اشتراک گذاری

تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ

تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ با توجه به حضور نسبتاً گستردۀ این لپ تاپ در بازارهای داخلی کشور، ادعای بسیاری از مراکز موجود در سطح کشور است، لیکن آنچه که شما کاربران گرامی پیش از تحویل لپ‌تاپ خویش به هریک از این مراکز- می‌بایست به آن توجه داشته باشید، کسب اطمینان از مجاز و استاندارد بودنِ مرکز ارائه‌دهنده خدمات تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ است. هوشمندی کاربر در حین مراجعه به یک مرکز و توجه به پارامترهای مذکور، سبب می‌گردد تا از وقوع پیشامدهای ناگوار نظیر خرابی کامل دستگاه به سبب تعمیر در یک مرکز غیرمجاز پیشگیری گردد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یکی از مجهزترین مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر و تعویض قطعات، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری، بازیابی اطلاعات، تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ و مواردی از این دست است؛ تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که با تمرکز بر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری، تسلط بالایی بر کانفینگ لپ تاپ های سامسونگ یافته و می توانند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تمامی اشکالات و اختلالات احتمالی پیش آمده در آن را رفع نمایند.

تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ

واحد تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ

تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ در این مرکز مرتبط با دو حوزه تعمیرات سخت افزاری هارد و تعمیرات نرم افزاری هارد است. اشکالات نرم افزاری یا همان خرابی های فریموری هارد به معنی بروز اشکال در Service Area است. برای درک بهتر این موضوع بد نیست بدانید که هد هارد با توجه به نوع هارد از یک Defect List بهره میبرد. کاری که هارد می کند آن است که پس از استفاده‌های مکرر و مواجه شدن با خرابی های مختلف خرابی ها را از سطح پلتر خارج می کند و به این لیست یعنی به Defect List اضافه میکند.

این لیست ها به علت ظرفیت کم پس از مدتی به طور کامل پر شده و هارد پس از مواجه شدن با یک خرابی جدید قادر به اضافه کردن به این لیست نیست و موجب خرابی هایی از جمله عدم شناسایی در کامپیوتر، عدم ظرفیت صحیح، مواجه شدن با پیغام فرمت و … می شود. بخش دوم یا خرابی فیزیکی هارد نیز بدین معناست که هارد احتمالاً دچار آسیب هد و پلتر، اسپیندل موتور با PCB شده است که این بخش خود به چند دسته مهم تقسیم می شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکالات پیش آمده به مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

سرویس های تخصصی مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ

  • برگرداندن اطلاعات حافظه در مرکز هارد لپ تاپ سامسونگ
  • بازیابی هارد اکسترنال و ریکاوری هارد پاسپورتی و تعمیرات بورد هارد
  • تعمیر هارد سرور
  • برگرداندن اطلاعات کول دیسک پاک شده
  • ریکاوری اطلاعات هارد در اثر ضربه به سیلندر و تغییر مکان هد
  • تعویض هد هارد در مرکز تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ
  • ریکاوری اطلاعات هارد فرمت شده و بازیابی اطلاعات هارد پارتیشن بندی شده Fdisk , Format نرم افزار
  • تعمیر آسیب برد هارد در اثر نوسانات پاور
  • بدسکتور گیری هارد و بازیابی سکتورها در ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده از ویندوز
  • تعویض سیلندر هارد در محیط کلین روم جهت ریکاوری
  • بازیابی اطلاعات
بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سامسونگ

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سامسونگ

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سامسونگ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی Samsung است که توسط برترین کارشناسان حوزه ریکاوری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 و MRTPRO انجام می پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد.

خدمات ارائه شده در واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ سامسونگ شامل پیشرفته ترین و حرفه ای ترین خدمات و سرویس های این حوزه است؛ حصول این امر نتیجه همکاری با متخصص ترین مهندسان این حیطه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی است. کارشناسان واحد بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ، از دو ویژگی «تخصص علمی» و «تعهد اخلاقی» برخوردارند تا کاربران گرامی بی‌هیچ دغدغه در این مرکز حضور یافته و اطلاعات از دست رفته هارد خویش را ریکاوری نمایند. «تخصص علمی» کارشناسان مرکز ریکاوری اطلاعات ضامن ریکاوری کلیه اطلاعات هارد و «تعهد اخلاقی» آنان ضامن امنیت و حفظ اصول محرمانگی کاربران است.

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ منحصر به سرویس خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این دستگاه می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات لپ تاپ Samsung مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ را دریافت نمایند.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و بازیابی اطلاعات به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد. شایان ذکر است مدیریت این مجموعه به دلیل اطمینان از تعهد و تخصص کارشناسان فعال در این مجموعه تمامی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

 

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ راهرو توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. نمایندگی سامسونگ چه در امر عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

امتیاز شما به این نوشته