[vc_row margin_top=”0″ margin_bottom=”0″][vc_column][vc_column_text]

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][vc_row_inner content_placement=”middle”][vc_column_inner width=”2/3″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2260px%22%7D%7D”][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]

نمایندگی سامسونگ سرویس با داشتن تیمی متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات بسیار قوی که برای تعویض و تعمیر قطعات سامسونگ کاربرد دارد و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیر انواع محصولات سامسونگ ،  با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان سامسونگ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. سامسونگ سرویس ، برترین , مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ و با بیش از سال ها سابقه و با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه تعمیر فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ سامسونگ و انواع بردهای الکترونیکی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با گارانتی تعمیر به کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید .

تعمیر لپ تاپ سامسونگ یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی Samsung است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. در این مرکز، سرویس‌های مرتبط با تعمیر لپ تاپ Samsung در سه پارت مجزای عیب‌یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری انجام می‌پذیرد. در پارت عیب‌یابی، لپ تاپ های تحویل داده شده به این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و نوع اشکال پیش امده در آنها شناسایی می‌گردد.

پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده در لپ تاپ سامسونگ، دستگاه جهت دریافت تعمیرات، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری تحویل داده می‌شود. لپ تاپ تعمیر شده در پایان از نظر صحت عملکرد، توسط کارشناسان تست شده و درنهایت تحویل مشتری می‌گردد. شایان ذکر است تست عملکرد دستگاه در صورت درخواست مشتری، در حضور وی نیز انجام خواهد شد. نکته دیگر آن که کلیه سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ –جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات- مشمول گارانتی و ضمانت است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_image image=”6877″ size=”full” align=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با  این دستگاه را شامل می‌گردد. مراجعان محترم، پس از حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ راهنمایی می شوند تا سرویس های تخصصی مورد نیاز بر لپ تاپ معیوب‌شان اِعمال گردد. نقطه اشتراک هر دو پارت، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند.

برخی از خدمات قابل دریافت با حضور در این مرکز عبارتند از: خدمات مرتبط با تعمیر باتری و افزایش عمر باتری لپ تاپ، تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر مادربرد لپ تاپ، نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ های سامسونگ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ سامسونگ، بازیابی اطلاعات لپ تاپ سامسونگ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت و…. .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%222px%22%2C%22margin-right%22%3A%2210px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%222px%22%2C%22margin-left%22%3A%222px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23c4c4c4%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سامسونگ

پاک شدن ناگهانی اطلاعات مشکل رایجی در هارد انواع دستگاه های دیجیتال می باشد که ممکن است در اثر اشتباهات کاربر و یا تداخلات نرم افزاری رخ دهد. در این بین لپ تاپ ها، سیستم های رایانه ای پر مصرفی هستند که پس از مدتی استفاده دارای اطلاعات ذخیره شده ی مهمی می گردند. عکس‌ها و فیلم‌های فراموش نشدنی، اسناد و مدارک کاری با اهمیتی که دائما به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنیم، می توانند از اصلی ترین فایل ها و دیتاهای لپ تاپ ها باشند. بنابراین هیچ اتفاقی بدتر از آن نیست که اطلاعات هارد لپ تاپ به صورت ناخواسته براساس حمله ی ویروس بدافزارها و یا به دلایل فیزیکی مختلفی چون اصابت ضربه از دست بروند.

لپ تاپ های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سامسونگ امر مهمی است که نیازمند دانش به روز کارشناسان این حوزه می باشد. در این راستا نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ  به یاری کاربران شتافته و کلیه ی مراحل ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ سامسونگ را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%222px%22%2C%22margin-right%22%3A%2210px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%222px%22%2C%22margin-left%22%3A%222px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23c4c4c4%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

سوختن پیکسل صفحه ی نمایش لپ تاپ

گاهی امکان دارد نیاز به تعمیر ال سی دی لپ تاپ سامسونگ با سوختن پیکسلی در صفحه ی نمایش آن پدید آید. پیکسل سوخته، پیکسل مرده یا پیکسل استاک و گیر کرده یکی از مشکلاتی است که در  صفحه های نمایش رخ می دهد. به هنگام بروز این مشکل یک پیکسل با رنگی ثابت به مدت زیادی بر روی مانیتور لپ تاپ باقی می ماند. این حالت یک اختلال سخت افزاری است که غالبا قابل رفع است. در این بین نحوه ی تعمیر پیکسل های گیر کرده یا به جای مانده با پیکسل های سوخته متفاوت است.

