اشتراک گذاری

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به این سرویس می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیرات مین برد تلویزیون Samsung را ثبت نمایید. کارشناسان ما پس از ثبت درخواست شما، با انجام هماهنگی های مورد نیاز در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ را آغاز می نمایند.

(در صورتی که امکان جابجایی و حمل دستگاه را دارید می توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه نمایید). کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی رسمی سامسونگ انجام دهند زیرا تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مراکز غیرمجاز، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران نابلد، امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین خواهد برد. شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیرات تلویزیون Samsung دستگاه معیوب خود را در کم‌ترین زمان و با نازل‌ترین هزینه، تعمیر نمایید.

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ

نحوه تعمیر برد اصلی تلویزیون سامسونگ

گاهی علائم خرابی مین برد با نشانه های آسیب دیدگی دیگر قطعات مشترک هستند؛ لذا پیش از هر اقدامی برای تعمیر برد تلویزیون سامسونگ، باید از خرابی آن مطمئن شد. پس از عیب یابی تلویزیون و اطمینان از خرابی برد، باید قطعات آن بررسی شوند. جالب است بدانید که برد سیگنال ها را از ورودی های مختلف دریافت کرده و آنها را توسط cpu پردازش می کند. به این ترتیب انواع سیگنال های دریافت شده تبدیل به تصویر شده و به پنل نمایشگر ارسال می شوند.

وقتی تلویزیون در حالت آماده به کار یا استند بای است، CPU از طریق برد IR یا گیرنده امواج مادون قرمز یا کنترل فرمان، شروع به کار کرده و روشن می شود. پردازشگر تلویزیون، حافظه رم، ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … روی برد قرار گرفته اند و تمامی این بخش ها در عملیات تعمیر مین برد تلویزیون samsung، بررسی شده و تعمیر یا تعویض می گردند.

هزینه تعمیر مین برد تلویزیون Samsung

برای برآورد قیمت تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ و سایر برندها باید این قطعه را عیب یابی کرد. به عبارت دقیق تر، تا زمانی که شدت آسیب دیدگی برد مشخص نشود، نمی توان در مورد هزینه تعمیر آن اظهار نظر کرد. اگر این قطعه قابل تعمیر باشد، معمولا هزینه آن چندان زیاد نخواهد بود. در شرایطی که راهی جز تعویض مین برد وجود نداشته باشد، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید که بخشی از آن، مربوط به قیمت برد جدید است.

نشانه های خرابی مین برد تلویزیون سامسونگ

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون ها در صورت خرابی، خرابی مین برد است. بروز این اشکال عموماً باعث خاموشی تلویزیون می شود و تلویزیون را به حالت استند بای stand by می برد. بروز این مشکل به این صورت است که هنگام تماشای فیلم، تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می شود و بعد از روشن کردن دوباره تلویزیون، چراغ پاور جلوی تلویزیون چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود. مشکل دیگری که در صورت خرابی مین برد تلویزیون سامسونگ ایجاد می شود آن است که که تلویزیون روی لوگو شرکت سازنده می ماند و با خاموش و روشن کردن تلویزیون تغییری نمی کند. در بیشتر موارد امکان تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ وجود دارد و نیازی به تعویض آن نیست.

در هر حال در صورتی که تلویزیون مورد استفاده شما دچار اختلال گشته است و با توجه به نشانه های ذکر شده در این بخش، حدس می زنید که این خرابی به دلیل بروز نقص در مین برد است می توانید جهت دریافت تخصصی ترین سرویس های تعمیر مین برد تلویزیون به نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه نمایید. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون را ندارید می توانید تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ را با استفاده از روش سرویس در محل تلویزیون دریافت نمایید.

تعویض مین برد تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های نسل جدید سامسونگ دارای بردهای متعددی هستند که هر کدام از این بردها وظیفه ای دارند. برای مثال در تلویزیون های نسل جدید LCD و LED چهار برد اصلی وجود دارد که عبارتند از مین برد MAIN BOARD، برد تغذیه POWER BOARD، برد معکوس کننده INVERTER BOARD و برد کنترل تایمینگ T-CON.

مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون سامسونگ به حساب می آید. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرد. خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ وجود دارد.

در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون سامسونگ، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

مرکز تخصصی تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ

در صورتی که شما کاربران گرامی از بروز خرابی در این بخش از دستگاه مطمئن هستید می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ را از کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون درخواست نمایید. سرویس های مرتبط با این بخش، هم در تعمیرگاه مجاز سامسونگ و هم به صورت سرویس در محل سامسونگ ارائه می گردد.

خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست اشکال پیش آمده در آن انجام می پذیرد. مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. این مرکز، با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ علاوه بر ارائه‌ی تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس تلویزیون سامسونگ، شیوه‌های حفظ و نگهداری این محصول نیز به کاربران محترم آموزش داده می‌شود. این امر از آن‌روست که آشناییِ مصرف‌کننده با شیوه‌های نگهداری و حفظ تلویزیون سامسونگ، سبب افزایش عمر مفید دستگاه می‌گردد و از تحمیل هزینه‌های اضافی به خریدار جلوگیری می‌کند.

تمامی موارد تعمیراتی در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ –از جمله خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ – توسط گروهی از باتجربه‌ترین و زبده‌ترین کارشناسان تعمیر و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرند. مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود دردستگاه‌های خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید.

تعمیرات سامسونگ

در مرکز تعمیرات سامسونگ تمامی امکانات و تجهیزات لازم جهت تعمیر و ترمیم تمامی دستگاه های معیوب سامسونگ فراهم گشته است از اینرو کاربران و دارندگان دستگاه های سامسونگ می توانند با بروز هر گونه اختلال در دستگاه های خویش به مرکز تعمیرات سامسونگ مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات این برند –از جمله خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ- را دریافت نمایند.

تعمیرات سامسونگ در این مرکز دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این مرکز ذکر شده است. در این بخش به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویسهای مرتبط با تعمیرات سامسونگ با گارانتی عرضه‌ می گردد.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران محصولات خویش بر آن شده تا با تقسیم فضای کاری خویش به پارتهای متعدد، امکان مراجعه به پارت تخصصی هر محصول را برای مشتریان خویش فراهم آورد. بر این اساس هر کاربر می تواند پس از ورود به نمایندگی سامسونگ، به پارت مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز دستگاه خویش را دریافت نماید. خدمات ارائه شده در هر پارت به دلیل حضور مهندسان و کارشناسان زبده و کارآزموده از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و بهترین کیفیت ممکن را داراست.

لینک های مفید:

تعمیرات تلویزیون سونی / تعمیرات تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / تعمیرات تلویزیون ال جی /تعمیر تلویزیون ال جی / تعمیر تلویزیون سامسونگ / تعمیر تلویزیون سونی / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون پاناسونیک / تعمیر تلویزیون شارپ /

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *