تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی و آنالیز لپ تاپ های سامسونگ، بر ساختار این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن گشته اند. تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلاتی انجام می‌پذیرد که کارایی آن‌ها در فرآیند تعمیرات لپ تاپ سامسونگ از سوی کمپانی سازنده مورد تأیید قرار گرفته است. مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود، بهسازی و ارتقاء لپ تاپ های سامسونگ است که تمامی پارامترهای لازم این حوزه را پیاده ساخته و ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات است.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ، فضایی تخصصی است که مهندسین ارشد آی تی در آن مشغول به کار هستند. تعمیر لپ تاپ در این مرکز با استفاده از ابزار، تجهیزات و برنامه های بسیار پیشرفته انجام می شود. تعمیرکاران فعال در این مرکز، شناخت کاملی نسبت به قطعات بخش های مختلف لپ تاپ و نحوه عملکرد آنها داشته و می توانند مشکلات این دستگاه را به راحتی برطرف نمایند.

از این رو کاربران محترم می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در تخصصی ترین شکل ترمیم شده و هیچ گونه مشکل یا اختلالی در آن باقی نخواهد ماند. همکاران ما با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود در زمینه تعمیرات لپ تاپ، تلاش می کنند که لپ تاپ سامسونگ شما را با دقت بررسی کرده و معایب آن را برطرف نمایند. گفتنی است نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ، خدمات تعمیری این محصول را در دو سطح نرم افزاری و سخت افزاری به کاربران ارائه می دهد.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ

منظور از سخت افزار، قطعاتی از لپ تاپ است که با چشم قابل مشاهده بوده و می توان آنها را دید و لمس کرد. قاب، لولا، باتری، ال سی دی، cpu، مادربرد، هارد، رم، کارت گرافیک، کیبورد، اسپیکر، تاچ پد و … از جمله مهم ترین بخش های سخت افزاری لپ تاپ به شمار می روند. تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ، اشاره به بررسی و رفع مشکلات این بخش ها دارد. این کار احتیاج به مهارت و تجربه بالایی داشته و از این رو وظیفه انجام آن در نمایندگی سامسونگ ، بر عهده جمعی از مهندسین ارشد سخت افزار می باشد.

این افراد با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا، قطعات ذکر شده را ترمیم و در صورت نیاز تعویض می نمایند. شایان ذکر است چنانچه نیاز به تعویض هریک از این قطعات باشد، همکاران ما از نمونه های اورجینال استفاده کرده و به این ترتیب، کیفیت عملکردی لپ تاپ را تضمین می نمایند.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ

لپ تاپ به جز قطعات سخت افزاری، بخش های نرم افزاری هم دارد که ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. پاک شدن اطلاعات، کرش کردن سیستم، بالا نیامدن ویندوز، ویروسی شدن سیستم، خاموش یا ریست شدن لپ تاپ و مواردی از این دست، مهم ترین مشکلاتی هستند که در بخش نرم افزاری لپ تاپ ایجاد شده و نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارند. برای برطرف کردن هریک از این موارد، باید از یک مهندس ارشد نرم افزار کمک بگیرید تا در روند اجرای مراحل دچار مشکل نشوید.

نمایندگی سامسونگ در ایران، یکی از معتبر ترین مراکزی است که برای تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ، از تجربه و مهارت مجرب ترین کارشناسان این حوزه استفاده می کند. این مرکز، انواع نرم افزار ها و برنامه های مدرن و پیشرفته را در اختیار مهندسین قرار داده و به این ترتیب، امکان انجام تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ را در سطحی گسترده برای کاربران فراهم نموده است.

سوالات متداول کاربران لپ تاپ Samsung

روشن نشدن لپ تاپ سامسونگ دو حالت دارد یا اینکه مشکلی برای خود لپ تاپ پیش آمده است یا اینکه خود لپ تاپ سالم است و روشن می‌شود اما صفحه نمایش این دستگاه روشن نمی‌شود. در حالت اول هیچ صدایی مانند صدای فن لپ تاپ، از این دستگاه شنیده نمی‌شود اما در حالت دوم علاوه‌بر اینکه صدای فن لپ تاپ شنیده می‌شود، چراغ‌هایی که بر روی صفحه کلید لپ تاپ وجود دارند مانند: چراغ Caps Lock و Num Lock روشن می‌شوند که نشان می‌دهند لپ تاپ سالم است و این صفحه نمایش آن است که روشن نمی‌شود.