پیکسل های گیر کرده تنها به یکی از رنگ های قرمز، سبز و آبی نمایان می شوند، اما یک پیکسل مرده یا سوخته به رنگ سیاه یا سفید تغییر خواهد کرد. تشخیص پیکسل سوخته بسیار راحت و ساده است؛ این پیکسل یک نقطه یا ناحیه ی سیاه رنگ است که روی صفحه مانیتور ظاهر می شود. نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ کلیه ی اختلالات مرتبط با ناکارآمدی پیکسل های لپ تاپ های قدیم و جدید سامسونگ را  در بالاترین سطح کیفی ممکن مرتفع می سازد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

روند تعمیر لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][vc_row_inner content_placement=”middle”][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

  1. در مرحله نخست پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ سامسونگ پرسیده می‌شود.
  2. پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه علل احتمالی ایجاد کنندۀ خرابی و اختلال در دستگاه لپ تاپ سامسونگ پرسیده می‌شود.
  3. لپ تاپ سامسونگ جهت عیب‌یابی و تشخیص اشکالات ایجاد شده در آن، مورد بررسی‌ و واکاوی قرار می‌گیرد. عیوب و اشکالات دستگاه پس از تشخیص توسط کارشناس با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود.
  4. اقداماتی که کارشناس جهت تعمیرات لپ تاپ سامسونگ درنظر دارد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.
  5. در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ استفاده خواهد شد. (تعویض قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت).
  6. پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.
  7. با حضور صاحب دستگاه، لپ تاپ سامسونگ در محل تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_image image=”4839″ size=”full” align=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%220px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

تعمیر قطعات لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column][vc_row_inner css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%2240px%22%7D%7D”][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

  •     تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ سامسونگ
  •     تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ
  •     تعمیر کی برد لپ تاپ سامسونگ
  •     تعمیر صفحه لمسی لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text css_animation=”fadeInLeft”]

  •     ارتقاء لپ تاپ سامسونگ
  •     تعمیر درایو لپ تاپ سامسونگ
  •     تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

  •     تعمیر قاب شکسته لپ تاپ سامسونگ
  •     تعمیر بلندگو لپ تاپ سامسونگ
  •     تعمیر لولای شکسته لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ

کاربران کلیه مدلهای لپ تاپ سامسونگ می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ مراجعه کرده و اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یکی از پیشروترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ به متقاضیان است که تمامی خدمات ارائه شده در آن –جز مواردی معدود- مشمول گارانتی و ضمانت است.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ منحصر به قطعه‌ای خاص از این دستگاه نیست و دربردارنده کلیه سرویس‌های سخت افزاری مرتبط با این دستگاه است. برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر سخت افزاری لپ تاپ عبارت است از:

تعمیر کیبورد لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض صفحه نمایش لپ تاپ سامسونگ پ، تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ، تعمیر و تعویض فن لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ، تعمیر و تعویض بلندگوی لپ تاپ، تعمیر و تعویض درایو نوری لپ تاپ، تعمیر و تعویض دیسک لپ تاپ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ، تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض کارت شبکه لپ تاپ، ارتقا سخت افزاری لپ تاپ و … .

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”5154″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ

تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ سامسونگ نیز با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ قابل دریافت است. مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز گردید.

شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ مشمول گارانتی و ضمانت است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از:

نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ ها، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ در مرکز تعمیرات لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و…

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ و گارانتی خدمات

بهره مندی کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند. مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از سطح مهارت کارشناسان خویش کلیه خدمات ارائه شده به مراجعان را گارانتی و ضمانت نموده است.

