اشتراک گذاری

تعمیر دوربین تبلت سامسونگ

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

خرابی های پیش آمده در دوربین تبلت سامسونگ ممکن است منشأ سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشند. از این رو، نیاز است تا در صورت بروز اختلال در این بخش از دستگاه، عملکرد دوربین توسط کارشناسان تعمیر دوربین تبلت سامسونگ مورد بررسی قرار گیرد. (البته این بررسی در صورتی ضروری است که نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و علت آن مشخص نباشد. بدیهی است در اشکالاتی نظیر شکستگی دوربین و …  که نوع اشکال مشخص است، نیازی به تست دستگاه نیست.)

در هر حال شما کاربران گرامی می توانید در صورت مواجهه با اختلال در عملکرد دوربین تبلت سامسونگ خود می توانید به نمایندگی Samsung مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. تعمیر دوربین تبلت سامسونگ، رفع اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دوربین تبلت سامسونگ، تعمیر ال سی دی تبلت سامسونگ، تعمیر مشکلات مربوط به میکروفن تبلت، سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری و … برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که جهت آسودگی خاطر کاربران، به همراه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”5872″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سرویس های تخصصی مرکز تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

در صورتی که شما نیز کاربر یکی از تبلت های سامسونگ هستید و در حال حاضر یک یا چند مورد از نشانه های درج شده در بخش زیر را در دستگاه خویش مشاهده می‌کنید، توصیه می شود جهت تعمیر دوربین تبلت سامسونگ خود به یکی از مراکز مجاز و استاندارد فعال در سطح شهر مراجعه نمایید. برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که در مرکز تعمیر دوربین تبلت سامسونگ قابل رفع است عبارتند از:

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text dividers=”false”]

  • دوربین کیفیت اولیه را ندارد
  • دوربین صدای خش خش می دهد
  • دوربین دچار تغییر رنگ شده است
  • دوربین سلفی از کار افتاده است
  • دوربین حالت فیلمبرداری ندارد
  • دوربین تشخیص لبخند ندارد

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text dividers=”false”]

  • دوربین به طور خودکار پس از باز شدن بسته می شود
  • دوربین هنگام ضبط فیلم، صدا را ضبط نمی کند
  • دوربین اخطار پر شدن حافظه را می دهد
  • دوربین بروی تصویر دلخواه فوکوس نمی کند
  • دوربین خود به خود فوکوس میکند

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نکات مهم در تعویض و تعمیر دوربین تبلت سامسونگ

توصیه می شود پیش از تحویل دستگاه خود به یکی از مراکز مجاز تعمیراتی، علت های احتمالی که حدس می زنید سبب بروز اشکال در دوربین تبلت شده اند را با کارشناسان در میان بگذارید. برای مثال اگر سیستم عامل تبلت سامسونگ خود را بروزرسانی کرده و پس از این کار شاهد بروز اشکال در دوربین تبلت خود شده اید حتما آن را با کارشناس تعمیر دوربین تبلت سامسونگ در میان بگذارید.

این امر سبب می گردد تا کارشناس تعمیر دوربین تبلت سامسونگ اشکالات پیش آمده را با استفاده از راهکارهای نرم افزاری حل نماید. بدیهی است در صورتی که اشکال پیش آمده در دوربین تبلت، به دلیل آسیب فیزیکی، ریخته شدن مایعات و مواردی از این دست باشد راهکارهای مورد استفاده جهت تعمیر و سرویس دوربین تبلت سامسونگ، سخت افزاری خواهد بود. در صورتی که قصد تعویض و یا تعمیر دوربین تبلت سامسونگ را دارید توصیه می شود پیش از مراجعه، از تمیزی لنز دوربین خود مطمئن گردید. بعلاوه از اینکه آخرین ورژن برنامه بر روی دستگاه نصب شده و سیستم بروزرسانی گردیده است، اطمینان حاصل کنید.

تنظیمات برنامه دوربین را انجام دهید و مطمئن شوید که مشکل پیش آمده از نرم افزار نیست. از یک برنامه‌ی دیگر استفاده کنید و دوربین خود را تست نمایید. (برنامه ای که در آن بتوان از دوربین استفاده کرد). به سایت کمپانی سازنده تبلت مراجعه نمایید؛ شاید در این سایت اطلاعاتی جهت تعمیر دوربین تبلت سامسونگ ارائه شده باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیرات تبلت سامسونگ

تعمیرات تبلت سامسونگ یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که با رعایت تمامی پارامترهای بایسته و ضروری انجام می پذیرد. تعهد به اجرای استانداردهای جهانی و التزام به پیاده سازی ضوابط فنی و علمی در حین تعمیرات تبلت سامسونگ سبب گشته است تا دستگاه تعمیر شده در این مرکز، مجدداً کیفیت اولیه خویش را بازیابد و امکان بازگشت عیوب آن پس از اتمام مراحل تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد.

برخی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات تبلت Samsung که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارت است از: تعمیر دوربین تبلت سامسونگ، تعویض صفحه نمایش تبلت سامسونگ، تعویض باتری تبلت سامسونگ، رفع اشکالات مرتبط با شارژ و سوکت شارژر تبلت، تعمیر اشکالات مرتبط با شارژ تبلت، تعمیر اشکالات تاچ تبلت سامسونگ و …. .

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_image image=”3612″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد – توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید. با توجه به پیشروی های مداوم این کمپانی و حضور طرفداران بیشمار و پروپاقرص محصولات سامسونگ در درون کشور، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمامی توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران محصولات خویش بر آن شده تا با تقسیم فضای کاری خویش به پارتهای متعدد، امکان مراجعه به پارت تخصصی هر محصول را برای مشتریان خویش فراهم آورد. بر این اساس هر کاربر می تواند پس از ورود به نمایندگی سامسونگ، به پارت مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز دستگاه خویش (نظیر سرویس های تخصصی تعمیر دوربین تبلت سامسونگ که در بخش های فوق به آن پرداخته شد) را دریافت نماید.

خدمات ارائه شده در هر پارت به دلیل حضور مهندسان و کارشناسان زبده و کارآزموده از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و بهترین کیفیت ممکن را داراست. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی به تفصیل معرفی گشته اند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

امتیاز شما به این نوشته