اشتراک گذاری

نمایندگی موبایل سامسونگ

به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید یا به دنبال تعمیر آن؟ اگر دوست دارید یکی از مدل‌های گوشی سامسونگ را خریداری کنید یا اینکه به دنبال مرکز معتبر و متخصصی برای تعمیر موبایل سامسونگ هستید، ما به شما نمایندگی موبایل سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. (شماره تماس نمایندگی 54114-021)

نمایندگی موبایل سامسونگ در کنار ارائه خدمات فروش انواع مدل‌های موبایل سامسونگ، خدمات پس از فروش این دستگاه شامل: گارانتی، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری را به کاربران ارائه می‌دهد. به گونه‌ای که کارشناسان این مرکز با در نظر گرفتن بودجه و نیاز مشتریان خود بهترین مدل های گوشی سامسونگ را به آن‌ها معرفی کرده و تمامی مشاوره‌های لازم را به رایگان به آن ها ارائه می دهند.

از طرفی تکنسین‌های نمایندگی سامسونگ با عیب یابی این دستگاه مشکل اصلی آن را که یا نرم افزاری است یا سخت افزاری تشخیص داده و با سرعت و دقت بالایی آن را برطرف می‌کنند. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با خدمات ویژه نمایندگی فروش و تعمیرات موبایل سامسونگ آشنا شوید.

نمایندگی گوشی سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

خوشبختانه نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران از شعبه‌های متعددی برخوردار است که خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل‌های موبایل سامسونگ را به کاربران ارائه می‌دهند. شعبه های نمایندگی اصلی سامسونگ در تهران در مناطق: 

ستارخان، سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر قرار دارند؛ بنابراین کاربران تهرانی موبایل سامسونگ درصورتی که تصمیم داشتند از خدمات ویژه نمایندگی سامسونگ استفاده کنند، می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی سامسونگ نسبت به محل سکونت خود مراجعه کنند.

آدرس و شماره تماس نمایندگی گوشی سامسونگ ؟

شما عزیزان می توانید با شماره 54114-021  و 62948-021 با نمایندگی موبایل سامسونگ در تماس باشین.

همچنین جهت مشاهده آدرس و لوکیشن شعب به صفحه آدرس نمایندگی های سامسونگ مراجعه نمایید.

نمایندگی گوشی سامسونگ در ایران کجاست ؟

نمایندگی گوشی سامسونگ در ایران در شعب متعدد  تهران ، کرج ، مشهد و برخی دیگر از شهرستان ها فعال است. همچنین برای ساکنین سایر شهرها که نمایندگی فعال ندارند، امکان ارسال گوشی به نمایندگی وجود دارد. آدرس شعبه مرکز نمایندگی گوشی سامسونگ : ستارخان ، بین شادمهر و بهبودی ، کوچه نجاری ، پلاک 18 ، طبقه همکف

آیا خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ گارانتی دارد؟

بله تمامی خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ همراه با گارانتی انجام می شود. مدت زمان گارانتی با توجه به نوع خدمات متفاوت است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 54114-021 تماس بگیرید.

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران، کرج و شهرستانها

نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج

شعبه‌های نمایندگی موبایل سامسونگ تنها به کلان‌شهر تهران محدود نمی‌شوند بلکه این مرکز در کلان‌شهر کرج، منطقه شاهین ویلا نیز شعبه دارد؛ بنابراین کاربران کرجی نیز می‌توانند برای استفاده از خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی موبایل‌ سامسونگ به صورت حضوری به نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج مراجعه کنند.

نمایندگی موبایل سامسونگ از دو بخش بسیار بزرگ شامل فروش و تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ تشکیل شده است که کارشناسان بخش فروش موبایل سامسونگ، ضمن مشاوره و راهنمایی دقیق کاربران جدیدترین و بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در بخش تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ نیز تکنسین‌های حرفه‌ای حضور دارند که خدمات عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سامسونگ را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرستان‌ها

خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ تنها شامل حال کاربران کرجی و تهرانی موبایل سامسونگ نمی‌شود. کاربران شهرستانی هم می‌توانند به راحتی از خدمات این مرکز استفاده کنند اما چگونه؟ اگر در شهرستان ساکن هستید و با مشکلی در گوشی خود مواجه شده‌اید برای اینکه بتوانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات نمایندگی سامسونگ استفاده کنید باید موبایل خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران ارسال کنید.

در واقع یکی از مهم‌ترین خدمات این مرکز در شهرستان‌ها، دریافت موبایل‌های معیوب شده کاربران و تعمیر آن‌ها است. به گونه‌ای که کارشناسان گوشی معیوب شده را تحویل گرفته، آن را مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌دهند و این دستگاه را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی به آدرس مورد نظر کاربر در شهرستان ارسال می‌کنند.

نمایندگی گوشی سامسونگ در مشهد

نمایندگی موبایل سامسونگ در ملک آباد مشهد قرار دارد. اگر ساکن هر کدام از محله های احمدآباد، خیابان بهار، ملک آباد، بلوار سجاد، بلوار خیام، خیابان فلسطین، خیابان کلاهدوز، خیابان امام رضا، خیابان خسروی، خیابان سعدی، خیابان ارگ، میدان آزادی، بلوار وکیل آباد، آزادشهر، بلوار معلم و … هستید می توانید از خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ در مشهد بهره مند شوید. لازم به ذکر است خدمات به دو صورت خدمات در محل و خدمات حضوری انجام می شود.

خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ

آدرس نمایندگی موبایل سامسونگ

آدرس های نمایندگی موبایل سامسونگ در صفحه ی تماس با ما موجود است. با توجه به شهر محل سکونت خود می توانید به نزدیک ترین شعبه مراجعه نمایید. نمایندگی مرکزی موبایل سامسونگ در ستارخان قرار داد که آدرس دقیق آن عبارت است از : ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف است. اگر شهر مورد نظر خود را در آدرسهای نمایندگی موبایل سامسونگ نیافتید می توانید از خدمات غیرحضوری و ارسال پستی دستگاه به نمایندگی مرکزی موبایل سامسونگ در تهران مراجعه کنید.

شماره تماس نمایندگی موبایل سامسونگ

برای تماس با نمایندگی موبایل سامسونگ با مراجعه به صفحه ی تماس با ما می توانید راه های ارتباطی با ما را دریافت کنید. همچنین می توانید با شماره های 02154114 ، 02162948 تماس بگیرید. بعد از تماس با ما می توانید داخلی مورد نظر را با توجه به راهنمایی اپراتور دریافت نمایید. کارشناس شما را راهنمایی نموده و اطلاعات لازم را در خصوص خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ در اختیارتان قرار می دهد.

خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ

نمایندگی گوشی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر، بهسازی، فروش، ترمیم، بازیابی اطلاعات، تعویض قطعات و … است. متقاضیان هر یک از سرویس های مذکور می توانند پس از حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت نمایند. نمایندگی گوشی سامسونگ با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد.

خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات این مرکز، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل سامسونگ، بازیابی و ریکاوری اطلاعات گوشی سامسونگ، تعویض باتری معیوب و از کار افتاده کلیه برندهای موبایل، تعویض گلس و صفحه نمایش گوشی سامسونگ، تعمیرات تاچ انواع گوشی سامسونگ و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است.

خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ

خدمات سخت افزاری موبایل سامسونگ در نمایندگی

خدمات سخت افزاری گوشی سامسونگ، شامل تعمیر و تعویض قطعات است. چنانچه دستگاه شما با ایرادی مواجه شود که یا سهواً به دلیل ضربه یا آبخوردگی بوده یا دلیل دیگری دارد، می توانید به ما مراجعه کنید. تکنسین های نمایندگی مجاز موبایل سامسونگ، آماده خدمت رسانی هستند تا سلامت دستگاه شما در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت به حالت اول برگردد. این خدمات شامل تعمیر برد موبایل سامسونگ، تعویض قطعاتی مانند اسپیکر، ال سی دی، تاچ پنل و غیره هستند.

خدمات بازیابی اطلاعات موبایل سامسونگ

از دست رفتن اطلاعات مهم، بسیار آزاردهنده است و اگر به موقع برای بازگردانی آن ها اقدام نشود، احتمال بازیابی بسیار کم می شود. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی موبایل سامسونگ، خدمات ریکاوری اطلاعات را نیز دریافت کنید. توجه داشته باشید که این مورد به مدل دستگاه و ورژن اندروید آن نیز بستگی دارد. اگر به این خدمات نیاز دارید، می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان با دریافت اطلاعات لازم از شما، مشاوره های لازم را ارائه دهند.

گارانتی خدمات نمایندگی موبایل 

مدیریت نمایندگی موبایل سامسونگ همگام با سازمان های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را به ویژه در پارت تعمیرات موبایل سامسونگ گارانتی نموده است. گارانتی خدمات در نمایندگی موبایل Samsung اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی موبایل سامسونگ همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

نمایندگی فروش موبایل سامسونگ

فروشگاه مرکزی سامسونگ ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش گوشی های سامسونگ و خدمات پس از آن به هموطنان گرامی است. متقاضیان خرید هر یک از موبایل های سامسونگ می توانند پس از مراجعه به نمایندگی موبایل سامسونگ و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. کارشناسان ما در نمایندگی فروش موبایل سامسونگ تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، آنها را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند.

نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ

تعمیرات سامسونگ

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ محدود به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ را شامل می گردد؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات محصولات سامسونگ را دریافت دارید و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر و ترمیم نمایید. با توجه به تنوع و گوناگونی موجود در محصولات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، در پارت های ارائه دهنده خدمات در این مرکز نیز این تنوع و گوناگونی مشاهده می شود. به عبارتی دیگر در مرکز تعمیرات سامسونگ خدمات مرتبط با هر محصول در پارت جداگانه – مثلاً در پارت نمایندگی موبایل سامسونگ – و به دست کارشناسان همان حوزه  ارائه می گردد. 

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی سامسونگ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. همکاری این دو مجموعه، سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمام خدماتی گردند که در این مرکز ارائه می گردد.

دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد.

نمایندگی سامسونگ

سوالات متداول

در نمایندگی این برند می توانید تمام خدمات سخت و افزاری و نرم افزاری موبایل های سامسونگ و همچنین بازیابی اطلاعات را دریافت کنید. کافی است به یکی از شعب در تهران، مشهد یا کرج مراجعه کرده و دستگاه را به تکنسین بسپارید.

با وجودی که نمایندگی موبایل سامسونگ در تمام استان ها شعبه فعال ندارد، شما عزیزان می توانید با هماهنگی قبلی، دستگاه خود را به شعبه امیرآباد تهران ارسال کنید تا مشکلات آن رفع شود. کافی است ابتدا تماس گرفته و مطمئن شوید که خدمات مورد نظر برای دستگاه شما قابل ارائه است. به این منظور باید مدل فنی و دقیق دستگاه را بدانید.

هزینه ها پیش از بررسی تکنسین و تشخیص و عیب یابی دقیق ایراد ممکن نیست. البته شما می توانید قیمت های حدودی را با تماس با شماره تلفن های ما، از کارشناسان جویا شوید.

تمام خدمات برای همه دستگاه ها ارائه می شوند، با این وجود اگر دستگاه شما هنوز در بازه اعتبار گارانتی اولیه است، باید به همان شرکت گارانتی کننده مراجعه کنید. در صورتی که مرکزی غیر از شرکت گارانتی تعمیرات را انجام دهد، دستگاه از گارانتی خارج خواهد شد.

بله خدمات فروش انواع مدل های موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ انجام می شود. لازم به ذکر است، قبل از خرید می توانید از امکان مشاوره رایگان با کارشناسان نمایندگی گوشی سامسونگ بهره مند شوید.

5/5 (5 امتیاز)

۴۰ پاسخ

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      شما می توانید آداپتو مورد نظر را از مجموعه ما خریداری کنید. لطفاْ با شماره ۱۶۶۲ تماس بگیرید ، کارشناسان فروش شما را راهنمایی می کنند.

  1. سلام وقت بخیروخسته نباشید
    گوشی من A20s هستش واینکه همیشه اعلان بروزرسانی ورژن جدیداندرویدمیومدآپدیت میکردم ومشکلی نبودامااینباربروزکردم دیگ گوشی لود نشده وصفحه ش سیاه وتاوقتی شارژبرق داشت ی بندویبره شدوباطری خالی شدویبره قط شدوبشارژم بزنیم فقط ویبره،اماگوشی نرم افزارش بالانمیاددلیلش چیه؟
    چندجانشون دادم گفتن درست نمیشه وبندازم سطل آشغال…فقط بعلت یه بروزرسانی اندروید

    1. روز به خیر دوست عزیز
      متاسفانه آپدیتی که انجام دادید با گوشی سازگاری نداشته و به همین دلیل هم با این مشکل روبرو شدید. ممکن است فلش کردن گوشی سیستم عامل را به حالت اول برگرداند. برای این کار می توانید حضوری به یکی از شعب ما مراجعه کنید.