این حالت به شما می‌گوید که هر چه زودتر باید لپ تاپ خود را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بسپارید تا تعمیرکاران این مرکز با عیب‌یابی دقیق منشأ مشکل روشن نشدن صفحه نمایش که یا به دلیل خرابی صفحه نمایش این دستگاه است یا به دلیل خرابی کارت گرافیک آن است را پیدا کنند و به صورت حرفه‌ای مشکل مورد نظر را رفع کنند. اما در حالت اول که خود لپ تاپ روشن نمی‌شود می‌توان احتمالاتی مانند: ویروسی شدن دستگاه، آپدیت نکردن لپ تاپ، خرابی باتری، خرابی برد اصلی و خرابی برد پاور لپ تاپ را در نظر گرفت.

چرا ویندوز در لپ تاپ سامسونگ بوت نمی‌شود؟

شاید خیلی از کاربران لپ تاپ‌های سامسونگ با مشکل بوت نشدن ویندوز در این دستگاه مواجه شده باشند. بوت نشدن ویندوز در لپ تاپ از آن دسته از مشکلات خسته‌کننده‌‌ای است که اکثر اوقات به دلایل نرم‌افزاری به وجود می‌آید و یا موجب می‌شود که زمان زیادی طول بکشد تا ویندوز بوت شود یا اینکه اصلاً ویندوز بوت نمی‌شود و در نهایت یک صفحه سیاه نمایش داده می‌شود. برخی از مهم‌ترین دلایل نرم‌افزاری که موجب بروز چنین مشکلی در لپ تاپ سامسونگ می‌شوند شامل: ویروسی شدن لپ تاپ و اتصال دستگاه‌های مختلفی به لپ تاپ مانند: پرینتر، اسکنر، اسپیکر، میکروفون، کارت‌های حافظه، دوربین‌های دیجیتال و … می‌باشند. در واقع گاهی اوقات اتصال چندین دستگاه متعدد به لپ تاپ موجب بروز اختلال نرم‌‎افزاری در این دستگاه و بوت نشدن ویندوز آن می‌شود.

برای اینکه بتوانید در این حالت وارد ویندوز سیستم خود شوید ابتدا باید هر دستگاهی که به لپ تاپ متصل است را از آن جدا کنید و سپس باتری لپ تاپ را از آن خارج کرده و مجدداً در آن قرار دهید و لپ تاپ را روشن کنید. اگر که نمی‌توانید باتری لپ تاپ را از آن خارج کنید می‌توانید دکمه پاور سیستم خود را به مدت 10 ثانیه نگه دارد و هنگامی که لپ تاپ در حال روشن شدن بود دکمه Shift را نگه دارید تا وارد منوی بوت آن شوید. حالا که وارد منوی بوت شدید می‌توانید به راحتی سیستم خود را راه‌اندازی کنید و بدون مشکل وارد ویندوز لپ تاپ شوید.

دلیل بهم‌ریختگی و خرابی تصاویر در لپ تاپ سامسونگ چیست؟

مهم‌ترین دلیل بهم‌ریختگی تصاویر در لپ تاپ سامسونگ اختلال در عملکرد کارت گرافیک این دستگاه است که می‌توان با بروز رسانی کارت گرافیک و کالیبره کردن مانیتور این مشکل را برطرف کرد. جدا از آپدیت و بروز رسانی کارت گرافیک لپ تاپ که کار خیلی سختی نیست، کالیبره کردن مانیتور می‌تواند به برطرف شدن مشکل بهم‌ریختگی تصاویر کمک کند.

در واقع کالیبره کردن مانیتور لپ تاپ به معنای تنظیم کردن نمایشگر بر مبنای یک استاندارد از قبل تعیین شده است یا به زبان ساده به معنای تراز کردن تصاویر در مانیتور است. برای کالیبره کردن مانیتور تنها کافیست که وارد کنترل پنل لپ تاپ خود شوید و عبارت Calibrate را سرچ کنید. اکنون بر روی عبارت “Calibrate Display Color” که در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود کلیک کنید. حالا در پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود از مراحل ابتدایی کالیبراسیون شامل: گاما، روشنایی، کنتراست و تعادل رنگی بگذرید اکنون می‌توانید وضعیت مانیتور خود را پیش و پس از تغییرات اعمال شده بررسی کنید.

دلیل کار نکردن تاچ پد لپ تاپ سامسونگ چیست؟

اکثر مدل‌های لپ تاپ سامسونگ دارای دکمه‌ای مخصوص فعال و غیر فعال کردن تاچ پد در کیبورد هستند که ممکن است اشتباهی دست شما به آن دکمه برخورد کرده باشد و تاچ پد سیستم شما غیر فعال شده باشد. با سرچ در گوگل یا نگاهی به دفترچه راهنمای سیستم خود می‌توانید دکمه مخصوص فعال یا غیر فعال کردن تاچ پد را پیدا کنید و از آن برای رفع این مشکل استفاده کنید. اگر سیستم عامل شما دائم هنگ می‌کند همین مسئله می‌تواند موجب غیر فعال شدن تاچ پد لپ تاپ شما شده باشد که در این حالت می‌توانید سیستم عامل خود را عوض کنید. اگر که باز هم تاچ پد شما غیر فعال بود سری به تنظیمات کنترل پنل و بایوس بزنید و فعال بودن تاچ پد را در آن بررسی کنید.

از ویروسی نبودن سیستم خود با نصب یک آنتی ویروس اورجینال بر روی آن مطمئن شوید. اگر با اتصال تجهیزات خارجی به لپ تاپ شاهد غیر فعال شدن تاچ پد آن شدید بهتر است آن تجهیزات را از سیستم خود جدا کرده و آن را یک بار ریستارت کنید تا مشکل غیر فعال شدن تاچ پد لپ تاپ برطرف شود. در صورتی که هیچ یک از این راهکارها کمکی به رفع مشکل از کار افتادن تاچ پد لپ تاپ نکرد از اینکه هیچ ضربه‌ای به آن وارد نشده است مطمئن شوید و این دستگاه را جهت عیب‌یابی و تعمیرات به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بسپارید.

چرا سرعت لپ تاپ سامسونگ کند شده است؟

امکان ندارد هیچ کاربری با مشکل کند شدن سرعت لپ تاپ مواجه نشده باشد به ویژه کاربران لپ تاپ سامسونگ. دلایل ساده‌ای که می‌توانند موجب کم شدن سرعت لپ تاپ سامسونگ شوند شامل: ویروسی شدن لپ تاپ و نصب بدافزارها بر روی این سیستم و همچنین پراکندگی داده‌ها بر روی هارد آن می‌باشند. اگر بروز این مشکل به دلیل ویروسی شدن سیستم شما باشد به راحتی می‌توانید با نصب یک آنتی ویروس اورجینال بر روی آن و ویروس‌کشی لپ تاپ خود از شر مشکل کند شدن لپ تاپ خلاص شوید. اگر هم به تازگی نرم‌افزاری از سایتی نامعتبر دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کرده‌اید می‌توانید با حذف آن این مشکل را برطرف کنید.

منظور از پراکندگی داده‌ها بر روی هارد نیز این است که وقتی شما داده‌ای را بر روی سیستم خود نصب می‌کنید، ویندوز آن را در اولین بخش یا سکتور هارد ذخیره می‌کند اما اگر بخشی از آن داده یا فایل در قسمت اول هارد جا نشود آن را در بخش دوم یا سکتور دوم هارد ذخیره می‌کند و همین مسئله موجب پراکندگی داده‌ها و کند شدن سرعت لپ تاپ برای دسترسی به آن‌ها می‌شود. جهت رفع این مشکل باید هارد خود را با استفاده از ابزار Disk Defragment ویندوز یکپارچه‌سازی کنید. برای انجام این کار تنها کافیست که عبارت Defragment را در نوار جستجوی منوی استارت سرچ کنید و سپس درایورهای مورد نظر خود را برای یکپارچه‌سازی انتخاب کرده و بر روی Optimize کلیک کنید.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ سامسونگ

کاربران کلیه مدلهای لپ تاپ سامسونگ می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با تعمیر لپ تاپ سامسونگ را شامل می‌گردد. در بخش زیر به برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ Samsung اشاره شده است.

تعمیر فلت لپ تاپ سامسونگ

خرابی و از کارافتادگی فلت لپ تاپ یکی از اشکالات نه چندان شایع مشاهده شده در لپ تاپ های سامسونگ امروزی است که غالباً در اثر وارد شدن ضربه به دستگاه ایجاد می‌شود. در صورت خرابی کابل فلت، نمایش تصویر در مانیتور با اشکال مواجه شده و انتقال تصاویر و داده‌ها از مادربرد به صفحه نمایش دستگاه منتفی می‌گردد.