مدت زمان گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بسته به تشخیص کارشناس تعمیر است و غالباً پس از اتمام تعمیر، به دارنده دستگاه اعلام می گردد. گارانتی تعمیر لپ تاپ، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت. (سرویس رایگان مجدد تعمیر لپ تاپ سامسونگ، منوط به آن است که کارشناس تعمیر تشخیص دهد که دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اشکال پیش آمده پیرو تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است).

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”172″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”primary”][vc_column][vc_column_text]

تعمیر لپ تاپ سامسونگ در محل

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویسهای نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با لپ تاپ های سامسونگ به متقاضیان است. در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه را به مراجعان ارائه دهند.

برای آندسته از کاربرانی نیز که به هر دلیل امکان مراجعه و تحویل دستگاه به تعمیرگاه را ندارند، سرویس « تحویل لپ تاپ سامسونگ در محل» در نظر گرفته شده است. در این سرویس، پیک‌های نمایندگی تعمیرات سامسونگ، در محل مورد نظر حضور یافته، دستگاه را دریافت کرده و به تعمیرگاه مرکزی انتقال می دهند. لپ تاپ تعمیر شده، پس از اتمام تعمیرات مجدداً توسط پیک این مرکز، به آدرس ثبت شده، تحویل داده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات Samsung در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات سامسونگ به کشور، آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص دو حوزه تعمیر و فروش گماشته است تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد.

دارندگان کلیه دستگاههای سامسونگ می توانند در صورت نیاز به خرید یکی از تولیدات این برند و یا مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده خویش به نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.  نمایندگی مجاز سامسونگ چه در فروش تولیدات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از مجرب ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”3″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_top=”0″ margin_bottom=”0″][vc_column][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%2260px%22%7D%7D”]

 مواردی که در بخش تعمیر لپ تاپ سامسونگ قابل بررسی است

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-right%22%3A%2210px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23bcbcbc%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%221px%22%7D%7D”][vc_column_text css_animation=”fadeInLeftBig”]

  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار SOUND لپ تاپ سامسونگ و رفع مشکلات مدار LAN لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار RTC لپ تاپ سامسونگ و رفع مشکلات مدار CLOCK لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار POWERING لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ رفع مشکلات مدار PWM لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار تامین کننده ولتاژ CPU لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی لپ تاپ سامسونگ و همچنین جریان کشی لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-right%22%3A%2210px%22%2C%22border-top-width%22%3A%221px%22%2C%22border-right-width%22%3A%221px%22%2C%22border-bottom-width%22%3A%221px%22%2C%22border-left-width%22%3A%221px%22%2C%22border-color%22%3A%22%23bcbcbc%22%2C%22border-style%22%3A%22solid%22%2C%22border-radius%22%3A%221px%22%7D%7D”][vc_column_text]

  • تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ سامسونگ ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر ، برد و . . .
  • رفع بدسکتور لپ تاپ سامسونگ
  • بازیابی اطلاعات لپ تاپ سامسونگ
  • تست سلامت انواع هارد دیسک لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ سامسونگ ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیرات باتری انواع لپ تاپ سامسونگ ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ سامسونگ یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دیگر موارد تعمیر لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • انواع بایوس لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ سامسونگ (Modem )
  • تعمیرات گرافیگ لپ تاپ سامسونگ و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ سامسونگ (VGA)
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ سامسونگ ( آداپتور لپ تاپ )
  • تعمیر و تعویض وایرلس لپ تاپ سامسونگ ( wifi)
  • تعمیر و تعویض بلوتوث انواع لپ تاپ سامسونگ ( bt )
  • تست کامل قطعات الکترونیکی لپ تاپ سامسونگ و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • تست کامل هارد لپ تاپ سامسونگ از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های سامسونگ
  • تست کامل LCD و LED لپ تاپ سامسونگ جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی لپ تاپ سامسونگ جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات .
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال لپ تاپ سامسونگ
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره لپ تاپ سامسونگ
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_top=”0″ margin_bottom=”0″][vc_column][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]

