اشتراک گذاری

تنظیم دمای ساید بای ساید سامسونگ

تنظیم دمای ساید بای ساید سامسونگ موردی است که در شرایطی چون ابتدای نصب و شروع به کار یخچال فریزر و یا قطعی برق و وصل شدن مجدد آن، مورد نیاز واقع می‌شود. در صورت نیاز به تنظیم دمای یخچال دو نکته می‌بایست مدنظر قرار گیرد؛ یک آنکه چه دمایی برای دستگاه مطلوب است و دیگر آنکه تنظیم دما از چه طریق می‌بایست انجام شود. در ارتباط با دمای مناسب برای دستگاه، بد نیست بدانید که شرکت های سازنده یخچال، همیشه درجه‌ای را به عنوان درجه مطلوب برای یخچال پیشنهاد می‌کنند.

بنابراین برای مثال بهتر است تنظیم دمای ساید بای ساید سامسونگ بر اساس درجه‌ای انجام شود که از سوی شرکت سازنده پیشنهاد شده است. در غیراینصورت کمپرسور یخچال دچار کم‌کاری یا کار بیش از اندازه می‌شود که این موضوع به خودی‌خود خرابی کمپرسور را سبب خواهد شد. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در ارتباط با اشکال پیش آمده در یخچال خویش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر ساید بای ساید سامسونگ تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

تنظیم دمای ساید بای ساید سامسونگ

این مقاله را از دست ندهید: مشکلات آبسردکن یخچال

آموزش تنظیم دمای ساید بای ساید سامسونگ

در ارتباط با تنظیم دمای ساید بای ساید سامسونگ به این نکته توجه فرمایید که اگر درجه دمای یخچال کمتر از مقدار مطلوب باشد هوای سرد داخل یخچال کم شده و امکان فاسد شدن مواد غذایی درون یخچال بیشتر می گردد. البته در فضل تابستان که هوا گرم‌تر است، دمای یخچال می‌تواند یک درجه از مقدار درجه مطلوب بالاتر باشد. عکس این قضیه نیز ممکن است؛ یعنی در فصل سرما می‌توان درجه یخچال را یک درجه از مقدار دمای مطلوب پایین‌تر آورد.

برای تنظیم دمای ساید بای ساید سامسونگ، اگر درجه یخچال دیجیتالی است دمای حقیقی روی نمایش‌گر تنظیم می‌شود و عین دماسنج نسبت به صفر می‌باشد. از آنجا که غالب یخچال های ساید امروزی دارای درجه دیجیتالی هستند در این بخش به آموزش تنظیم درجه یخچالهایی با درجه دیجیتال خواهیم پرداخت.

  • در این یخچال‌ها، با فشار دادن کلید fridge دمای یخچال قابل تنظیم است. دمای نرمال برای یخچال ۳ یا ۴ می باشد.
  • با فشار دادن کلید freezer نیز می‌توان دمای فریزر را تنظیم کرد که دمای نرمال برای فریزر منفی ۱۸ یا منفی ۱۹ می باشد.

نکته: اگر تنظیم دمای ساید بای ساید سامسونگ بر اساس فارنهایت است دمای یخچال شما باید بین ۳۲ تا ۴۰ درجه فارنهایت (۰ تا ۴ درجه سانتیگراد) تنظیم شود. فریزر شما نیز باید درجه‌ای مابین منفی ۲- تا منفی ۴- درجه فارنهایت داشته باشد.

چرا باید دمای یخچال ساید بای ساید را تنظیم کرد؟

همانگونه که می‌دانید هدف از طراحی و تولید یخچال ها، سالم نگاه داشتن موادغذایی برای مدت زمان طولانی‌تر است. اما رسیدن به این هدف نیاز به توجه به برخی فاکتورها نظیر درست بودن دمای داخلی یخچال دارد. در غیراینصورت یخچال بدل به مکانی می‌گردد که بهترین جا برای رشد انواع باکتری ها، قارچ ها و کپک ها است.

این همان موضوعی است که سبب اهمیت یافتن تنظیم دمای ساید بای ساید می‌گردد. به باور کارشناسان دمای مناسب یخچال برای سالم ماندن مواد غذایی چیزی مابین صفر تا چهار درجه سانتیگراد است. البته علاوه بر دمای داخلی یخچال، چیدمان مواد غذایی در یخچال نیز اهمیت فراوان دارد و می تواند باعث افزایش تازگی و ماندگاری مواد غذایی شود.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

اگر شما نیز از کاربران یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ هستید اما در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد این دستگاه گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیر یخچال‌ سامسونگ و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی این مرکز، سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید Samsung در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با یخچال های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش سامسونگ مطرح سازد.

برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های سامسونگ که در مرکز تعمیر ساید بای ساید سامسونگ مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … .

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان سامسونگ عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ گردند. نمایندگی سامسونگ در تهران خدمات تخصصی خویش را در پارتهای متنوعی به کاربران هر محصول ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول را با مراجعه به پارت تخصصی همان محصول دریافت نمایید.

5/5 (1 امتیاز)