اشتراک گذاری

آموزش ترفندهای رفع بوی بد ظرفشویی

بوی بد ظرفشویی همواره یکی از مهم ترین دغدغه ها و مشکلات کاربران این دستگاه بوده است. کاربران همواره به دنبال روش هایی هستند که منشأ این بو را تشخیص داده و آن را برطرف نمایند. با توجه به اهمیت این مساله، در این مقاله قصد داریم ترفندهای رفع بوی بد ظرفشویی را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم. بوی نامطبوع در ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود.

در برخی موارد می توان به راحتی عامل به وجود آورنده را برطرف کرد و به این ترتیب، بوی ناخوشایند را از بین برد. اما گاهی مشکل جدی تر بوده و نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی دستگاه می باشد. در این صورت، متخصصین مجرب تعمیرات ظرفشویی در نمایندگی سامسونگ در خدمات شما هستند تا ضمن عیب یابی دقیق دستگاه، مشکل را به صورت تخصصی و حرفه ای برطرف نمایند. در ادامه، به آموزش ترفندهای رفع بوی بد ظرفشویی سامسونگ به شما عزیزان خواهیم پرداخت.

دلایل بوی نامطبوع ظرفشویی

پیش از پراختن به ترفندهای رفع بوی بد ظرفشویی ، بهتر است با دلایل بروز این مشکل آشنا شوید. یکی از اصلی ترین مواردی که منجر به ایجاد بوی ناخوشایند در این دستگاه می شود، کار نکردن با آن است. در واقع اگر ھر روز ماشین ظرفشویی تان را روشن نکنید، متوجه خواھید شد که این محصول در حال بو گرفتن است. دلیل دیگر، آلوده بودن فضای داخلی دستگاه است.

چنانچه ظرفشویی خود را پس از هر بار شستشو تمیز نکنید، باقی مانده مواد غذایی در دستگاه فاسد شده و به مرور زمان، موجب ایجاد بوی نا مطبوع در دستگاه می شود. آلودگی فیلترهای دستگاه نیز می تواند منجر به بروز چنین مشکلی شود. کارشناسان ما در بخش تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، به کاربران توصیه می کنند که همواره ماشین ظرفشویی مورد استفاده خود را تمیز کرده و به این ترتیب، از آلوده شدن آن جلوگیری نمایند.

ترفندهای رفع بوی بد ظرفشویی

به عنوان کاربردی ترین ترفندهای رفع بوی بد ظرفشویی ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از ترکیبات بو زدایی

یکی دیگر از ترفندهای رفع بوی بد ظرفشویی ، استفاده از مواد و ترکیبات بو زدایی می باشد. یکی از این ترکیبات که در برطرف کردن بوی بد دستگاه بسیار موثر عمل می کند، ترکیب آب و لیمو است. به این صورت که دو لیموی از وسط نصف شده را داخل یک ظرف گذاشته و به ھمراه یک فنجان آب در قفسه ی پایین ماشین ظرفشویی سامسونگ خود قرار دهید. سپس دستگاه را روشن کنید و شاهد پاکسازی و رفع بوی بد آن به راحت ترین شکل باشید. توجه داشته باشید که این کار باید در زمانی انجام شود که ماشین ظرفشویی خالی بوده و هیچ ظرفی داخل آن نباشد. به جای این ترکیب، می توانید از لیمو نیز برای رفع بوی ناخوشایند ظرفشویی سامسونگ خود استفاده نمایید. جوش شیرین هم می تواند در این زمینه موثر واقع شود.

شستن فیلتر تخلیه

یکی دیگر از روش های کاربردی برای رفع بوی بد ظرفشویی ، شستن فیلتر تخلیه این دستگاه است. پیش تر نیز اشاره کردیم که آلودگی فیلتر و تجمع مواد غذایی در این قطعه می تواند منجر به ایجاد بوی نامطبوع از این دستگاه شود. فیلتر محل جمع آوری ذرات ریز غذا است و نقش اساسی در ایجاد بوی نامطبوع در ماشین ظرفشویی دارد. برای شستن این قطعه کافی است که فیلتر را از ماشین باز کرده و با یک فرچه و آب گرم، خوب بشویید. همچنین شستن و تمیز کردن بدنه نیز یکی از ترفندهای موثر برای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی به شمار می رود. چنانچه علی رغم انجام دادن روش های ذکر شده، همچنان بوی نامطبوع دستگاه باقی ماند، لازم است که لباسشویی سامسونگ خود را با کمک یک تکنسین مجرب تعمیرات لوازم خانگی در بخش تعمیرات سامسونگ ترمیم نمایید.

تمیز کردن ظروف

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در ظرفشویی سامسونگ، تمیز کردن ظروف پیش از شستشو است. بسیاری از کاربران، ظروف را چربی ها و باقی مانده غذایی که روی آنها است داخل دستگاه می گذارند. این کار باعث می شود که مواد غذایی وارد فیلترها شده و در دراز مدت، موجب بزور بوی ناخوشایند گردد. توصیه می کنیم قبل از قرار دادن ظرف ها در ماشین ظرفشویی سامسونگ خود، مواد غذایی و چربی های آنها را به صورت سطحی تمیز کنید.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران، یکی از تخصصی ترین مراکزی است که خدمات و سرویس های حوزه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی را به کاربران ارائه می دهد. این مرکز با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و نیز استفاده از نوین ترین فناوری های روز دنیا، به فعالیت در زمینه محصولات سامسونگ اشتغال دارد. در این نمایندگی کاربران می توانند جدید ترین مدل های لوازم خانگی، ماشین های اداری، لپ تاپ، مانیتور، موبایل، تبلت، تلویزیون و … Samsung را به صورت اصل و اورجینال خریداری نمایند. همچنین در صورت بروز مشکل در هریک از این محصولات، می توانید تخصصی ترین خدمات تعمیری را از نمایندگی سامسونگ در تهران دریافت نمایید.

امتیاز شما به این نوشته