  2. عرض سلام و ادب.
    من گوشی A14دارم رمز صفحه را با اینکه درست وارد میکردم قبول نمی‌کرد بعد از چندین بار وارد کردن رمز گوشی من لاک شده و دستور تماس با خدمات مشتریان سامسونگ می‌دهد…

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      برای حل این مشکل باید گوشی فلش شود. البته تمام اطلاعات خصوصی و مخاطبان هم پاک می شوند. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۵۴۱۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

  3. سلام وقت بخیر ببخشید گوشیم سامسونگ نوت ۹ هستش قلمش داخل گوشی از قسمت فنرش جدا شد و گیر کرده اگه بخوام درش بیارم باید بدم گوشی رو باز کنن؟

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      گوشی شما باید از نزدیک بررسی شود. به این منظور می توایند به یک از شعب ما مراجعه کنید. تکنسین گوشی را بررسی کرده و مشخص می شود که چگونه می توان ایراد را حل کرد.

      1. سلام خسته نباشید خداقوت میگم ببخشید مزاحم تون شدم من گوشی موبایل دارم مدلش گوشی سامسونگ j3 هستش ولی برنامه هاش یه سری خرابی داره هرچی بروزرسانی کردم بروزرسانی و آپدیت نمیشه چجوری گوشی سامسونگ j3 pro رو بروزرسانی کنم یه لطف بکنین بررسی کنید ممنون میشم

      2. سلام وقت به خیر گوشی سامسونگa12 به علت افتادن زمین وآب خوردن تعمیر کارا گفتن باید بردش عوض بشه چکار باید بکنم به چه طریقی میتوانم بفرستم خدمتتان تا چک کنید آیا قابل تعمیره ؟یا آیا خودتان برد داریدa12

        1. روز به خر دوست عزیز،
          امکان پذیرش پستی در مرکز ما محیا است. کافی است با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید، کارشناسان شما را راهنمایی می کنند.

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      باتری این مدل رو موجود داریم. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر از موجودی قطعه، هزینه ها و دریافت خدمات با شماره های سایت تماس بگیرید. همکاران ما در واحد پشتیبانی اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

  4. سلام وقت بخیر استاد محترم گوشی a1۴
    مدت خریدش ۴ماه میشه رمز شتباهی زیاد خورده رمزش سوخته میشه راهنمایی کنید

  5. سلام وقت بخیر گوشی من سامسونگ a13هست رمزش رو فراموش کردم ایا راهی هست که اطلاعاتم حذف نشه من استان بوشهرم لطفا راهنمایی وکنید
    که به کجا مراجعه کنم

    1. سلام اگه از gmail پشتیبان‌گیری میکردی میتونستی فرمت کنی و در موقع ورود ایمیل و پسوردتان را بزنین تا اطلاعاتتان در آن باقی بماند.در غیر این صورت باید نرم افزار پیدا کنین.

  6. سلام گوشی،من هفت ماه پیش خربدم سامسونگ A53 اللن یکماهی،عست همش هنگ میکنه ومیزنه مخاطبین به روزرسانی و صفحه میپره درنارمک شرق تهران هستم نمایندگی خدمات پس لز فروش گارانتی به کجا نراجعه کنم ممندنم

    1. سلام دوست عزیز چنانچه گوشی شما، گارانتی داره، داخل جعبه دستگاه گوشی سامسونگ کارت گارانتی موجود هستش که اسم و شماره تماس شرکت گارانتی ذکر شده، اگر تاریخ گارانتی گذشته، میتونید به یکی از شعب ما در تهران مراجعه کنید. یا از سرویس پذیرش در محل که رایگان هستش استفاده کنید.

    1. دوست عزیز جهت استعلام هزینه نیاز هست با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.اگر قصد مراجعه حضوری دارید. میتونید به یکی از شعب ما مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه رفع بشه.

  7. سلام گوشیم مدل a70 هست و الان گوشه چپ گوشی بنفش شده مشکلش چیه؟ و آیا تو آمل یا شهر های حومه نمایندگی آمل وجود داره

    1. سلام دوست عزیز، با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید هماهنگ کنید و از طریق پست گوشی سامسونگ رو برا ما ارسال کنید.

  8. سلام وقت بخیر
    من گوشیم سامسونگ a20 هست مدل ۲۰۱۹
    الان سوکت سیم سارژرم کج شده میخواستم ببینم اصلش گیر میاد بخوام بخرم و اینکه قیمتش چنده؟

    1. سلام
      وقت بخیر
      گوشی من سامسونگ گلگسی m52 5g
      هستش
      چرا در تهران گوشی های سامسونگ علی رغم داشتن قابلیت ۵g
      تا حالا۵g نمیشن

      اما گوشی های موبایل شیائومی وآنر
      براحتی به۵g
      میشن؟؟؟

  9. سلام. خسته نباشید. گوشی من بالا نمیاد. بردش مشکل پیدا کرده. A50
    تعویض یا تعمیرش شامل گارانتی میشه؟ تا چ مدت گارانتی میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *