قوانین و مقررات تعمیرگاه سامسونگ
تعمیرگاه مجاز سامسونگ با مدّنظر قرار دادن هدف کسب رضایت کاربرن و احترام به حقوق ایشان به ارائه خدمات ریکاوری و تعمیر مبادرت می ورزد .حوزه فعالیتی مرکز تعمیرات سامسونگ ترمیم و بازیابی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، تلویزیون ، پرینتر ، کپی ، فکس ، مانیتور ، دسکتاپ و اسپلیت . میباشد .قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات تدوین شده است. زیرمجموعه های متعددی مرکز سخت افزار ایران را تشکیل می دهند. تعمیرگاه مجاز سامسونگ یکی از این زیرمجموعه هاست .
همانطور که مستحضر هستید حضور نظم لازمه قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی ممتاز و چشمگیر است . به این موضوع مفتخر هستیم که قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ موجبات اعتماد کاربران به مجموعه را مهیا ساخته است . چنانچه مایل به دریافت اطلاعات جامع و مفید درحیطه فعالیت های مرکز سخت افزار ایران هستید میتوانید نسبت به مطالعه این مطلب اقدام نمایید . امیدواریم بتوانیم با ارائه قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ به صورت کامل به تعریف شرکت بپردازیم .
شرح قوانین تعمیرگاه مجاز سامسونگ
کلیه محصولات سامسونگ چنانچه به هر دلیل دچار آسیب شدند حتما باید به دست تعمیرکار مجرب سپرده شوند . کادر فنی نمایندگی سامسونگ علاوه بر تسلط بر نحوه عملکرد محصولات این کمپانی درزمینه قطعات تشکیل دهنده دستگاه ها نیز اطلاعات کاملی دارند . کارشناسان متخصص ما با داشتن ویژگیهای مثبت فوق و تسلط بر علم روز در کمترین زمان دلیل ایراد پیش آمده را تشخیص داده و بهترین راه برای تعمیر را برمی گزینند .
خاطرنشان میسازیم پرسنل مرکز تعمیرات سامسونگ با مدّنظر قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ به ارائه خدمات بازیابی مبادرت می ورزند . صبر و بردباری تکنسینهای این مجموعه حین پروسه تعمیر یکی از دلایل موفقیت این مرکز میاشد . ضمنا تعمیرکاران ما درصورت لزوم به راهنمایی کاربران در زمینه دستگاه تعمیر شده اقدام می نمایند .
نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ
نمایندگی سامسونگ، واحدهای تعمیرات سامسونگ را مجزا طراحی کرده است . به عنوان مثال کاربران مانیتور برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مانیتور مراجعه کنند . کارگاههای فنی این مرکز مجهز به ابزارآلات مدرن و درجه یک میباشد . تکنسینهای این مجموعه با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و تکیه بر مهارت خود به ارائه خدمات ترمیم و بازیابی می پردازند . مهندسین بااستعداد ما تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که شایسته برند نام آشنای سامسونگ باشد .
اشکالات پیچیده ای که در دستگاه بروز میکند باید توسط تکنسینهای ماهر با بکارگیری ابزارآلات درجه یک انجام شود . پرسنل نمایندگی مجاز سامسونگ قادر به ارائه تمامی خدمات تعمیر در سطوح ساده و پیچیده هستند. امیدواریم با سرلوحه قرار دادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ بتوانیم رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .
قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ
- قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ، کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمیپذیرند .
- پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل میدهند . لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند . مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز امکانپذیر می باشد .
- امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد . تعمیرگاه مجاز سامسونگ مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمیپذیرد.
- یکی دیگر از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ عبارت است از این که ، دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند . بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی سامسونگ تعهدی در قبال آن ندارد .
- تعمیرگاه مجاز سامسونگ، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند ؛ کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد .
- اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز سامسونگ از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
- تعمیرگاه مجاز سامسونگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .
- مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز سامسونگ ۴۸ ساعت می باشد .
- بدیهی است قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ در جهت ارائه ی خدمات بهتر به هم وطنان برنامه ریزی شده است.
- در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز سامسونگ قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده میشود.
- یکی از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ عبارت است از اینکه، پس از طی مراحل عیب یابی نکات لازم در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید .
- در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ، تعمیر را آغاز خواهند کرد .
- در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از 3,000,000 ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
- با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سامسونگ مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند . لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
- بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز سامسونگ با مشتریان گرامی تماس گرفته ، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
- یکی دیگر از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سامسونگ به این شرح میباشد: در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
- پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز سامسونگ تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .
مطالب مفید
قوانین نمایندگی رسمی ایسوس / قوانین نمایندگی رسمی ایسر / قوانین نمایندگی رسمی اپل / قوانین نمایندگی رسمی کانن / قوانین نمایندگی رسمی دل / قوانین نمایندگی رسمی فوجیتسو / قوانین نمایندگی رسمی اچ پی / قوانین نمایندگی رسمی هواوی / قوانین نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی رسمی لنوو / قوانین نمایندگی رسمی ال جی / قوانین نمایندگی رسمی ریکو / قوانین نمایندگی رسمی سامسونگ / قوانین نمایندگی رسمی شارپ / قوانین نمایندگی رسمی سونی / قوانین نمایندگی رسمی توشیبا / قوانین نمایندگی رسمی پاناسونیک / قوانین نمایندگی رسمی کپی / قوانین نمایندگی رسمی کیوسرا / قوانین نمایندگی رسمی زیراکس