامسونگ یک مرکز رسمی است  که  در تعمیر و خدمات پس از فروش مانیتورهای سامسونگ تخصص دارد. این نمایندگی ضمن بهره مندی از حضور بهترین تعمیرکاران مانیتور ، تجهیزات و قطعات اصلی سامسونگ را در اختیار دارد. از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان  نمایندگی مانیتور سامسونگ می‌توانید با مشکلات فنی مانیتور خود مانند نمایشگر خراب، وضوح تصویر، مشکلات در رنگ و کیفیت تصویر و سایر نقص‌های عملکردی مرتبط ، مشورت کرده و خدمات تعمیری لازم را دریافت کنید.

نمایندگی مانیتور سامسونگ

تعمیرات مانیتور سامسونگ و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ

تعمیرات مانیتور سامسونگ صرفاً می بایست در نمانیدگی های مجاز و استاندارد انجام پذیرد زیرا تعمیر این محصول در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید، که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد.

مانیتور سامسونگ یکی از تولیدات باکیفیت کمپانی خوشنام سامسونگ است که عموماً به دلیل برخورداری از برخی ویژگی‌ها نظیر ابعاد مناسب، نصب آسان و راحت، کیفیت بالا، مصرف انرژی پایین و پیکسل بالا انتخاب نخست بسیاری از کاربران است. سامسونگ با بکارگیری ترکیبی از کارشناسان نخبۀ سیستم‌ها و خدمات آی‌تی و نیز پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در زمینه محاسبات، ارتباطات و صنایع میکروالکترونیک، توانسته است مشریان خود را، از ارزش افزوده محصولات بهره‌مند سازد و بخش عمده ای از بازارهای جهانی این حوزه را به تسخیر خویش درآورد. کاربرانی گرامیِ هریک از مانیتورهای سامسونگ به خاطر داشته باشند، که با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیرات مانیتور سامسونگ در کمترین زمان و با کمترین هزینه می توانند دستگاه معیوب خویش را تعمیر نمایند. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی سامسونگ و جدیدترین محصولات نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی محصولات شرکتی است که در سال ۱۹۳۸ توسط «لی بیونگ چول» به عنوان یک شرکت تجاری در شهر دایگو راه‌اندازی شد. مقر اصلی این کمپانی در حال حاضر در شهر سئول کره‌جنوبی واقع شده است. محصولات کمپانی سامسونگ سال‌هاست که به کشور ما صادر می‌شوند و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرند. از همین‌رو محصولات این شرکت در بازار داخلی و در میان عموم مردم کاملاً شناخته شده هستند.

به دلیل استقبال قابل توجه و فروش بالای محصولات این شرکت در بازارهای داخلی، کشور ما، همواره یکی از بازارهای هدف برای مجموعه‌ی سامسونگ بوده است. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با جدیدترین محصولات نمایندگی سامسونگ به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات سامسونگ و اخبار مرکز تخصصی سامسونگ

مدیریت مرکز تعمیرات سامسونگ به دلیل اطمینان از تبحر و تخصص کارشناسان خویش تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت نموده است؛ تمامی دستگاه‌های معیوب سامسونگ در این مرکز پس از اتمام عملیات تعمیر، مورد بررسی کارشناسان ارشد قرار گرفته و در صورت تأیید روانه بخش «تحویل به مشتری» می‌گردند.

تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، التزام به استفاده از بهترین مواد اولیه، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست سبب گشته تا این مجموعه به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی تعمیرات سامسونگ قرار گیرد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سامسونگ جهت آشنایی کاربران با برخی از مباحث مرتبط با کمپانی سامسونگ نظیر جدیدترین فناوری های به کاررفته در محصولات سامسونگ، جدیدترین محصولات این کمپانی و مواردی از این دست اقدام به تدوین و گردآوری مطالب و اخبار مرتبط نموده اند. اخبار مرکز تخصصی سامسونگ از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

نمایندگی سامسونگ و مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ

اگر شما نیز دارنده یکی از مانیتورهای سامسونگ هستید کافی است تا در صورت افت عملکرد، یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان این مرکز در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید. کارشناسان ما از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود.

جهت ارتباط با نمایندگی سامسونگ می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان تعمیرات سامسونگ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از محصولات معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. برخی از مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ در بخش زیر ارائه خواهند گشت.

تعمیرات سامسونگ و سوالات متداول تعمیرات مانیتور سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ با بهره مندی از حضور کارشناسان زبده سخت افزاری و نرم افزاری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران خویش ارائه نماید. کارشناسان مرکز تعمیرات سامسونگ در راستای کسب رضایت بیش از پیش شما هموطنان گرامی درصدد برآمده اند تا پاسخگوی پرسش های شما در وب سایت این مرکز باشند.

شما کاربران گرامی می توانید در این بخش پرسش های خویش را در ارتباط با تکنولوژی به کاررفته در هر یک از دستگاه های سامسونگ، شیوه های نگهداری از محصولات، عکس العمل صحیح در هنگام بروز مشکل و خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ و مواردی از این دست را با کارشناسان مرکز تعمیرات سامسونگ مطرح نمایید. در بخش زیر کارشناسان ما پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات مانیتور خواهند بود.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی سامسونگ در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات سامسونگ و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های سامسونگ است.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *