اشتراک گذاری

راهنمای خرید تلویزیون ارزان قیمت

آندسته از کاربرانی که به هر دلیل نمی‌خواهند هزینه بالایی صرف خرید و تهیه تلویزیون نمایند، می‌توانند با مطالعه «راهنمای خرید تلویزیون ارزان قیمت» با معیارهای خرید یک تلویزیون ارزان قیمت آشنا شده و بصرفه‌ترین خرید را تجربه نمایند. در این مقاله برآنیم تا ضمن معرفی چند تلویزیون ارزان قیمت از برند سامسونگ و شرح مشخصات کلی هر یک از آنها، ویژگی‌های مهم در انتخاب یک تلویزیون ارزان قیمت را بررسی نماییم.

مهم‌ترین معیار معرفی تلویزیون در این مقاله، ارزان قیمت بودن تلویزیون است. این قیمت در تاریخ تیرماه ۱۳۹۷ مدنظر بوده و تلاش شده تا تلویزیونهای انتخابی کمتر از دو و نیم میلیون تومان قیمت داشته باشند.

راهنمای خرید تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ

معرفی تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ

مدل هایی که در ادامه معرفی می کنیم، اغلب ابعاد کوچکی دارند. درواقع قیمت تلویزیون اغلب با توجه به ابعاد آن مشخص می شود. طبیعی است که در لیست تلویزیون های ارزان قیمت، تلویزیون های 32 تا 43 اینچ مورد بررسی قرار گرفته اند.

1. تلویزیون CU8000 سامسونگ 43 اینچ

این تلویزیون کیفیت تصویر 4K Ultra HD دارد که در کنار تکنولوژی صوتی object tracking، تجربه فوق العاده ای تماشای فیلم و سریال ارائه می دهد. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از پلتفرم های Netflix and Apple TV را دارد. داشتن سه پورت hdmi به شما امکان می دهد چند دستگاه را همزمان به تلویزیون وصل کنیدو نیازی به قطع و وصل کردن مداوم نداشته باشید. به این ترتیب به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت می توانید این مورد را در نظر بگیرید.

2. تلویزیون CU7100 سامسونگ با ابعاد 43 اینچ

مورد بعدی تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ، مدل CU7100 است. این تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل تایزن استفاده می کند. بدون شک کیفیت تصویر 4K Ultra HD آن یکی از ویژگی های مهم است که می توانید با صرف هزینه مناسبی آن را به خانه ببرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر: تشخیص مدل تلویزیون سامسونگ

3. تلویزیون سامسونگ 32T5300؛ اقتصادی ترین انتخاب

یکی از مدل هایی که برای خرید تلویزیون ارزان قیمت پیشنهاد می شود، 32T5300 سامسونگ است. این تلویزیون در سال 2020 تولید شده و از نمایشگر 32 اینچی با کیفیت تصویر HD بهره می برد. اگر تلویزیون را برای یک اتاق کوچک می خواهید، سامسونگ 32T5300 گزینه ای ایدئال و مناسب است که می توانید با قیمت مناسب، آن را خریداری کنید. نکته ویژه این که این تلویزیون هوشمند است و قابلیت هایی مثل وبگردی و … را به شما ارائه می دهد.

4. تلویزیون سامسونگ 43T5300 با پشتیبانی از  FULL HD

در صورتی که می خواهید یک تلویزیون با ابعاد متوسط، مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مناسب داشته باشید، سامسونگ 43T5300 پیشنهاد خوبی برای شماست. این تلویزیون به نمایشگر LED مجهز است و 1920 × 1080 پیکسل دارد تا تصاویر را با کیفیت فول اچ دی نمایش دهد.

خروجی صوتی 20 وات در این تلویزیون، کیفیت صدای آن را نیز تضمین می کند تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. تلویزیون سامسونگ 43T5300 یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تلویزیون ارزان قیمت است که از قابلیت های اسمارت هم پشتیبانی می کند.

5. تلویزیون سامسونگ 50AU7000 جدید و پیشرفته

در صورت تمایل به خرید تلویزیون ارزان قیمت، می توانید نگاهی هم به فهرست تولیدات سامسونگ در سال 2021 داشته باشید. تلویزیون سامسونگ 50AU7000 از خانواده میان رده های این شرکت کره ای است و به نوعی می توان آن را ارزان ترین تلویزیون 4K Samsung به شمار آورد.

صفحه تخت با پشتیبانی از رزولوشن 3840 × 2160، کیفیت تصویر 4k  و نمایشگر کریستالی همراه با فناوری های کمکی، بخشی از مهم ترین ویژگی های این تلویزیون اقتصادی به شمار می روند. قاب و پایه های تلویزیون سامسونگ 50AU7000 هم طراحی بسیار مدرن و هوشمندانه ای دارند که نظر شما را به خود جلب می کنند.

6. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۰M5850 سایز ۴۰ اینچ 

(این تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ را می‌توان یک دستگاه ساده دانست که به خوبی می‌تواند انتظارات اولیه‌ی کاربران از یک تلویزیون را برطرف کند. کیفیت تصویر Full HD و سیستم صوتی مناسب این دستگاه، تجربه خوبی از تماشای فیلم را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. درگاه‌های ارتباطی متنوع امکان اتصال دستگاه‌های پخش مختلف را فراهم کرده‌اند و گیرنده‌ی دیجیتال دسترسی به کانال‌های تلویزیونی را ساده‌تر کرده است.)

7. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۰M5860 سایز ۴۰ اینچ 

این تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ یک دستگاه ساده است که می‌تواند انتظارات اولیه‌ی کاربران از یک تلویزیون را به خوبی برطرف کند. طراحی شیک تلویزیون باعث شده افزونه‌ی خوبی برای دکوراسیون خانه باشد. درگاه‌های ارتباطی متنوع امکان اتصال دستگاه‌های پخش مختلف را فراهم کرده‌اند و گیرنده‌ی دیجیتال دسترسی به کانال‌ های تلویزیونی را ساده‌تر کرده است.

8. تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۴۰K5950 سایز ۴۰ اینچ

 (این مدل از تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ، کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و بررسی‌های انجام شده بر آن حاکی از وجود کیفیت و شفافیت عمومی خوب تصویر، امکانات و قابلیت های مناسب، سهولت در کاربری و ارزش در برابر قیمت آن دارد. قابلیت‌های هوشمند این دستگاه سبب شده تا کاربری دستگاه از یک تلویزیون معمولی فراتر رود و امکاناتی نظیر دسترسی به اینترنت، نصب اپلیکیشن و پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربر قرار دهد.)

9. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲M4850 سایز ۳۲ اینچ 

(این محصول برای کاربرانی که قصدشان از تهیه‌ی تلویزیون فقط تماشای شبکه‌های تلویزیونی بوده و سالن کوچکی در اختیار دارند، گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. همچنین برای کاربرانی که می‌خواهند یک تلویزیون دوم برای اتاق کار یا اتاق خواب تهیه کنند، این مدل گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود.)

معیارهای خرید تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب

  • اندازه صفحه نمایش

در صورتی که قصد خرید یک تلویزیون ارزان قیمت را دارید، باید در پی تلویزیونی با صفحه نمایش صفحه نمایش ۳۲ اینچ یا کمتر باشید. اگرچه ممکن است تلویزیونهایی با صفحه نمایش ۴۲ اینچ نیز پیدا کنید. در این میان اما، احتمال خیلی کمی وجود دارد که تلویزیونی با صفحه نمایش ۵۰ اینچ یا بیشتر بتوانید پیدا کنید.

  • رزولوشن (وضوح)

تلویزیون‌های HD با وجود آنکه می‌توانند کیفیت تصویر خوبی داشته باشند، به نسبت تلویزیون های Full HD ارزانتر هستند.  البته باید به این نکته توجه داشت که با خرید تلویزیون Full HD شما می توانید کیفیت خوبی را هم از HD و هم از دیسک‌های بلوری دریافت کنید.

  • گیرنده دیجیتالی

تمامی تلویزیون های ارزان قیمت امروزی،  دارای یک گیرنده دیجیتالی هستند. گیرنده‌ای که به کاربر اجازه می‌دهد تا کانال‌های تلویزیون های دیجیتال را دریافت و تماشا کند.

  • تکنولوژی صفحه نمایش

در خرید یک تلویزیون ارزان قیمت احتمالاً بهترین گزینه برای شما خرید یک تلویزیون ال ای دی خواهد بود. از آنجا که در حال حاضر بیشتر تولیدکنندگان مشغول تولید تلویزیون های LCD با پس زمینه LED هستند، قیمت تلویزیون‌های ال ای دی به طور قابل توجهی رو به کاهش است و شما می‌توانید با توجه به بودجه مدنظرتان، تلویزیون خود را انتخاب کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در این مرکز محدود به مدل و نوع خاصی از تلویزیون های سامسونگ نیست و شما کاربران گرامی دارنده هریک از تلویزیون های سامسونگ که باشید می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با تلویزیون خویش، تخصصی ترین تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایید.

در این مرکز مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم جهت خرید یک تلویزیون ارزان قیمت نیز ارائه می‌گردد. با توجه به تأکید مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ بر رعایت اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز ملزم به اجرایی سازی تمامی خدمات و عملیات این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی هستند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به مراجعان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی مجاز سامسونگ و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی Samsung منحصر به محصول و سرویسی خاص نیست و کلیه تولیدات این برند اعم از تبلت، موبایل، لپ تاپ، مانیتور، لوازم خانگی و … را شامل می گردد. وجه اشتراک کلیه پارت‌های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سامسونگ همکاری با خبره‌ترین کارشناسان و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه فروش و تعمیر محصولات سامسونگ است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی  تعمیرات سامسونگ در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت رضایت تمامی کاربران سامسونگ را کسب نماید. در این راستا مدیریت نمایندگی  تعمیرات سامسونگ، تیمی از خبره ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است.

دارندگان و کاربران محصولات سامسونگ می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقا و سرویس را دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی شده است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *