شرکت سامسونگ با وجود داشتن رقبای سرسختی همچون تلویزیون ال جی، تلویزیون سونی، تلویزیون هایسنس و تلویزیون TCL توانست برای 19 سال بزرگ ترین برند تلویزیون جهان شود.
طبق گزارش مطبوعات سهم درآمد تلویزیون سامسونگ در بازار جهانی تلویزیون در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ حدود ۲۹٫۳ درصد بوده است. اکنون این شرکت با نزدیکترین رقیب خود فاصله ای بیشتر از ۱۰ درصد دارد. میزان عرضهی تلویزیونهای این برند در فصل اول ۲۰۲۴ یک درصد بیشتر از فصل چهارم ۲۰۲۳ بود. ۱۸٫۷ درصد از کل تلویزیونهای عرضهشده در فصل اخیر را سامسونگ تولید کرده است.
خدمات تخصصی پشیتبانی انواع تلویزیون های سامسونگ را از نمایندگی تلویزیون سامسونگ بخواهید.
سهم سامسونگ به عنوان بزرگ ترین برند در بازار تلویزیون 2024
شرکت سامسونگ، سال ۲۰۲۴ را عصر تلویزیونهای هوش مصنوعی خواند و مدتی قبل، تلویزیونهای سری Neo QLED ،QLED و OLED جدید خود را در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد؛ در حال حاضر مدل های این تلویزیون سامسونگ در بازارهای جهانی به فروش میرسند.
سامسونگ ۵۲٫۳ درصد از سهم بازار تلویزیون در بخش پریمیوم (با قیمت بیش از ۲٬۵۰۰ دلار) را در اختیار دارد؛ در بازار تلویزیونهای چند منظوره (با قیمت بیش از ۱٬۵۰۰ دلار) سهم سامسونگ در بازار ۵۵٫۲ درصد است.