خوشبختانه در صورت خرابی کابل فلت مانیتور لپ تاپ، هم امکان تعویض و هم امکان تعمیر این قطعه وجود دارد. در این میان آنچه که مهم است عیب‌یابی صحیح دستگاه و تشخیص نوع اشکال پیش آمده در فلت است. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از لپ تاپ با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ قابل دریافت است.

تعمیر باتری لپ تاپ سامسونگ

باتری یکی از اصلی‌ترین قطعات بکاررفته در لپ تاپ است که وظیفه تأمین نیروی الکتریسیته را برعهده دارد. لپ تاپ ها، تمام انرژی مورد نیاز خود را از باتری دریافت می‌نماید از همین رو صحت عملکرد این قطعه از اهمیت شایانی برخودار است. همانگونه که می‌دانید غالب باتری‌های مورد استفاده در لپ تاپ پس از طی عمر مفیدشان، کارآیی و کیفیت اولیه خود را از دست داده و نیازمند احیا می‌گردند.

از همین رو مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ فضایی فراهم ساخته تا در آن امکان بازیابی و احیا این قطعه فراهم گردد و باتری‌های به اصطلاح مرده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند. تعمیر باتری لپ تاپ در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به واحد تعمیر باتری لپ تاپ برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ سامسونگ

خوشبختانه خرابی مادربرد لپ تاپ را با بروز برخی از علائم که واضح هستند می‌توان متوجه شد. برای مثال اگر لپ تاپ را روشن کردید و متوجه شدید فن آن در حال کردن است اما صفحه نمایش لپ تاپ روشن نمی‌شود یا اینکه لپ تاپ شما به شدت هنگ کرد و ناگهان خاموش شد، می‌توانید احتمال خرابی مادربرد آن را در نظر بگیرید. از عوامل رایجی که موجب خرابی مادربرد لپ تاپ می‌شوند می‌توان به اتصال وسایل جانبی معیوب و غیر استاندارد به لپ تاپ، استفاده از منبع برق غیر استاندارد و جریان کشیدگی در اثر اتصال وسایل جانبی مغایر با توان مصرفی اشاره کرد.

از آن جایی که مادربرد یکی از مهم‌ترین قطعات لپ تاپ به حساب می‌آید تعمیر آن از پیچیدگی بالایی برخوردار است و تنها درصورتی مشکلات و ایرادات آن رفع می‌شود که فرد تعمیرکار دانش بالایی داشته باشد. خوشبختانه نمایندگی لپ تاپ سامسونگ از نیروهایی برخوردار است که در زمینه تعمیر لپ تاپ سامسونگ به ویژه مادربرد آن تخصص بالایی دارند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت تعمیر مادربرد لپ تاپ سامسونگ را به این مرکز بسپارید.

رفع مشکلات شارژ لپ تاپ سامسونگ

ممکن است به دلایل مختلفی لپ تاپ شما شارژ نشده یا شارژ خالی کند. در این شرایط باید لپ تاپ توسط تعمیرکار عیب یابی شده و قطعه یا قطعات معیوب شناسایی شوند. گاهی هم قطعات لپ تاپ سالم هستند و مشکل از شارژر لپ تاپ است. مشکلات رایجی که شارژرهای لپ تاپ با آن روبه‌رو هستند شامل خرابی ترانزیستور قدرت است که موجب داغ شدن بیش از اندازه این قطعه می‌شود.

خرابی شارژر لپ تاپ می‌تواند به قطعاتی مانند مادربرد لپ تاپ آسیب وارد کند، بنابراین بهتر است بلافاصله پس از خرابی آن به نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ مراجعه کنید. تکنسین‌های نمایندگی سامسونگ با باز کردن قاب شارژر و جدا کردن لایه‌های محافظ دور مدارات، این قطعه را مورد عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی قرار می‌دهند. درنهایت نیز جهت اطمینان از رفع مشکل آن، شارژر را طی مراحل متعددی مورد تست قرار می‌دهند.