مشکلات لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ بدلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نادرست و خرابی مدار باکها
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ به دلیل ریختن مایعات بر روی آن
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ به دلیل سقوط لپ تاپ به درون مایعات
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ به دلیل مشکلاتی همچون خرابی چیپ رگیولاتور پاور( Bad power regulator chips)
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ به علت بروز مشکلاتی همچون عدم برقراری مادربرد با کلیه قطعات اینترنال و اکسترنال
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ به دلیل عدم برقراری ارتباط یک usb و یا چندین usb لپ تاپ ( خرابی usbها )
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه (LCD dimming)

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ بابت مشکلاتی همچون پرش ال سی دی لپ تاپ سامسونگ (LCD flickering ) ، تعمیر لپ تاپ سامسونگ بابت مشکلاتی همچون شکستگی ال سی دی لپ تاپ سامسونگ (Broken Screen ) ، خطوطی عمود و افقی بر روی صفحه نمایشگر (Vertical/Horizontal stripes )و …
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ به دلیل خرابی wifi / modem / BT و …
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ بدلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر (Bad Inverter ) و …
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی که اقدام به ریبال چیپ مورد نظر می نماییم و یا بروز مشکلاتی در تغذیه چیپ مورد نظر که اقدام به شناسایی مدار باک مورد نظر و تعویض قطعه معیوب می نماییم.
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ به دلیل بالا رفتن دمای چیپ در مادربرد لپ تاپ (Bad thermal chips) و …
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگ بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد .

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate” margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%220px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

تعمیر قطعات لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”fadeInRight”]

  • تعمیر و تعویض مادربرد سامسونگ
  • تعویض کیبرد و تاچ لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض LCD شکسته لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر کاور LCD لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض انواع قطعات الکترونیکی ( خازن – مقاومت – دیود – ترانزیستور – فت – ماسفت – کریستال و… ) لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض انواع درایو نوری DVD-RW لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع سی پی یو CPU لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع مادربرد MAINBOARD لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع رم RAM لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع موس لمسی TOUCH PAD لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”fadeInLeft”]

  • تعمیر و تعویض انواع فن سی پی یو CPU FAN لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع کارت شبکه LAN لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر برد الکترونیکی هارددیسک
  • تعمیر و تعویض انواع کارت شبکه بی سیم WIFI لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع وب کم WEBCAM لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر انواع آداپتور CHARGER لپ تاپ سامسونگ
  • پروگرام کردن انواع بایوس BIOS PROGRAM لپ تاپ سامسونگ
  • ارتقا انواع سی پی یو CPU UPGRADE لپ تاپ سامسونگ
  • ارتقا انوع رم RAM UPGRADE لپ تاپ سامسونگ
  • نصب و راه اندازی انواع ویندوز XP – VISTA – ۷-۸ لپ تاپ سامسونگ
  • نصب و راه اندازی انواع درایور لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

عیب یابی و رفع مشکلات لپ تاپ سامسونگ

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • عیب یابی عدم نصب ویندوز – هنگ کردن – تصویر ندادن NOT BOOT- روشن نشدن NO POWER
  • رفع نواقص ناشی از شکستگی انواع لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلاتی نظیر : به هم خوردگی رنگ تاریک شدن تصویر خطوط رنگی روی تصویر
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن نمیشوند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن میشوند ولی تصویر ندارند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن میشوند اما بعد از جند ثانیه خاموش میشوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که شارژ نمی کنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که HANG میکنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که RESET میشوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن میشوند ولی تصویر ندارند و بوق میزنند .

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • مشکلات مربوط به پاور و عیب یابی و تعمیر آنها
  • تعمیر جک پاور لپ تاپ سامسونگ
  • مشکلات مربوط به کار نکردن کیبورد و عیب یابی و تعمیر آن
  • ولتاژهای مهم و نحوه عیب یابی آنها
  • عیب یابی انواع IO – SOUTH BRIDGE -NORTH BRIDGE – CPU SOCKET
  • رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکل کار نکردن Tuchpad لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکل آب خوردگی لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلاتی که کیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می کند.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

لینک مفید

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

مرکز تعمیرات لپ تاپ   / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک /

تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /تعمیر لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ ایسر / تعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل /

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیکنمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات /

نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز تعمیر لپ تاپ  / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]