اشتراک گذاری

سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

یکی از اشکالاتی که ممکن است در تلویزیون های سامسونگ به وجود آید سیاه شدن تصویر آنهاست. با بروز این اشکال تصویر تلویزیون از حالت مطلوب خارج شده و سیاهی، تمامی صفحه و یا بخش هایی از آن را درگیر می کند. شما کاربران گرامی در صورت سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ خویش می توانید با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ مشکل پیش آمده را مرتفع سازید. در صورتی که امکان حمل و جابجایی دستگاه به تعمیرگاه را ندارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس تلویزیون در محل را ثبت نمایید.

پس از تماس شما کارشناسان به محل (منزل، اداره و ..) مراجعه کرده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ را آغاز می نمایند. بد نیست بدانید که بروز این اشکال غالباً به دلیل وجود اشکال و خرابی در بخش بک لایت است. بک لایت (یا همان نور پس زمینه)، مربوط به ال ای دی های تلویزیون است. در برخی موارد نیز سیاه شدن تصویر به دلیل سوختن ال ای دی تلویزیون است.

سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

اصلی ترین علل سیاه شدن تلویزوین سامسونگ چیست؟

  1. خرابی بک لایت تلویزیون
  2. خرابی پنل تلویزیون سامسونگ
  3. پیکسل سوختگی تلویزیون سامسونگ

دلایل سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

خرابی بک لایت تلویزیون

خرابی بک لایت عمده ترین دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ است. احتمالاً پیش از سوختن کامل بک لایت، لامپ معیوب دچار چشمک زدن شود و تصویر خاموش و روشن گردد. در این وضعیت با توجه به پخش شدن ولتاژ لامپ های معیوب بین لامپ های سالم، فشار بیشتری وارد می شود و زمینه برای خرابی زودتر آنها فراهم می شود؛ پس بهتر است در هنگام مواجهه با این ایراد، در اسرع وقت نسبت به تعمیر سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ خود اقدام کنید.

خرابی پنل تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون، دومین دلیل سیاه شدن تصویر این دستگاه می باشد. این ایراد، می تواند ناشی از خرابی بخش ماژور یا لیکوئید پنل دستگاه باشد. پنل تلویزیون، قطعه ای است که طول عمر مشخصی دارد. پس از پایان یافتن عمر مفید این قطعه که عموما در اثر بالارفتن ساعت کاری تلویزیون اتفاق می افتد، لکه های ابر مانندی در تصویر تلویزیون ایجاد می گردد. در مرکز تعمیر سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ، ضمن انجام کلیه راه حل ها و روش ها برای تعمیر این قطعه، در صورت عدم تعمیر، اقدام به تعویض پنل با نمونه ارجینال و با کیفیت می شود.

پیکسل سوختگی تلویزیون

سوختگی پیکسل ها نیز می تواند عامل دیگری برای سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ باشد. هر پیکسل دارای ۳ عدد ساب پیکسل برای ایجاد رنگ است. کنترل این پیکسل ها به صورت گروهی بوده و توسط ترانزیستورها صورت می گیرد. اگر در این بخش ها مشکلی به وجود بیاید، پیکسل خاموش می شود( پیکسل سوخته ) که در این حالت توصیه می شود راه های سنتی همچون فشار با سوزن را به هیچ عنوان انجام ندهید چرا که وضعیت را بدتر خواهد کرد. 

اغلب این سوال که «علت سیاه شدن بالای صفحه تلویزیون سامسونگ چیست؟» پرسیده می شود. باید بدانید همین پیکسل سوختگی ها هستند که در بسیاری از مواقع از بالا، پایین یا به طور کلی حاشیه تلویزیون آغاز می شوند. 

علت سیاه شدن صفحه تلویزیون سامسونگ

تعمیر سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

تعمیر سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ غالباً ارتباط مستقیمی با تعمیرات بک لایت دارد. به عبارتی دیگر بروز اشکال در بک لایت تلویزیون است که سبب سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ می گردد. اگر بخش بک لایت تلویزیون دچار مشکل شود، شاهد ایجاد لکه های تاریک و سیاه در صفحه نمایش این دستگاه خواهیم بود. بروز اختلال در بک لایت حاصل روشن بودن مداوم تلویزیون و زیاد بودن نور ال ای دی تلویزیون است. بنابراین جهت پیشگیری از بروز این اتفاق بهتر است دستگاه خود را برای مدت طولانی روشن نگذارید و نور ال ای دی آن را نیز چک کنید که بیش از اندازه نباشد.

در تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون سامسونگ به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در مراکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ، عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود.)

سیاه شدن تصویر تلویزیون samsung

گارانتی خدمات در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ

طبق یک استاندارد جهانی، کمتر از ۳ پیکسل سوخته جزو گارانتی محسوب نمی شود و سرویس تعمیرات رایگان، فقط به پنل هایی با ۳ پیکسل سوخته و یا بیشتر تعلق می گیرد. در تکنولوژی های جدید، این مشکل بسیار کاهش یافته است تا آنجا که در فناوری های OLED و SUHD این موارد بسیارکمتر است. اما به همان اندازه که مشکل سوختن پیکسل وجود دارد، روشن ماندن یک پیسکل و مشکل در فیلتر آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در این شرایط نیز نیاز به تعویض قطعه معیوب است.

شما کاربران گرامی می توانید جهت تعیین پیکسل سوخته دستگاه خویش و سطح خرابی پیش آمده در آن به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه نمایید. کارشناسان ما در این بخش علت سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ، میزان خرابی پیکسل و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را شناسایی کرده و پس از کسب اجازه از شما، اقدام به رفع و تعمیر اشکالات پیش آمده می کنند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

این مطلب کاربردی را از دست ندهید: خاموش روشن شدن تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

وجود برترین های تکنولوژی در تلویزیون های سامسونگ سبب گشته است تا اجرای عملیات تعمیر بر روی این دستگاه ها نیازمند حضور مهندسانی باتجربه، شکیبا، متخصص و البته کاردان گرد. جهت حصول این امر مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ با برگزاری آزمون های متعدد و آنالیز تعداد بیشماری از مهندسان متقاضی، برترین های این حوزه را به همکاری فراخوانده است و با تهیه پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات تعمیر برای این تیم، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون سامسونگ گشته است.

مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار هستند؛ چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون نظیر تعمیر مشکل سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ مشغول به‌کار و فعالیت است.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ بپردازد. نمایندگی سامسونگ در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات سامسونگ می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی است. این مرکز به یُمن کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، توانسته است به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات نظیر تعمیر سیاه شدن تصویر تلویزیون سامسونگ بپردازد. کادر مجرب تعمیرات سامسونگ، بطور حرفه‌ای آموزش دیده و دارای گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند از همین‌روست که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارنتی و ضمانت خدمات انجام می‌پذیرد. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

4.7/5 (22 امتیاز)