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ سامسونگ

از کار افتادن ناگهانی کلیدها، کار نکردن یک یا چند کلید و همچنین تایپ اشتباهی حروف، نشان‌دهنده خرابی این قطعه از لپ تاپ هستند. البته از کار افتادن تمامی کلیدهای کیبورد می‌تواند به دلیل اختلالات نرم‌افزاری باشد که تکنسین‌های بخش نرم‌افزار نمایندگی سامسونگ با دقت آن‌ها را برطرف می‌کنند. البته کار نکردن یک یا چند کلید از کیبورد به معنای بروز اختلالات سخت‌افزاری است و نشان می‌دهد که کیبورد لپ تاپ شما به تعمیرات نیاز دارد. کارشناسان نمایندگی سامسونگ در این صورت نیز با دقت و مهارت بالایی که دارند به تعمیر یا تعویض کیبورد لپ تاپ سامسونگ می‌پردازند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سامسونگ

مشکی ماندن صفحه نمایش لپ تاپ درصورت روشن بودن لپ تاپ، رنگ صورتی یا تیره در صفحه نمایش، چشمک زدن صفحه نمایش، سفید یا سیاه بودن صفحه نمایش و نمایش خطوط راه راه عمودی یا افقی به معنای خرابی ال سی دی لپ تاپ هستند. اکثر مواقع در اثر وارد شدن ضربه به لپ تاپ یا آبخوردگی آن ال سی دی لپ تاپ دچار مشکل می‌شود. البته درصورتی که ضربه وارد شده به لپ تاپ موجب شکسته شدن ال سی دی آن شده باشد باید این قطعه را تعویض کرد. تعمیر یا تعویض ال سی دی لپ تاپ سامسونگ یکی دیگر از خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ است که می‌توانید درصورت بروز مشکل برای این قطعه از آن بهره‌مند شوید.

عیب یابی و رفع مشکلات لپ تاپ سامسونگ

  • تعمیرات برد الکترونیکی هارددیسک
  • تعمیرات و تعویض انواع کارت شبکه بی سیم WIFI لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض انواع وب کم WEBCAM لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات انواع آداپتور CHARGER لپ تاپ سامسونگ
  • پروگرام کردن انواع بایوس BIOS PROGRAM لپ تاپ سامسونگ
  • ارتقا انواع سی پی یو CPU UPGRADE لپ تاپ سامسونگ
  • ارتقا انوع رم RAM UPGRADE لپ تاپ سامسونگ
  • نصب و راه اندازی انواع ویندوز XP – VISTA – ۷-۸ لپ تاپ سامسونگ
  • نصب و راه اندازی انواع درایور لپ تاپ سامسونگ
  • عیب یابی عدم نصب ویندوز – هنگ کردن – تصویر ندادن NOT BOOT- روشن نشدن NO POWER
  • رفع مشکلاتی نظیر : به هم خوردگی رنگ تاریک شدن تصویر خطوط رنگی روی تصویر
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن نمیشوند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن میشوند ولی تصویر ندارند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن میشوند اما بعد از جند ثانیه خاموش میشوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که شارژ نمی کنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که HANG میکنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که RESET میشوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن میشوند ولی تصویر ندارند و بوق میزنند .هید.
  • تعمیرات و تعویض انواع کارت شبکه LAN لپ تاپ سامسونگ
  • رفع نواقص ناشی از شکستگی انواع لپ تاپ سامسونگ

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد. برخی از خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ عبارت است از:

  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ سامسونگ
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ سامسونگ و نیز گشایش قفل لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ سامسونگ
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK
  • رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • رفع مشکلات  مدار POWERING
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ سامسونگ به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ سامسونگ
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ سامسونگ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ سامسونگ (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ سامسونگ در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ سامسونگ (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ سامسونگ
  • بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ با دستگاه PC3000
  • رفع  مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • رفع مشکلات  مدار SOUND  و مدار LAN
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ سامسونگ وایو (مکانیکی و الکترونیکی)… سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ سامسونگ وایو (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ سامسونگ (آداپتور لپ تاپ سامسونگ)
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ ‌تاپ (نوت بوک)
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد

مواردی که در بخش تعمیرات لپ تاپ سامسونگ قابل بررسی است

  • تست سلامت انواع هارد دیسک لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات باتری انواع لپ تاپ سامسونگ ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ سامسونگ یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگانواع بایوس لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض انواع مودم لپ تاپ سامسونگ (Modem )
  • تعمیرات گرافیگ لپ تاپ سامسونگ و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ سامسونگ (VGA)
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ سامسونگ ( آداپتور لپ تاپ )
  •  تعمیرات و تعویض وایرلس لپ تاپ سامسونگ ( wifi)
  •  تعمیرات و تعویض بلوتوث انواع لپ تاپ سامسونگ ( bt )
  • تست کامل قطعات الکترونیکی لپ تاپ سامسونگ و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED لپ تاپ سامسونگ جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ،ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …

مرکز تعمیرات تخصصی قطعات لپ تاپ سامسونگ

  • تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بابت مشکلاتی همچون پرش ال سی دی لپ تاپ سامسونگ (LCD flickering ) ، تعمیر لپ تاپ سامسونگ بابت مشکلاتی
  • چیپ مورد نظر که اقدام به شناسایی مدار باک مورد نظر و تعویض قطعه معیوب می نماییم.
  • تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات کی برد لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات صفحه لمسی لپ تاپ سامسونگ
  • ارتقاء لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات درایو لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات هارد لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به دلیل ریختن مایعات بر روی آن
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به دلیل سقوط لپ تاپ به درون مایعات
  • تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات بلندگو لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به دلیل مشکلاتی همچون خرابی چیپ رگیولاتور پاور( Bad power regulator chips)
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه (LCD dimming)
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به دلیل بالا رفتن دمای چیپ در مادربرد لپ تاپ (Bad thermal chips) و …
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد .
  • مشکلات مربوط به پاور و عیب یابی و تعمیر آنها
  • تعمیرات جک پاور لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض مادربرد سامسونگ
  • مشکلات مربوط به کار نکردن کیبرد و عیب یابی و تعمیر آن
  • تعویض کیبرد و تاچ لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض LCD شکسته لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات کاور LCD لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکل کار نکردن Tuchpad لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکل آب خوردگی لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلاتی که کیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می کند.
  • تعویض انواع قطعات الکترونیکی ( خازن – مقاومت – دیود – ترانزیستور – فت – ماسفت – کریستال و… ) لپ تاپ
  • ولتاژهای مهم و نحوه عیب یابی آنها
  • عیب یابی انواع IO – SOUTH BRIDGE -NORTH BRIDGE – CPU SOCKET
  • تعمیرات و تعویض انواع درایو نوری DVD-RW لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض انواع سی پی یو CPU لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض انواع مادربرد MAINBOARD لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض انواع رم RAM لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض انواع موس لمسی TOUCH PAD لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات و تعویض انواع فن سی پی یو CPU FAN لپ تاپ سامسونگ

موارد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمی شود . ( Power but no boot)
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بخاطر ندادن تصویر از پورتهای مختلف و LCD لپ تاپ سامسونگ که معمولا مربوط به گرافیک لپ تاپ می باشد .
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ در حین انجام کار ( Random power off )
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بابت دمای بالای لپ تاپ تا حدی که باعث هنگ کردن لپ تاپ می شود (Over Heat )
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بابت رفع مشکلات باتری (Battery charging problem )
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ جهت مشکلی همچون نداشتن خروجی صدا (No Sound )
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بدلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نادرست و خرابی مدار باکها
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به علت بروز مشکلاتی همچون عدم برقراری مادربرد با کلیه قطعات اینترنال و اکسترنال
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به دلیل عدم برقراری ارتباط یک usb و یا چندین usb لپ تاپ ( خرابی usbها )
  • همچون شکستگی ال سی دی لپ تاپ سامسونگ (Broken Screen ) ، خطوطی عمود و افقی بر روی صفحه نمایشگر (Vertical/Horizontal stripes )و …
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به دلیل خرابی wifi / modem / BT و …
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بدلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر (Bad Inverter ) و …
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی که اقدام به ریبال چیپ مورد نظر می نماییم و یا بروز مشکلاتی در تغذیه
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار SOUND لپ تاپ سامسونگ و رفع مشکلات مدار LAN لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار RTC لپ تاپ سامسونگ و رفع مشکلات مدار CLOCK لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار POWERINGلپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ رفع مشکلات مدار PWM لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار تامین کننده ولتاژ CPU لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال لپ تاپ سامسونگ
  • بازیابی اطلاعات لپ تاپ سامسونگ
  • رفع بدسکتور لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ سامسونگ ( مکانیکی و الکترونیکی ) سیلندر ، برد و . . .
  • تعمیرات گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی لپ تاپ سامسونگ و همچنین جریان کشی لپ تاپ سامسونگ
  • تست کامل هارد لپ تاپ سامسونگ از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های سامسونگ
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی لپ تاپ سامسونگ جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات .

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دلیل پیاده‌سازی توسط تعمیرکاران زبده و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. تعمیرات لپ تاپ سامسونگ و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون:

BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

انواع لپ تاپ سامسونگ و دیگر محصولات

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی و ارتقاء محصولات شرکتی است که در سال ۱۹۳۸ توسط «لی بیونگ چول» به عنوان یک شرکت تجاری در شهر دایگو راه‌اندازی شد. این شرکت فعالیت خود را به عنوان صادر کننده مواد غذایی آغاز و محصولاتی همچون ماهی خشک شده و آرد به چین صادر می کرد.

گروه سامسونگ، یک شرکت چند ملیتی و چند منظوره است که در زمینه تولید و ساخت محصولات الکترونیکی، کشتی‌سازی، صنایع شیمیایی و نیز خدمات بیمه و مالی فعالیت می‌کند. انواع لپ تاپ سامسونگ و دیگر محصولات در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

مقالات لپ تاپ سامسونگ و دیگر مقالات

ارائه مقالات لپ تاپ سامسونگ و دیگر مقالات به دست کارشناسان این مرکز بدین منظور است که کاربر با مطالعه آنها اطلاعات تخصصی خویش را جهت برطرف سازی برخی از اشکالات رایج در دستگاه های سامسونگ افزوده و بی نیاز از آن گردد که با اندک اشکالی به مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه نماید. مهندسان ما در نمایندگی سامسونگ رایج ترین اشکالات پیش امده در دستگاه های سامسونگ را شناسایی کرده و راهکارهای موجود جهت رفع آنها را در قالب مقالات با شما در میان می گذارند.

اخبار لپ تاپ سامسونگ و دیگر خبرها

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ مشتری مدارترین روش ممکن را اتخاذ کرده و با استفاده از آن تخصصی ترین خدمات را به دارندگان لپ تاپ های سامسونگ ارائه می نماید. در این روش اشکالات دستگاه با صاحب آن در میان گذاشته شده و عملیات مورد نیاز جهت رفع هر یک از آنها، صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه آغاز می گردد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ تا حصول نتیجه نهایی و کسب کیفیت نخستین دستگاه به کار خود ادامه داده و برخلاف سایر مراکز مسئولیت هر گونه اشتباه احتمالی در روند تعمیر را برعهده می گیرد. این امر به دلیل مسئولیت پذیری این مرکز و تلاش در راستای حفظ و پیاده سازی اصول مشتری مدارانه صورت می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید اخبار لپ تاپ سامسونگ و دیگر خبرها را از طریق بخش زیر پیگیری نمایید.

سوالات متداول تعمیرات سامسونگ

پاسخ به سوالات متداول تعمیرات سامسونگ عبارت  است از ،  پاسخ به پرسش هایی که در زمینه ی تعمیرات  سامسونگ ، چگونگی کارکرد محصولات، عکس العمل صحیح در هنگام بروز مشکل ، تکنولوژی به کار رفته در محصولات سامسونگ  و تمامی پرسش هایی که ممکن است برای  کاربران محصولات سامسونگ مطرح شود .

متخصصین واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ ، به پرسش های کاربران در ارتباط با عملکرد لپ تاپ ها ، چگونگی استفاده از لپ تاپ و قطعات مختلف آن ، همچنین نحوه ی تعمیرات این دستگاه و.. پاسخ خواهند داد. پاسخگویی به پرسش ها با توجه به اولویت پرسش مورد نظر و کاربردی بودن آن انجام خواهد شد.  در این قسمت ضمن مطرح کردن پرسش های خود، می توانید پرسش های متداولِی را که از قبل پاسخ گویی شده است مطالعه نمایید.

لینک مفید

مرکز تعمیرات لپ تاپ   / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ

تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ  / تعمیرات لپ تاپ /تعمیر لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک / تعمیر لپ تاپ / تعمیرات تخصصی لپ تاپنمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور  / مرکز تعمیر لپ تاپ  / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