[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر چاپگر Samsung در این مرکز پس از بررسی و عیب‌یابی صحیح دستگاه آغاز می‌گردد. با تشخیص علل ایجادکننده اختلال در چاپگر، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر بر روی دستگاه آغاز می‌گردد و در صورت لزوم قطعات از کار افتاده دستگاه، تعویض می‌گردند. پس از اتمام تعمیرات، دستگاه تعمیر گشته به دست کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات سامسونگ آنالیز می‌گردد و در صورت تأیید و اطمینان از صحت عملکرد، جهت تحویل به مشتری، به واحد نهایی «تحویل دستگاه به مشتری» ارسال می‌گردد.

کارشناسان تعمیر چاپگر Samsung با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از چاپگرهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ bg_type=”bg_color” bg_override=”full” seperator_enable=”seperator_enable_value” seperator_type=”xlarge_circle_seperator” seperator_position=”top_bottom_seperator” seperator_shape_background=”#0066bf” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%220px%22%2C%22padding-top%22%3A%2230px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

عیب یابی و تعمیر چاپگر Samsung

در صورتی که شما نیز از کاربران چاپگرهای Samsung می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات چاپگر Samsung از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی Samsung صورت می‌پذیرد. در مرکز تعمیر چاپگر Samsung، تمامی سرویس های اعمال شده بر روی چاپگرهای معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد. این امر سبب پیشگیری از دستکاری های نابجا و اِعمال تعمیرات غیرتخصصی گشته است.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

بعلاوه کارشناسان تعمیرات پرینتر Samsung با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از چاپگرهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی پرینتر Samsung، به دلیل اطمینان از سطح کیفی، دارای گارانتی و ضمانت است.

حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران پرینترهای سامسونگ گردد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]تعمیرات چاپگر samsung[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_message message_box_style=”3d”]

نمایندگی سامسونگ / نمایندگی samsung/نمایندگی چاپگر سامسونگ / نمایندگی چاپگر samsung/نمایندگی رسمی دستگاه چاپگر سامسونگ / نمایندگی رسمی دستگاه چاپگر samsung/نمایندگی اصلی دستگاه چاپگر سامسونگ / نمایندگی اصلی دستگاه چاپگر samsung/نمایندگی تعمیرات دستگاه چاپگر سامسونگ / نمایندگی تعمیرات دستگاه چاپگر samsung/نمایندگی تعمیر دستگاه چاپگر سامسونگ / نمایندگی تعمیر دستگاه چاپگر samsung/نمایندگی تعمیرات تخصصی دستگاه چاپگر سامسونگ/ نمایندگی تعمیرات تخصصی دستگاه چاپگر samsung

[/vc_message][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_top=”0″ margin_bottom=”0″][vc_column][vc_column_text]

روش های نگهداری از چاپگر

نکته دیگری که سبب افزایش عمر مفید چاپگر می گردد توجه به اصولی است که در باب نگهداری از چاپگر وجود دارد. آشنایی با این اصول و اِعمال آنها، سبب می گردد تا قطعات دستگاه کیفیت خود را در دراز مدت حفظ کنند و در نهایت دستگاه عمر دوچندان یابد. برخی از بهترین روش های نگهداری از چاپگر که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات چاپگر توشیبا گردآوری شده اند از طریق فضای زیر با شما به اشتراک گذاشته می شود:

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text dividers=”false”]

  • برچسب ها را بصورت مستقیم چاپ کنید .
  • در هنگام تعویض قطعات و باز کردن چاپگر مواظب باشید .
  • دفترچه تعمیرات و راهنمای چاپگر را مطالعه نمایید.
  • در صورت استفاده از چاپگرهای لیزری به نکات مهم در نگهداری از کارتریج ها توجه کنید. (دمای هوا، محیط نگهداری و شرایط بسته بندی کارتریج و …)
  • از استفاده طولانی مدت از چاپگر پرهیز کنید.
  • این دو حالت منجر به گیر کردن کاغذ در چاپگر می شود: خاموش کردن چاپگر در حین پرینت و باز کردن چاپگر در زمان پرینت.
  • استفاده از کاغذ مخصوص هر دستگاه (به ویژه در صورت استفاده از کاغذهای گلاسه)
  • به حداکثر وزن کاغذ مورداستفاده در درایور چاپگر توجه فرمایید

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text dividers=”false”]

  • درون چاپگر را همیشه تمیز کنید.
  • از کاغذهای مرغوب استفاده کنید .
  • پهنای سینی کاغذ را به شکلی تنظیم کنید که با لبه کاغذ مماس باشد و حداکثر نیم میلیمتر از سمت چپ و راست با کاغذ فاصله داشته باشد.
  • کاغذها را قبل از استفاده فوت نکنید.
  • چاپگر خود را در محیط مرطوب قرار ندهید.
  • هنگام استفاده از کاغذهای سنگین حتماً نوع کاغذ را در درایور تعریف کنید تا چاپگر وزن کاغذ را بداند و سرعت حرکت کاغذ را تنظیم کند.
  • از برچسب های با کیفیت استفاده کنید .
  • چنانچه هنگام پرینت کردن صدای فن خنک کننده چاپگر شنیده شد (این موضوع بیشتر در فصل گرما اتفاق می‏افتد) بهتر است استفاده از آن را متوقف کنید و با یک استراحت کوتاه (حداقل ۱۰ دقیقه) پرینت را از سر بگیرید. در صورت مواجهه با اشکال می توانید به مرکز تعمیر چاپگر مراجعه نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” bg_type=”bg_color” bg_override=”full” seperator_enable=”seperator_enable_value” seperator_type=”xlarge_circle_seperator” seperator_position=”top_bottom_seperator” seperator_shape_background=”#0066bf” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22padding-top%22%3A%2230px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • تعمیر انواع دستگاه چاپگر شامل : تعمیر دستگاه چاپگر چند منظوره samsung ، تعمیر دستگاه چاپگر رنگی samsung ، تعمیر دستگاه چاپگر سیاه و سفید samsung
  • تعمیر انواع دستگاه چاپگر شامل :تعمیر چاپگرکاغذ حرارتی samsung ، تعمیر چاپگر کاغذ عادی samsung ، تعمیر چاپگر لیزری samsung
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی دستگاه چاپگر samsung
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه چاپگر samsung / تعمیر کاستهای چاپگر samsung
  • تعمیرات تخصصی چاپگر samsung / نصب و راه اندازی دستگاه چاپگر samsung
  • تعویض سنسورهای دستگاه چاپگر samsung / عیب یابی و تعمیر سنسورهای دستگاه چاپگر samsung
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه چاپگر samsung
  • بکارگیری روشهای استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه چاپگر samsung
  • تعمیر موتور الکتریکی دستگاه چاپگر samsung / تعمیر برد دستگاه چاپگر samsung
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه چاپگر samsung
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن دستگاه چاپگر samsung

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه چاپگر samsung
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه چاپگر samsung
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه چاپگر samsung
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه چاپگر samsung
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه چاپگر samsung / تعویض بردهای دستگاه چاپگر samsung
  • تعمیر دولوپر دستگاه  چاپگر samsung / تعویض دولوپر دستگاه چاپگر samsung
  • تعمیر فیوزینگ دستگاه چاپگر samsung / تعویض فیوزینگ دستگاه چاپگر samsung
  • تعمیر درام دستگاه چاپگر samsung / تعویض درام دستگاه چاپگر samsung
  • تعمیر شارژرهای دستگاه چاپگر samsung / تعویض شارژرهای دستگاه چاپگر samsung
  • تعمیر تخصصی برد فرمتر دستگاه چاپگر samsung/ تعویض بردهای فرمتر چاپگر samsung
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه همان مدل دستگاه چاپگر samsung
  • باز و بستن استاندارد دستگاه چاپگر samsung و سرویس کامل آن
  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه چاپگر samsung

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ bg_type=”bg_color” bg_override=”full” seperator_enable=”seperator_enable_value” seperator_position=”top_bottom_seperator” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%220px%22%2C%22padding-top%22%3A%2230px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات چاپگر جوهرافشان و لیزری Samsung

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر چاپگر Samsung منحصر به مدل و نوعی خاص نیست و صاحبان کلیه چاپگرهای جوهرافشان، لیزری، سیاه و سفید، چند کاره و .. Samsung می توانند با مراجعه به این مرکز اشکالات ایجاد شده در دستگاه خویش را مرتفع سازند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیرات چاپگر جوهرافشان Samsung: تعمیرات چاپگر جوهرافشان یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی Samsung است که در پارت مجزای خویش، به دست تعمیرکاران متخصص و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

کاربران این دستگاه می توانند در صورت مواجهه با هر گونه نقص و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات چاپگر جوهرافشان Samsung مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. غالب تعمیرات و سرویس های انجام شده در مرکز تعمیر چاپگر Samsung –جز در مواردی خاص- مشمول گارانتی و ضمانت است. (مواردی نظیر تعمیر کارتریج و شارژ کارتریج دارای گارانتی نیست و پس از اتمام کار، دستگاه در حضور مشتری تست می گردد).

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]تعمیر چاپگر samsung[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]samsungclp315open.png[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

تعمیرات چاپگر لیزری Samsung: تعمیرات چاپگر لیزری Samsung یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در در مرکز تعمیر چاپگر SAMSUNG است. سرویس های مرتبط با این دستگاه در پارت مجزای خویش، با استفاده از سازگارترین تجهیزات و به دست زبده ترین تعمیرکاران انجام می پذیرد. کاربران و دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات Samsung و حضور در پارت تعمیرات چاپگر لیزری تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء، ترمیم این دستگاه را دریافت نمایند. جهت اطمینان خاطر مراجعان، تمامی خدمات و سرویس های ارائه شده گارانتی گشته است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]تعمیرات سایر چاپگرهای Samsung اعم از چاپگر لیزری سیاه و سفید، چاپگر لیزری رنگی، چاپگر چند کاره، چاپگر قابل حمل، چاپگر سه بعدی و … .[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”vc_default” margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ bg_type=”bg_color” bg_override=”full” seperator_enable=”seperator_enable_value” seperator_type=”xlarge_circle_seperator” seperator_position=”top_bottom_seperator” seperator_shape_background=”#0066bf” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%220px%22%2C%22padding-top%22%3A%2230px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2230px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ طریق توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. نمایندگی سامسونگ چه در عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است.

این مجموعه، به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد..

صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی به ویژه در حوزه تعمیر چاپگر samsung گشته است. جهت آشنایی بیشتر، واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ columns_number=”4″ image_background=”false” header_size=”h3″ content_size=”small” post_categories=”%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af” carousel_arrows_offset=”1rem”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور چاپگر samsung جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گرد زدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد چاپگر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی چاپگر ها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات چاپگر samsung
  • ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • بررسی اسناد فنی چاپگر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه چاپگر ها
  • بروز رسانی Firmware چاپگر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی چاپگر ها
  • بروز رسانی قطعات و کیت های چاپگر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه چاپگر samsung
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های چاپگر samsung ، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی چاپگر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی samsung
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر samsung جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی چاپگر های samsung جهت کاهش هزینه مصرفی
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر samsung
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در چاپگر samsung
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی چاپگر samsung
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به چاپگر samsung
  • تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی چاپگر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message icon_fontawesome=”fa fa-check”]

تعمیرات  چاپگر samsung

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_top=”0″ margin_bottom=”0″][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

samsung printer Optical Unit
samsung printer SPF
samsung printer ADF
samsung printer Duplex
samsung printer Sorter
samsung printer Finisher
samsung printer Stapler Unit

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

samsung printer Dram Unit
samsung printer Paper Feed Unit
samsung printer Fusing Unit
samsung printer TC Charger
samsung printer MC Charger
samsung printer Scan Unit
samsung printer Transporter Unit
samsung printer Paper Stopped Unit

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

samsung printer Main Board
samsung printer High Voltage
samsung printer AC power
samsung printer DC Power
samsung printer Discharge
samsung printer Blank Lamp
samsung printer DEVELOPER Unit

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row margin_top=”0″ margin_bottom=”0″][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • تحلیل جداول کارکرد دستگاه چاپگر samsung
  • ریست کارخانه Reset factory چاپگر samsung / ریست چاپگر samsung
  • حل مشکل سایه زدن روی کاغذ برای چاپ چاپگر samsung
  • حل مشکل لک داشتن روی کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل افتادن خط عمودی روی کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل افتادن خط افقی روی کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل خورده شدن کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل داغ شدن کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل نیفتادن بعضی از نوشته ها روی کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل افتادن خط مشکی روی کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل افتادن خط سفید روی کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل لیزری رنگی افتادن خط مشکی ، قرمز ، زرد ، آبی روی کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل نصفه کشیدن کاغذ چاپگر samsung
  • حل مشکل ۲ بار پرینت گرفتن چاپگر samsung
  • حل مشکل ۲ برگه همزمان کشیدن چاپگر samsung

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه چاپگر samsung
  • عیب یابی سریع و فوق تخصصی چاپگر samsung
  • در اختیار داشتن جدیدترین کدهای دستگاه چاپگر samsung
  • کلیه سرویس کدهای دستگاههای چاپگر samsung قدیمی
  • بکارگیری روش های تخصصی در General Serviceدستگاه چاپگر samsung
  • بکارگیری Main Code چاپگر Brother جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه چاپگر samsung
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه چاپگر samsung
  • تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه چاپگر samsung
  • استفاده تخصصی از Service Manualدستگاه چاپگر samsung
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه چاپگر samsung
  • بکارگیری پودر جهت پر کردن Tonerدستگاه چاپگر samsung
  • شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال چاپگر samsung
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور دستگاه چاپگر samsung
  • خواندن و بررسی تخصصی Error Code های دستگاه چاپگر samsung
  • عیب یابی و تعمیر LSU Unitدر دستگاه چاپگر samsung

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message icon_fontawesome=”fa fa-check”]

تعمیرات تخصصی چاپگر samsung

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • گرفتن تمامی درایور ها برای تمامی ویندوز ها
  • support & drivers   –  software , drivers
  • reset all factory – reset drum – reset fiking fuster   –  reset laser – reset ncu –  reset tn
  • حل نکشیدن کاغذ چاپگر samsung
  • حل گیر کردن کاغذ چاپگر samsung
    برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کاغذ چاپ روی چاپگر samsung
  • برطرف کردن مشکل کم رنگ گرفتن کاغذ چاپ روی چاپگر samsung
  • برطرف کردن مشکل کج کشیدن کاغذ چاپگر samsung
  • برطرف کردن مشکل نگرفتن چاپ چاپگر samsung
  • رفع عیب replace drum / replace toner چاپگر samsung
  • بر طرف کردن مشکل تونر چاپگر samsung
  • برطرف کردن مشکل کارتریج چاپگر samsung
  • برطرف کردن مشکل جوهر چاپگر samsung
  • برطرف کردن مشکل پودر چاپگر samsung

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • رفع عیب چسبندگی کاغذ چاپگر samsung
  • رفع عیب صدای دستگاه چاپگر samsung
  • رفع عیب کپی گرفتن چاپگر samsung
  • رفع عیب ناقص گرفتن کپی چاپگر samsung
  • برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کپی چاپگر samsung
  • حل مشکل کپی را نصفه گرفتن چاپگر samsung
  • حل مشکل کپی نصفه و کثیف چاپگر samsung
  • حل مشکل نکشیدن کاغذ کپی چاپگر samsung
  • حل مشکل کج کشیدن کاغذ کپی چاپگر samsung
  • حل مشکل تکرار دو نوشته چاپگر samsung
  • حل مشکل سایز زدن چاپگر samsung
  • حل تمامی error  های ۱ تا ۱۰۰ چاپگر samsung
  • حل مشکل error 2a  برای لیزری ، سیاه سفید  ، رنگی چاپگر samsung
  • حل error 1A چاپگر samsung –  حل error 2A چاپگر samsung –  حل error55A چاپگر samsung –  حل error 1B چاپگر samsung –  حل error 2B چاپگر samsung – حل error 55B چاپگر samsung
  • حل error 1C  پرینتر samsung –   حل error 2C پرینتر samsung –   حل error 55C پرینتر samsung

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_style=”3d” icon_fontawesome=”fa fa-arrow-right”]

لینک مفید

تعمیرات پرینتر دل / تعمیرات پرینتر اچ پی / تعمیرات پرینتر فوجیتسو / تعمیرات پرینتر سامسونگ / تعمیرات پرینتر  پاناسونیک / تعمیرات پرینتر کانن / تعمیرات پرینتر زیراکس / تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا / تعمیرات پرینتر برادر / تعمیرات پرینتر توشیبا/تعمیرات تخصصی پرینتر کانن / تعمیرات تخصصی پرینتر دل / تعمیرات تخصصی پرینتر فوجیتسو / تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی / تعمیرات تخصصی  پرینتر کونیکا مینولتا / تعمیرات تخصصی پرینتر ریکو / تعمیرات تخصصی پرینتر سامسونگ / تعمیرات تخصصی پرینتر توشیبا / تعمیرات تخصصی پرینتر زیراکس / تعمیرات تخصصی پرینتر پاناسونیک /

[/vc_message][/vc_column][/vc_row]