تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل یکی از سرویس های ارائه شده توسط نمایندگی سامسونگ است که بر اساس بینش مشتری‌محور این مرکز و در راستای کسب رضایت بیش از پیش مشتریان گرامی شکل گرفته است. همانطور که می دانید جابجایی برخی از تجهیزات خانگی نظیر تلویزیونها، به دلیل ابعاد بالا و ساختار آسیب پذیر آنها امر نسبتاً دشواری است از همین رو بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا در صورت خرابی دستگاه هایشان تعمیر آنها در منزل انجام پذیرد. نمایندگی سامسونگ تیمی از زبده ترین و خبره ترین مهندسان حوزه تعمیرات تلویزیون را جهت ارائه خدمات مرتبط با تعمیر در منزل به همکاری فراخوانده است تا با ارائه بهترین کیفیت آنچه را که شایسته شأن کاربران سامسونگ است به آنها عرضه نماید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

کاربران کلیه تلویزیون‌های سامسونگ، صرف‌نظر از نوع اشکال پیش آمده در این دستگاه، می‌توانند به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون را به مراجعان ارائه نمایند. برخی از خدمات ارائه شده در تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل عبارتند از:

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ، تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ، تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ، تعمیر و تعویض فلت تلویزیون سامسونگ، رفع مشکلات مربوط به آبخوردگی تلویزیون سامسونگ، رفع مشکلات مربوط به خرابی تصویر تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ، تعمیر داغ شدن تلویزیون سامسونگ و … . در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون وجود نداشته باشد می‌توان از سرویس تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل استفاده کرد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ همیشه در کنار شماست تا درصورتی که مشکلی برای تلویزیونتان به وجود آمد بتوانید از طریق تماس با این مرکز از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل برخوردار شوید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون‌های سامسونگ را به کاربران تهرانی در هر کجای تهران که باشند از ستارخان، آزادی و گیشا در غرب تهران گرفته تا مولوی و شوش در جنوب تهران، نیاوران و تجریش در شمال تهران و تهران پارس و پیروزی در شرق تهران ارائه می‌دهد؛ بنابراین در هر کدام از محله‌ها و مناطق تهران که باشید می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در مناطق کرج و حومه

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ علاوه‌بر اینکه خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ را به کاربران تهرانی ارائه می‌دهد، کاربران کرجی نیز در هر کجای این کلان شهر که باشند، از این خدمات بهره مند می شوند. بنابراین فرقی نمی‌کند که در گوهردشت زندگی می‌کنید یا در عظیمیه، فردیس و مناطق حومه کرج مانند: هشتگرد و نظرآباد به هر حال می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج استفاده کنید؛ تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین‌های آن بلافاصله به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ را در محل به شما ارائه دهند.

خدمات مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ

ارائه خدماتی نظیر تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل در راستای کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان این مرکز و اطمینان از برآورده شدن انتظارات مشتریان از سرویس های ارائه شده در نمایندگی سامسونگ صورت می‌پذیرد. مدیریت نمایندگی سامسونگ درصدد برآمده‌اند تا با ارائه خدماتی نظیر تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل سطح کیفی خدمات پشیبانی را ارتقاء داده و رضایت بیش از پیش مشتریان خویش را کسب نماید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته‌ترین روش‌های عیب‌یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد. تمامی اقدامات تعمیر در نمایندگی تعمیر تلویزیون، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده یعنی سامسونگ انجام می پذیرد.

از این رو بی هیچ اغراقی می توان مدعی ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل بود. برخی از رایج ترین عیوب این دستگاه ها که در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ رفع می‌گردند عبارت است از: روشن و خاموش شدن تلویزیون ال ای دی، وجود هاله سیاه در تصویر تلویزیون ال ای دی، دوتایی شدن تصویر تلویزیون ال ای دی، روشن شدن تلویزیون و قطع شدن تصویر، تصویر نداشتن تلویزیون (علی‌رغم وجود صدا) و …. . در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون وجود نداشته باشد می‌توان از سرویس تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل استفاده کرد.

تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های ال سی دی ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می‌توانید به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون ال سی دی سامسونگ، بسته به درخواست متقاضی به دو شیوه قابل دریافت است که این دو شیوه عبارتند از تعمیر تلویزیون در محل و تعمیرات تلویزیون در تعمیرگاه. در شیوه نخست –یعنی تعمیر در محل تلویزیون، نیازی به جابجایی دستگاه نیست و کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی را بر روی تلویزیون پیاده می‌سازند. در شیوه دوم، لازم است تا کاربر دستگاه را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تحویل دهد تا سرویس‌های مورد نیاز برروی آن اِعمال گردد.

تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ

اگرچه تلویزیون های پلاسما، نسبت به تلویزیون های ال ای دی کیفیت تصویر پایین‌تری دارند اما عمر پنل آنها نسبتاً بالاتر است. شایع‌ترین اشکال پیش امده در تلویزیون های پلاسما سامسونگ، عدم وجود صدا یا تصویر در این دستگاه و گاه هر دو مورد به صورت همزمان است. به طور کلی خرابی‌های شایع در تلویزیون های پلاسما که تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ را ضروری می سازد عبارت است از:

خاموش شدن تلویزیون پلاسما و روشن نشدن آن، خاموش شدن تلویزیون پلاسما پس از کار کردن، به هم ریختگی تصویر تلویزیون پلاسما، مشاهده خطوط عمودی یا افقی در تصویر تلویزیون پلاسما، روشن بودن تلویزیون و عدم وجود صدا و تصویر در تلویزیون پلاسما، روشن بودن تلویزیون پلاسما، وجود تصویر و نبود صدا.

تخصصی‌ترین سرویس‌های مربوط به تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ قابل دریافت است. در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون وجود نداشته باشد می‌توان از سرویس تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل استفاده کرد.

تعمیر و تعویض پنل تلویزیون سامسونگ

کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ، زمانی تصمیم به تعویض پنل تلویزیون می‌گیرند که امکان تعمیر پنل به هر دلیل منتفی شده باشد. به عبارتی دیگر، گاه شدت آسیب وارد شده به تلویزیون، به قدری بالاست که امکان تعمیرات تلویزیون سامسونگ وجود ندارد و اشکال پیش آمده تنها با تعویض پنل میسر می‌گردد.

شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی بیش از اندازه پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می‌افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون ایجاد می‌شود و تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون را ضروری می سازند. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض پنل تلویزیون با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ قابل دریافت است. در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون وجود نداشته باشد می‌توان از سرویس تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل استفاده کرد.

تعویض قطعات تلویزیون سامسونگ در منزل

مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در منزل به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده توسط این کارشناسان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار هستند؛ کارشناسان اعزامی از سوی مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ، علاوه بر آرشیوی جامع از ابزارآلات تعمیر، آرشیوی کامل نیز از قطعات جانبی تلویزیون را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمایند.

این ترفند –یعنی به همراه داشتن آرشیوی از قطعات- به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیر دستگاه صورت گرفته است. نکته‌ی آخر آنکه، تعمیرکاران اعزامی جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل ، محدودیتی در زمینه تعمیر و انجام سرویس ندارند و قادر به رفع، تعمیر و ترمیم هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در دستگاه‌های شما می‌باشند.

ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل ، کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل تماس بگیرید. در طول این تماس لازم است تا اطلاعات درج شده در بخش زیر در اختیار کارشناسان ما قرار بگیرد:

  1. مدل تلویزیون سامسونگ و برند آن
  2. شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در تلویزیون سامسونگ و یا نوع سرویس مورد نیاز (سخت افزاری یا نرم افزاری بودن اشکال تلویزیون)
  3. نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات تلویزیون (در صورت اطلاع)
  4. ثبت آدرسی که قرار است تعمیرکار به آن اعزام گردد.
  5. تعیین روز و ساعت (درصورتی که ساعت و روز خاصی را مدنظر دارید)
  6. ارائه دو شماره تماس جهت تماس های ضروری
  7. در صورت انصراف از دریافت خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل ، می بایست این موضوع 24 ساعت قبل اطلاع داده شود.

دیگر مزایای تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • به دلیل انجام تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل می‌توانید بر مراحل تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل نظارت داشته باشید.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر دستگاه تلویزیون سامسونگ اطلاع یابید.
  • در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی سامسونگ به دلیل بهره مندی از سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر و فروش محصولات سامسونگ، همواره انتخاب نخست کاربران این برند بوده است. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است.

تمامی این خدمات توسط تیمی از برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات ارائه می‌گردد. صبر و حوصلۀ کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ تمامی راهنمایی‌ها و مشاوره های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی گشته است.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایید. برخی از خدمات تعمیر در نمایندگی سامسونگ به صورت تعمیر در محل و تعمیر در منزل نیز ارائه می گردد. پارتهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده اند.

تعمیرات سامسونگ و اخبار مرتبط

تعمیرات سامسونگ در این مرکز با توجه به نوع دستگاه و اختلال ایجاد شده در آن در واحدهای مجزایی انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با توجه به نوع دستگاه (پرینتر، تلویزیون، لپ تاپ، تبلت و …) و با توجه به اختلال ایجاد شده در آن (نرم افزاری یا سخت افزاری) به یکی از پارت‌های موجود در مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه نمایید و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با ترمیم، بازسازی و تعمیرات سامسونگ را دریافت نمایید.

کارشناسان حاضر در واحدهای تعمیرات سامسونگ به دلیل برخورداری از دانش فنی این حوزه و حضور در کنفرانس های تخصصی-آموزشی، مهارت و تخصص لازم جهت تعمیر انواع دستگاه های سامسونگ را کسب نموده اند و قادر به رفع تمامی اختلالات و نواقص ایجاد شده در این دستگاهها در کمترین زمان و با بهترین کیفیت هستند.

جهت اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز به ذکر این نکته بسنده می کنیم که مدیریت مرکز تعیمرات سامسونگ به دلیل اطمینان از تبحر و زبدگی کارشناسان و مهندسان خویش تمامی خدمات ارائه شده توسط آنها را ضمانت و گارانتی نموده است. بخشی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز مرتبط به حوزه خبر و رویدادهای سامسونگ است که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر آنها را دریافت نمایید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل و مقالات مرتبط

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل سرویسی برای آندسته از کاربرانی است که دستگاه تلویزیون آنها دچار نقص و خرابی گشته لیکن به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد.

مدیریت این مرکز به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتریان ارجمند، کادر فنی تعمیر و کارشناسان این حوزه، جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ به منزل اعزام گردند. در این سرویس کارشناسان تعمیرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامی عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه را انجام می نمایند. کارشناسان این مرکز بخشی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیرات و فناوری های مرتبط با این دستگاه ها را در قالب مقالاتی به شما کاربران گرامی ارائه می دهند. شما می توانید با مراجعه به بخش زیر مقالاتی مرتبط با تعمیرات، تکنولوژی، محصولات و فناوری های به کار رفته در دستگاه های سامسونگ را مطالعه نمایید.

مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ

کارشناسان اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند. این امر سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اورجینال رها خواهد کرد.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی ایرادات و اشکالات مرتبط با تلویزیون های سامسونگ را شامل می گردد. شما کاربران گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر اعزام کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ به منزل را ثبت نمایید.

محصولات سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط «لی بیونگ چول» به عنوان یک شرکت تجاری در شهر دایگو راه‌اندازی شد. گروه سامسونگ، یک شرکت چند ملیتی و چند منظوره است که در زمینه تولید و ساخت محصولات الکترونیکی، کشتی‌سازی، صنایع شیمیایی و نیز خدمات بیمه و مالی فعالیت می‌کند. در سال‌های اخیر محصولات سامسونگ در ایران، مورد استقبال و توجه مشتریان و هموطنان گرامی قرار گرفته است.

محصولات کمپانی سامسونگ سال‌هاست که به کشور ما صادر می‌شوند و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرند. از همین‌رو محصولات این شرکت در بازار داخلی و در بین عموم مردم کاملاً شناخته شده هستند. به دلیل استقبال قابل توجه و فروش بالای محصولات این شرکت در بازار داخلی، کشور ما همواره یکی از بازارهای هدف برای مجموعه‌ی سامسونگ بوده است.

کیفیت خوب، قیمت مناسب و طراحی های زیبا سه ویژگی عام در محصولات سامسونگ هستند که زمینه ساز فروش بالا و پرطرفدار بودن این برند گشته اند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات سامسونگ آشنا شوید.

مزایای تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل و پاسخگویی به پرسش های کاربران

  • با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی تلویزیون سامسونگ به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • کارشناس تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر تلویزیون سامسونگ و دیگر محصولات این شرکت ارائه می‌گردد.
  • به دلیل انجام تعمیرات در منزل نیازی به جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون سامسونگ نخواهید داشت.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی تلویزیون و … ).