اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون سامسونگ

آیا با روند تعمیر تلویزیون سامسونگ آشنایی دارید؟ در حالت کلی، تعمیرات تلویزیون ها یک روند مشابه دارد و قطعات نیز مشترک هستند. روند تعمیر تلویزیون با گزارشی که شما از مشکلات تلویزیون سامسونگ به تعمیرکارتلویزیون ارائه می دهید آغاز می شود. تعمیرکار پس از شنیدن مشکل از زبان شما، به بررسی و عیب یابی تخصصی تلویزیون می پردازد.

قطعات تلویزیون سامسونگ در بعضی از مدل ها تفاوت دارند و همین مسئله موجب ایجاد تفاوت هایی در تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ شده است. مثلا در تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، تعمیر بک لایت ال سی دی با فرایند تعمیر این قطعه در مدل های ال ای دی کمی تفاوت دارد. در هر صورت تعمیر تلویزیون Samsung شامل عیب یابی دستگاه و ترمیم قطعات آسیب دیده است. گاهی هم شدت آسیب دیدگی برخی قطعات بالاست و عملا امکان تعمیر آنها وجود ندارد. در این صورت اجزای معیوب تلویزیون تعویض می شوند تا روند کاری تلویزیون به حالت عادی بازگردد. در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد نحوه تعمیرات تلویزیون سامسونگ به شما ارائه می دهیم.

تعمیر-تلویزیون-سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ، از تمامی مدل های تلویزیون سامسونگ پشتیبانی کرده و تعمیرات آن را به صورت تخصصی انجام می دهد. با توجه به پیشرفت تلویزیون های سامسونگ آشنایی با مدل های مختلف تلویزیون و چگونگی تعمیرات آن ها اهمیت ویژه ای دارد.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، دانش و تخصص لازم در خصوص تعمیر انواع مدل های سامسونگ داشته و با توجه به پیشرفت این تلویزیون ها دانش خود را به روز می نمایند. دارندگان تلویزیون سامسونگ اعم از تلویزیون ال سی دی سامسونگ ، تلویزیون اولد سامسونگ ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ ، در صورت بروز مشکل در این تلویزیون ها می توانند از خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیر و ترمیم تلویزیون های سامسونگ بهره مند شوند.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران 1 الی 24 ساعت

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران دارای شعب متعددی است. این نمایندگی مجموعه ای فوق تخصصی می باشد که در راستای ارائه ی خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، پشتیبانی و بازیابی انواع تلویزیون های برند محبوب سامسونگ فعالیت حرفه ای دارد. نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان تلویزیون های بزرگ و کوچک سامسونگ و کاهش هزینه‌های حمل و نقل به تاسیس شعب مختلفی در جای جای تهران پرداخته است.

محل قرارگیری شعب این دپارتمان به گونه ای انتخاب شده است که تمامی مناطق گوناگون تهران بزرگ را تحت پوشش خود قرار می دهند. با مراجعه به یکی از شعبه های ستارخان، سعادت آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر می توانید از خدمات تخصصی نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ بهره مند شوید. خاطرنشان می نماییم که کلیه سرویس ها و خدمات ویژه ی این مجموعه براساس پارامترهای اصولی و استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند تا تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص برای کاربر پدید آید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج

تعمیر تلویزیون سامسونگ امر مهمی است که نیازمند تخصص بالای کارشناسان و تکنسین های مجرب این حوزه می باشد. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج ضمن برخورداری از تجهیزات کاری مدرن و پیشرفته با استفاده از دانش به روز کارشناسان خود در حوزه ی تعمیر تلویزیون های سامسونگ به فعالیت می پردازد. اگر از دارندگان یکی از تلویزیون های سامسونگ می باشید و به تازگی شاهد اختلالی در روند کاری آن هستید، می توانید با مراجعه به شعبه ی کرج نمایندگی مجاز تلویزیون سامسونگ در شاهین ویلای کرج از خدمات و سرویس های ویژه ی ما بهره مند شوید.

این مجموعه اجبار رفت و آمد در مسیر تهران-کرج را برای تعمیر تلویزیون های سامسونگ از بین برده است. شعبه ی کرج نمایندگی تلویزیون سامسونگ با قرارگیری در محدوده ی شاهین ویلا، امکان مراجعه ی حضوری و رفت و آمد آسان را برای ساکنین مناطق مختلف استان البرز از جمله مهرشهر، گلشهر، حصارک، باغستان، فردیس، عظیمیه، کمالشهر و ماهدشت مهیا ساخته است.

تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ

 تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل

پیشنهاد ما به آن گروه از کاربرانی که متوجه وجود اشکال در تلویزیون سامسونگ خود شده‌‌اند، اما به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ را ندارند، استفاده از سرویس تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ است. در صورت استفاده از این سرویس نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نیست و تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون، در محل مورد نظر انجام خواهد شد.

با استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود در محل حضور یافته و جهت تعمیر و عیب‌یابی دستگاه اقدام می‌نمایند. برای استفاده از این سرویس کافی است از طریق راه‌های ارتباطی وجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون را ثبت نمایید.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ

برآورد هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ به عوامل متعددی از جمله: دلیل خراب شدن تلویزیون، نوع خرابی تلویزیون، تعمیر یا تعویض قطعه معیوب شده تلویزیون و … بستگی دارد؛ تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ با عیب‌یابی دقیق این دستگاه هزینه تعمیرات آن را برآورد کرده و به کاربر اطلاع می‌دهند تا درصورت تمایل کاربر، پروسه تعمیرات تخصصی این دستگاه را آغاز کنند؛ پس از اتمام تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ نیز به بررسی نهایی این دستگاه می‌پردازند تا از برطرف شدن مشکلات آن اطمینان حاصل کنند.

گارانتی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران است. اما این جمله به چه معناست؟ گاهی اتفاق می افتد که مشتری پس از تحویل گرفتن دستگاه تعمیر شده، متوجه ایرادی در آن می شود. در این شرایط باید امکان پیگیری مشکل وجود داشته باشد و گارانتی تعمیرات تلویزیون سامسونگ، این امکان را برای شما فراهم می کند.

با توجه به قطعه آسیب دیده و اقدامات تعمیراتی انجام شده، مدت گارانتی متفاوت است. به طور متوسط، شما چند روز فرصت دارید تا در صورت مشاهده ایرادی در عملکرد تلویزیون تعمیر شده خود، مسئله را به صورت رسمی از طریق بخش تعمیر تلویزیون مرکز سخت افزار ایران پیگیری نمایید.

تجهیزات مورد نیاز تعمیر تلویزیون سامسونگ 

وجود ابزار ها و تجهیزات باعث تسهیل در انجام کارها و پیش رفتن کار با دقت و سرعت بالاتر می شوند. در حقیقت داشتن تجهیزات و ابزار خوب مانند دستان اضافه ای است که به کمک تعمیرکار می آیند تا کار سریع‌ تر و دقیق تر انجام شود. غالبا ابزار های تعمیرات تلویزیون مشابه یکدیگر هستند. انواع ابزار ساده مانند پیچ گوشتی ، مولتی متر ، لوپ ، پروگرامر و ابزار پیشرفته ای مانند بندینگ ماشین (Bonding Machine)، دستگاه پیشرفته BGA Machine تعویض چیپ در تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ موثر هستند. تصویر بندینگ ماشین و بی جی ای ماشین را در بخش ذیل مشاهده کنید.

بندینگ ماشین
Bonding Machine
Bga Machine

آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ یا هر برند دیگری نیاز به مهارت و دانش فنی دارد. برای عیب یابی و ترمیم درست و اصولی انواع ال سی دی، ال ای دی و …، باید دوره های ویژه آموزشی را گذرانده و با آخرین متدها و استانداردهای جهانی آشنا شوید. نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران در راستای ارتقا سطح کیفی و تخصصی دانش تعمیرکاران و نیز تربیت تکنسین های ماهر، اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون Samsung کرده است.

در این دوره ها قطعات مختلف تلویزیون معرفی شده و روش ها و مراحل ترمیم یا تعویض هریک از آنها آموزش داده می شود. همچنین کارآموزان با روش های عیب یابی و تعمیر تلویزیون هوشمند سامسونگ آشنا می شوند. هم کاربران عادی و هم تعمیرکاران می توانند در این دوره ها شرکت کرده و دانش فنی و مهارت خود را ارتقا دهند. برای اطلاع از جزئیات آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ با نمایندگی Samsung تماس بگیرید.

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می شود؟

مراحل طی شده جهت تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ عبارت است از: 1. توجه به نشانه‌های ایجاد شده در تلویزیون نظیر ظاهر شدن خطوط نابهنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه‌های قرمز، روشن و خاموش شدن متوالی و …، 2. عیب‌یابی قطعات و تست عملکرد هر یک از قطعات، 3. اقدام جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون و 4. تست درستی و سالم بودن قطعه تعمیر یا تعویض شده تلویزیون و رفع اشکال پیش آمده. در بخش زیر برخی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده در ارتباط با تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون شرح داده شده است.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون چیست؟ علت تیره شدن قسمتی از تصویر در تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین قطعات تلویزیون به حساب می‌آید. اگر خطوط عمودی که بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون به نمایش درمی‌آیند از بالاترین نقطه نمایشگر تا پایین‌ترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معناست که یا برد تیکان تلویزیون آسیب‌دیده است یا فلت‌های ارتباط‌دهنده. منتهی اگر این خطوط عمودی از وسط نمایشگر تا پایین یا بالا کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیب‌دیده است.

وارد شدن ضربه و رطوبت به تلویزیون از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن پنل تلویزیون می‌شوند. بنابراین از بروز چنین اتفاقاتی در تلویزیون خود جلوگیری کنید تا پنل آن آسیب نبیند و درصورت بروز مشکلی برای آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ

چرا تلویزیون سامسونگ صدا دارد ولی تصویر ندارد؟ چرا تصویر تلویزیون بعد از روشن شدن آن و نمایش لوگوی سامسونگ قطع می‌شود؟ دلیل تاریک شدن بخشی از تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟ چرا تصویر تلویزیون سامسونگ قطع و وصل می‌شود؟ دلیل ایجاد نقاط نورانی یا تاریک در تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟

منشأ بروز تمامی این مشکلات در تلویزیون سامسونگ، خراب شدن بک لایت این تلویزیون است. تلویزیون برای اینکه بتواند تصاویر را نمایش دهد به یک نور پس‌زمینه نیاز دارد که این نور پس‌زمینه توسط بک لایت این دستگاه به وجود می‌آید. استفاده از قطعاتی باکیفیت متوسط در برخی از تلویزیون‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ، بالا بودن ولتاژ لامپ‌ها در چند ثانیه ابتدایی روشن شدن تلویزیون، جدا شدن لامپ‌های بک لایت از شاسی دستگاه و همچنین استفاده از بالاترین میزان نور بک لایت در تنظیمات تلویزیون همه از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن بک لایت تلویزیون می شوند.

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ

دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ چیست؟ چرا تلویزیون سامسونگ روشن نمی‌شود؟ بروز هر یک از این مشکلات نشان می‌دهد که مین برد تلویزیون سامسونگ آسیب‌دیده است. البته خرابی مین برد تلویزیون تنها یکی از احتمالاتی است که می‌توان درصورت بروز چنین مشکلاتی به آن فکر کرد. هر دستوری که کاربر به تلویزیون می‌دهد از روشن و خاموش شدن تلویزیون تا عوض کردن کانال و … همه ابتدا به مین برد تلویزیون ارسال می‌شوند. سپس مین برد درخواست کاربر را به قطعه موردنظر ارسال می‌کند و اینگونه نقش و مسئولیت همه اجزاء تلویزیون را تعیین می کند.

علاوه‌بر این، این مین برد تلویزیون است که ارتباط بین تمامی بخش‌های این دستگاه را شکل می‌دهد. با این وجود بدیهی است که با خراب شدن مین برد، تلویزیون ناگهان خاموش شود و روشن نشود. توجه داشته باشید که مهم‌ترین عامل خرابی مین برد در کنار وارد شدن ضربه به تلویزیون و همچنین رطوبت، نوسان برق است. به همین دلیل توصیه می‌شود که تلویزیون را به محافظ برق متصل کنید تا مین برد و سایر قطعات آن آسیب نبینند. اگر شما هم با مشکل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

تنها دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون یا روشن نشدن این دستگاه، خراب شدن مین برد آن نیست. دلیل دیگری هم وجود دارد که موجب بروز چنین مشکلاتی در تلویزیون سامسونگ می‌شود که شامل: خراب شدن برد پاور یا همان منبع تغذیه تلویزیون است. نقش منبع تغذیه تلویزیون در این دستگاه همانطور که از نام آن پیداست، تامین برق مورد نیاز تلویزیون است. با این وجود روشن شدن تلویزیون و کار کردن آن را مدیون منبع تغذیه آن هستیم.

درواقع منبع تغذیه، برق 220 ولت شهری که از نوع AC است یعنی جریان آن از نوع متناوب می‌باشد را دریافت کرده و آن را به جریان برق مورد نیاز تلویزیون یعنی از نوع DC (جریان برق مستقیم 300 ولت) تبدیل می‌کند و از طریق مین برد به تمامی قطعات تلویزیون انتقال می‌دهد. با این وجود برد پاور تلویزیون دائم با برق سر و کار دارد. از این‌رو اگر جریان برق نوسان داشته باشد، برد پاور دچار مشکل شده و مین برد تلویزیون را نیز دچار مشکل می‌کند. با این وجود برای جلوگیری از بروز این مشکل باید تلویزیون خود را به محافظ برق متصل کنید. درصورتی که تلویزیون شما نیز روشن نمی‌شود یا ناگهان خاموش می‌شود بهتر است تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید.

تعمیر برد تیکان تلویزیون سامسونگ

چرا بخشی از تصویر تلویزیون سامسونگ روشن است اما بخش دیگر آن تاریک است؟ دلیل نمایش خطوط رنگی یا سیاه و سفید بر روی تصویر تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون سامسونگ به صورت نگاتیو دیده می‌شود؟ دلیل از هم پاشیده شدن رنگ‌ها در تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟

بروز تمامی این مشکلات نشان می‌دهد که برد تیکان تلویزیون با مشکل مواجه شده است. برد تیکان به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین بردهای تلویزیون نقش پردازش اطلاعات تصویر در این دستگاه را بازی می‌کند به گونه‌ای که مستقیماً با پنل تلویزیون در ارتباط است. اگر تلویزیون شما نیز به هر یک از مشکلاتی که به آن‌ها اشاره کردیم دچار شده است بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات آن را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید.

تعمیر برد اینورتر تلویزیون سامسونگ

همانطور که اشاره کردیم این بک لایت تلویزیون است که نور مورد نیاز برای نمایش تصاویر در تلویزیون را فراهم می‌کند. درواقع اگر بک لایت تلویزیون دچار مشکل شود، مشاهده تصاویر در این دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. اما سوالی که در این زمینه به وجود می‌آید این است که بک لایت تلویزیون چگونه روشن می‌شود؟

بک لایت تلویزیون به کمک برد اینورتر روشن می‌شود. درواقع برد اینورتر جریان برقی که برد پاور به مین برد تلویزیون انتقال داده است را از مین برد دریافت کرده و بک لایت تلویزیون را روشن می‌کند. به همین دلیل تیره شدن بخشی از تصویر، صدا داشتن اما تصویر نداشتن تلویزیون و هر مشکل دیگری که مربوط به بک لایت است، همیشه به دلیل خراب شدن خود بک لایت تلویزیون نیست و گاهی‌اوقات هم می‌تواند از خراب شدن برد اینورتر تلویزیون باشد.

سایر قطعات تلویزیون سامسونگ

اپتیک، دیود، خازن ها، آمپلی فایر، دستگاه کنترل از راه دور، آنتن داخلی تی وی و … نیز از دیگر قطعات تلویزیون هستند که هر کدام می توانند به دلایلی درگیر ایرادات و اختلالاتی شوند. در هر صورت باید بدانید که تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در کنار ابزار به تکنسین های ماهر و مجرب نیاز دارد.

بررسی رایج ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ

1. دیر روشن شدن تلویزیون های سامسونگ

روشن شدن تلویزیون با تاخیر، نشان دهنده بروز ایراد در برد پاور است؛ البته مسئله بیشتر مربوط به خازن های این برد است. درواقع همه یا تعدادی از خازن ها آسیب دیده اند و باید تعویض شوند. البته احتمال خرابی چوک های ورودی هم وجود دارد. تعمیرات تلویزیون سامسونگ و دیگر برندها در این شرایط، معمولا به این صورت است که تکنسین خازن های معیوب برد پاور را تعویض می کند.

2. خاموش شدن تلویزیون سامسونگ

اگر تلویزیون شما به صورت خود به خود خاموش می شود، احتمالا مین برد آن آسیب دیده است. البته فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از کابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اکسترنال ویروسی، نوسان برق و خرابی آی سی برد پاور هم در بروز این مشکل بی تاثیر نیستند. این بخش ها باید بررسی شده و در صورت نیاز، ترمیم یا تعویض شوند. بهتر است برای رفع مشکل خاموش شدن تلویزیون، از تکنسین های تعمیر تلویزیون Samsung کمک بگیرید.

3. پاک شدن حافظه تلویزیون samsung

پاک شدن حافظه هم یکی از مشکلاتی است که تکنسین های تعمیرات تلویزیون سامسونگ بعضا با آن مواجه می شوند. گاهی پیش می آید که پس از خاموش و روشن کردن تلویزیون، برنامه ریزی آن به هم میخورد و نیاز به تنظیم دوباره دارد. همچنین هنگام ریست کردن تلویزیون هم حافظه پاک می شود و نیاز به تنظیم مجدد دارد. اگر برای تنظیم مجدد کانال ها و دیگر بخش های تلویزیون با مشکل مواجه شدید، همکاران ما در مرکز تخصصی تلویزیون سامسونگ، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

4. ایراد داغ شدن تلویزیون سامسونگ

مشکل داغ شدن تلویزیون به تکنولوژی ساخت آن ارتباط دارد. وضعیت این مشکل در تلویزیون های ال سی دی ال ای دی و پلاسما، متفاوت است. درصد احتمال پیدایش مشکل داغ شدن تلویزیون در تلویزیون های پلاسما از دو مدل ال سی دی و ال ای دی بیشتر است. یکی از علل ساخت تلویزیون های ال ای دی و کاهش کاربران تلویزیون های پلاسما همین مشکل داغی بیش از حد بدنه می باشد. البته این تلویزیون ها دارای مزیت های فراوان دیگری هستند که برخی از افراد را به خرید آن ها متمایل می سازد.

اما در این میان ال ای دی ها با بک لایت کاربردی خود مصرف انرژی کمتری داشته و به ندرت دچار مشکل داغی بیش از حد بدنه می شوند. به طور کلی مشکل داغ شدن بیش از حد تلویزیون می تواند ریشه در خرابی بک لایت هم داشته باشد. در چنین شرایطی تعویض بک لایت ضروری است. بنابراین اگر شدت داغی بدنه ی تلویزیون زیاد است؛ با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر تلویزیون samsung

5. وجود لکه های رنگی در تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون سامسونگ که البته امکان وقوع آن بسیار اندک است، ایجاد لکه های رنگی در صفحه نمایش دستگاه است. این مشکل از مشکلات تلویزیون سامسونگ به علت مصرف طولانی مدت دستگاه ایجاد می شود. وقتی کاربر مدام و بدون کمترین استراحتی از دستگاه خود کار می کشد، به زودی با لکه های رنگی در تلویزیون سامسونگ مواجه خواهد شد که تعمیر و برطرف سازی آن به تخصص بالایی نیاز دارد.

6. قطع شدن صدای تلویزیون

گاهی ممکن است کاربر با روشن کردن تلویزیون خود، متوجه قطعی صدای دستگاه خود شود. خرابی پاور تلویزیون سامسونگ، ممکن است چنین مشکلی را به دنبال داشته باشد. رفع خرابی های مربوط به صدا ، نیازمند دقت و مهارت بسیار بالا در امر تعمیر تلویزیون سامسونگ خواهد بود.

6. گیر کردن تلویزیون سامسونگ در حالت استندبای

گیر کردن مداوم تلویزیون در حالت استندبای می تواند هشداری برای خرابی دستگاه باشد. در حالت استندبای، تلویزیون خاموش شده و چراغ پاور شروع به چشمک زدن می کند. اگر مرتبا شاهد چنین وضعیتی هستید، زمان تعمیر تلویزیون سامسونگ فرا رسیده است. خرابی برد پاور، ناکارآمدی مین برد و یا اتصالی های درونی باعث ظهور حالات استندبای می شوند. فراموش نکنید که تداوم استفاده از کابل های نامرغوب و تقلبی HDMI نیز نقش بزرگی در اختلالات مین برد و در نتیجه، گیر کردن تلویزیون سامسونگ در حالت استندبای دارد.

7. کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون

امروزه تلویزیون یکی از ملزومات اصلی هر خانه ای است. این دستگاه ممکن است در ساعات زیادی از شبانه روز روشن باشد. روشن ماندن طولانی مدت تلویزیون انواع و اقسام مشکلات ساختاری را در آن پدید می آورد. کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ و یا هر برند دیگری، یکی از مشکلات نسبتا رایجی است که می تواند در اثر کارکرد زیاد از حد تلویزیون گریبانگیر کاربر شود. این خرابی ریشه در اختلالات اجزای داخلی تلویزیون داشته و نیازمند اعمال تعمیرات تخصصی است. البته گاهی احتمال دارد مشکل کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون با بی هم ریختگی تنظیمات آن به وجود آمده باشد.

علاوه بر تنظیمات نادرست، بی کیفیتی فسفر به کار رفته در تلویزیون نیز می تواند عامل اصلی کم نور شدن صفحه ی دستگاه تلویزیون باشد. فسفر موجود در تلویزیون، پس از استفاده چند ساله از تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد. این موضوع امری طبیعی است که می توان با استفاده صحیح از دستگاه تلویزیون و ایجاد فرصت های دوره ای برای استراحت دستگاه تلویزیون آن را به تعویق انداخت. در این راستا نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در کنار شما بوده و کلیه ی اختلالات مرتبط با کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون را براساس پارامترهای استاندارد مرتفع می سازد.

8. سفید شدن صفحه تلویزیون سامسونگ

 سفید شدن صفحه تلویزیون سامسونگ به دلایل زیادی اتفاق می افتد. افزایش حرارت دستگاه، وارد شدن ضربه به تلویزیون، آب خوردگی تلویزیون، خرابی و بروز مشکلات در بخش های داخلی دستگاه نظیر مدار ها، خازن ها، کابل ها، برد، فلت ال سی دی و مواردی از این قبیل همگی می تواند از عوامل موثر در سفید شدن صفحه تلویزیون یا حتی کم نور شدن صفحه تلویزیون در نظر گرفته شود.

در صورتی که سفید شدن صفحه تلویزیون، به دلیل خرابی برد T-Con باشد، بهتر است ابتدا کابل LVDS بررسی و تمیز شود و در صورت نیاز تعویض گردد. یک برق 12 ولتی به مدار T-Con متصل است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در صورت بروز مشکل، برق کافی به مدار نرسیده و دستگاه با اختلال مواجه می شود. همچنین لازم است منافذ گردش هوا را در تلویزیون بررسی شود تا از عدم گرفتگی آنها مطمئن شوید.

سوالات متداول کاربران تلویزیون سامسونگ

سوالات متداول کاربران تلویزیون سامسونگ

هزینه ی تعمیر تلویزیون سامسونگ ، از جمله هزینه پنل تلویزیون ، تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ ، قیمت ال سی دی تلویزیون سامسونگ و … همه توسط تکنسین بررسی شده و سپس با توجه به قیمت اتحادیه 1401 هزینه تعمیر یا تعویض قطعات تلویزیون سامسونگ اعلام خواهد شد.

تمام خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ همراه با گارانتی انجام می شود. مدت زمان گارانتی با توجه به مشکل به وجود آمده برای تلویزیون متفاوت است. در زمان گارانتی ، هر گونه مشکل مربوط به قطعه ی تعمیر شده بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.

وصل نشدن وای فای تلویزیون ناشی از تداخلات ساختاری زیادیه. بهتره پیش از هرکاری اتصالات بین مودم و تلویزیون رو چک کنین. ری استارت کردن مودم و البته خود تلویزیون هم راه حل ساده ایه که در اکثر اوقات چاره سازه. فراموش نکنین که اگه هارد یا فلشی به تلویزیون وصل کردین، اونو جدا کنین و دوباره سعی کنین وای فای دستگاه رو وصل کنین. از طرفی باید دستگاه های هم فرکانس مثل مانیتور و تلفن های بی سیم رو از تلویزیون دور کنین.

مشکل خونده نشدن فلش در تلویزیون معمولا به اختلالات فلش ارتباط پیدا میکنه. ساختار معیوب فلش، فرمت نامناسب فلش و حالت دفرمه ی قسمت بالایی فلش دلایل اصلی خونده نشدن آن در تلویزیون هستند. اما در این بین امکان داره پورت تلویزیون هم کارایی خودشو از دست داده باشه. پورت USB در اثر ضربه با ایراداتی رو به رو میشه که نیاز به تعمیر داره.

وصل کردن موبایل به تلویزیون دو راه کلی داره:

  • استفاده از وای فای
  • استفاده از کابل و پورت USB

اگر گوشی مورد نظر جدید نیست، به سراغ وب سایت سازنده ی اون برین و وجود تکنولوژی MHL را در دستگاه بررسی کنید. در صورتی که گوشی موبایل سازگار با این فناوری باشد، کابل و یا آداپتور MHL، درگاه ورودی اچ دی ام آی در تلویزیون، کابل HDMI و کابل پاور تمام چیزی است که فرآیند اتصال را شکل می دهد. برای اتصالات بی سیم هم کافیه به منوی Device connector و بخش screen share برین و پس از روشن کردن مسیر ارتباطی، اسم تلویزیون رو در بخش وای فای موبایل پیدا کنید.

برای رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون اول کنترل دستگاه رو بررسی کنین. شاید خرابی موجود فقط در ریموت باشه و با یه تعویض کنترل بتونین به راحتی تلویزیون رو روشن کنین. از طرفی اگه وقتی دکمه ی تلویزیون میزنین، چراغ‌ های LED روشن میشن اما خود تلویزیون روشن نمیشه، ری استارت و راه اندازی مجدد دستگاه میتونه در بازیابی عملکرد تلویزیون موثر باشه.

دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ ریشه در خرابی برد پاور داره. این برد از تلویزیون میتونه در اثر تداوم استفاده از دستگاه دچار اختلال بشه. کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تمامی مشکلات برد پاور رو با صرف مدت زمان کوتاهی به بهترین شیوه ی ممکن برطرف میکنن.

بله، نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در محدوده ی شاهین ویلای کرج شعبه داره.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در ستارخان، سعادت آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر شعبه داره.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ امکانی فراهم کرده که نیازی به جابه جایی تلویزیون نداشته باشین. با استفاده از سرویس های تعمیر در محل این نمایندگی به راحتی مشکلات ساختاری تلویزیون های معیوب برطرف میشن.

مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون اگه مرتب با تنظیمات بخش Sleep نباشه به خرابی مین برد برمیگرده. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ کلیه ی مشکلات مین برد رو در سطح کیفی بی نظیری برطرف میکنه.

مشکلات مختلفی در سخت افزار تلویزیون باعث قطع و وصل شدن تصویر دستگاه میشن. به طور کلی قطع و وصل شدن تصویر دو حالت داره یا  تصویر کامل قطع شده و مجدداً پس از چند ثانیه وصل میشه یا اینکه قسمتی از نمایشگر به شدت تیره شده و کم کم تصویر ناپدید میشه. این موضوع میتونه ناشی از خرابی  قطعاتی مانند بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل باشه. برای رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون های سامسونگ با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرین و درخواست تعمیر در محل رو ثبت کنین.

بله، تمامی خدمات و سرویس های تخصصی نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه میشن.

نمایش خطوط عمودی در تلویزیون ها محدود به برند و نوع تلویزیون نمیشه. این مشکل معمولا زمانی پیش میاد که قطعه ای به نام برد T-Con دچار اختلال بشه. در چنین حالتی تعویض برد تیکان تلویزیون با نمونه اورجینال مشابه الزامیه. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ کلیه ی مراحل مرتبط با تعویض قطعات تلویزیون ها رو با نمونه های اورجینال مشابه انجام میده.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ از جمله خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ به دلیل کیفیت و کارایی بالای آن از محصولات پرطرفدار این کمپانی می باشد. ازآن جا که تلویزیون مهم ترین وسیله ی سرگرمی در منازل است وتمامی افراد خانواده ساعاتی را در کنار تلویزیون می گذرانند، بیش از سایر محصولات در معرض خطر قراردارند. تلویزیون های سامسونگ نیز از این مورد مستثنی نیستند و در اثر گذر زمان، ممکن است قطعات مختلف آن آسیب دیده و نیازمند تعمیر شوند. همچنین سرویس تلویزیون سامسونگ به شما این امکان را خواهد داد که استفاده ای بهینه از تلویزیون خود داشته باشید. نمایندگی سامسونگ جهت رفع نیازهای مشتریان گرامی، کارگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ را راه اندازی کرده است.

کادر فنی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در این کارگاه از بین متخصصین و تعمیرکاران مجرب و توانای تعمیرات تلویزیون برگزیده شده اند. از جمله مشکلات رایج در تلویزیون؛ مشکلات مربوط به تصویرو قطع و وصل شدن مداوم آن، خرابی بک لایت، خاموش روشن شدن مداوم تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور، مشکلات قطعی صدا، مشکلات مربوط به رنگ تصویر زمینه، مشکلات مربوط به ال سی دی و خرابی پنل و… می باشد. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شده و متخصصین این مجموعه توانایی رفع تمامی عیوب و ایرادات تلویزیون سامسونگ را دارند.

در کارگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ مدرن ترین تجهیزات و قطعات اصل واورجینال جهت انجام تعمیرات صحیح فراهم شده است. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که امکان تعمیر تلویزیون سامسونگ درمحل و منزل مشتری فراهم شده و در صورت در خواست مشتریان گرامی، کادر فنی به محل مورد نظر آن ها، اعزام خواهند شد.

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ زمانی موفق آمیز بوده و موجب بازیابی کارکرد اصلی دستگاه می شود که از دانش و تجربه ی چندین ساله ی تعمیرکاران ماهر استفاده گردد. توصیه می نماییم، همواره دو ویژگی مهم را سرلوحه ی اقدامات مرتبط با تعمیرات تلویزیون Samsung قرار دهید که عبارتند از :

عیب یابی صحیح در فرآیند تعمیر تلویزیون samsung

عیب یابی صحیح نقش کلیدی در پروسه تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ ایفا می کند. در صورتی که تلویزیون معیوب مورد نظر به درستی عیب یابی نشود، ممکن است هزینه های تعمیر چندین برابر شود و حتی خرابی به بخش های دیگر سیستم نیز سرایت کند. کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به ریشه یابی و بررسی دقیق و ریز بینانه دستگاه پرداخته و تلویزیون شما را مطابق با استانداردهای جهانی تعمیر خواهند کرد.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات تلویزیون

نکته ی دیگری که در تعمیر تلویزیون سامسونگ حائز اهمیت است، تعویض قطعات معیوب با قطعه ی اورجینال مشابه می باشد. استفاده از قطعات تقلبی می تواند به طور کلی کارکرد دستگاه شما را مختل سازد. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات تلویزیون Samsung به آرشیوی کامل از قطعات اورجینال مجهز بوده و شما را در مسیر رفع مشکلات ساختاری انواع تلویزیون های مدرن کمپانی محبوب سامسونگ یاری می نماید.

دیگر خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی تلویزیون سامسونگ

مرکز تعمیرات تلویزیون پس از بررسی و عیب یابی تلویزیون، در صورت نیاز اقدام به تعمیر قطعه ی آسیب دیده می نماید. در صورتی که قطعه ی مورد نظر نیازمند تعویض باشد، متخصصین اقدام با توجه به ایراد قطعه، اقدام به تعویض قطعه ی مورد نظر خواهند نمود. خدمات پس از فروش تلویزیون های سامسونگ ، توسط نمایندگی این شرکت به خریداران محترم ارائه می گردد. این خدمات شامل مواردی همچمون نصب و راه اندازی تلویزیون ، ارائه ضمانت نامه معتبر و تعمیرات تخصصی تلویزیون می گردد.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای تحقق اهداف مشتری مداری، خود را موظف می داند که خریداران را پس از پایان فرایند فروش نیز همراهی کرده و مشکلات و نیازهای آنها را برطرف نماید. همچنین متخصصان ما در واحد سرویس در محل تلویزیون سامسونگ تسلط کامل به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ دارند. این مرکز قادر است آنالیز و تحلیل عیب یابی تلویزیون را با بهره گیری از جدید ترین تجهیزات تعمیر تلویزیون در محل شما انجام می دهد. در بخش ذیل به شرح خدماتی می پردازیم که در زمینه تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ به کاربران گرامی ارائه می گردد.

تعمیر تلویزیون های اینچ بالای سامسونگ 

تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون های غول پیکر و اینچ بالای سامسونگ توسط نمایندگی انجام می شود. تکنسین حرفه ای سامسونگ به محل مورد نظر شما اعزام شده و پس از عیب یابی تلویزیون اینچ بالا خدمات تخصصی را انجام می دهد. 

  • تلویزیون های 70 اینچ سامسونگ 

  • تلویزیون های 80 اینچ سامسونگ 

  • تلویزیون های 90 اینچ سامسونگ 

  • تلویزیون 100 اینچ سامسونگ و بالاتر ….

  • رفع عیب دیر امدن تصویر تلویزیون سامسون
  • برطرف کردن صدای وزه از تلویزیون سامسونگ
  • رفع عیب خراب بودن تصویر تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی ایراد ایست وست در تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر لرزش تصویر در تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر خراب شدن آی سی ایپرام در تلویزیون سامسونگ
  • تعمیر و عیب یابی صدای خیلی کم و پارازیت دار در تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال در تلویزیون سامسونگ
  • تعمیر و عیب یابی منفجر شدن خازن ۱ میکرو فاراد ۲۵۰ ولت تلویزیون سامسونگ
  • تعمیر و عیب یابی قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک در تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر ورتیکال در تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر نداشتن صدا در تلویزیون سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر هاله رنگ در تصویر تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر خطوط برگشتی تصویر تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر نداشتن برفک با وجود او اس دی در تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر داغ شدن ترانزیستور Output و سوختن مکرر تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر جستجو نکردن کانال و خرابی تیونیگ تیونر در تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای توزیع و پخش محصولات کمپانی سامسونگ، علاوه بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های سامسونگ، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است. در نمایندگی تلویزیون سامسونگ، امکان ترمیم، تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ای‌دی فراهم شده است. مهندسان و کارشناسان نمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی و فنی پیشرفته، قادر هستند تا تمامی مشکلات و نواقص موجود در تلویزیون‌های سامسونگ را برطرف نمایند. کارشناسان این مرکز طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، عملکرد هر دستگاه و شیوه‌ی تعمیر منحصر به فرد ان را آموخته‌اند.

در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون سامسونگ و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زمینه تعمیر و بازیابی دستگاه خود بهره‌ ببرید.

لازم به یادآوری است که به دلیل ساختار ویژه‌ی محصولات سامسونگ، تعمیر محصولات این شرکت توسط افراد مبتدی و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیه‌ی دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است با وارد کردن آسیب‌ها و صدمات جدی به دیگر بخش‌های دستگاه، افت دائمی عملکرد و یا از کار افتادگی کامل دستگاه به وجود آید. برای پیشگیری از اتفااقت این‌چنینی تعمیر هر یک از محصولات این شرکت را صرفاً به نمایندگی سامسونگ بسپارید. خدمات نمایندگی سامسونگ، به بهترین شکل، در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می‌شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ

کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ در این مرکز به دلیل آشنایی با تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصولات قادر به رفع تمامی عیوب ایجاد شده در این دستگاه می‌باشند. بعلاوه کارشناسان این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با نوین‌ترین متدهای تعمیرات تلویزیون سامسونگ آشنایی داشته و می‌توانند هرگونه نقص و خرابی ایجاد شده در تلویزیون‌های سامسونگ را به تعمیر و بازیابی کنند.

آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان گشته است وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم می سازد. مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- مجموعه ای فراهم آورده است که توانایی رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ را دارند.

نمایندگی سامسونگ و مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ

اگر شما نیز دارنده یکی از محصولات سامسونگ هستید کافی است تا در صورت افت عملکرد، یا بروز هرگونه نقص در بدنه و یا حتی خرابی بخشی از آن، با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان این مرکز در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید. کارشناسان ما از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود.

جهت ارتباط با نمایندگی سامسونگ می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان تعمیرات سامسونگ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از محصولات معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. برخی از مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ در بخش زیر ارائه خواهند گشت.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی به آنها ارائه دهد. در این نمایندگی به راحتی می توانید مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات و تسهیلات را دریافت کنید. این خدمات و تسهیلات به گونه ای طراحی شده اند که تمام نیاز های کاربران در هر سطحی را تامین می کنند. در این نمایندگی تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه کارت گارانتی کیفیت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

بخش سرگرمی های خانگی

شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۶۹ آغاز به کار کرد که تولید غالب آن هم تلویزیون بود. نخستین تلویزیون سیاه و سفید ساخت این شرکت در سال ۱۹۷۰ وارد بازار شد.سامسونگی ها در دهه ۷۰ کسب و کار خود را گسترش دادند و حتی تا تولید محصولات پتروشیمی هم پیش رفتند. این شرکت همچنین در این زمان تولید محصولاتی چون ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و مایکروویو را هم آغاز کرد.در دهه ۱۹۹۰ سامسونگ تمرکز و توجه خود را بیش از گذشته بر دستگاه های الکترونیکی معطوف کرد. این شرکت شروع به تولید تلویزیون های رنگی، کامپیوترهای شخصی و ضبط صوت کرد. در همان زمان صادرات محصولات خود به کشورهای آمریکای شمالی را هم آغاز کرد.

4.9/5 (30 امتیاز)

۶۴ پاسخ

  1. سلام ، تلویزیون من مدل ua55js9000 هستش . من وارد منو سرویس تلویزیون شده و گزینه local set رو به یه کشور دیگه تغییر دادم و حالا دیگه تلویزیون تصویر نداره ، کنترل هم از کار افتاده . بعد چند دفعه روشن و خاموش کردن حالا دیگه وقتی روشن میکنم پشت سرم روش و خاموش میشه و هیچ چی نمیاره . میشه راهنمایی کنید مشکل از کجاست . میگن آی سی ایپرام باید عوض شه . وان باکس مشکل پیدا کرده یا برد اصلی پشت ال ای دی . ضمنا من شهرستان هستم . چجوری میتونم تلویزیون رو برای شما ارسال کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      در خصوص کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای ارسال دستگاه خود به شعب نمایندگی سامسونگ در تهران، لطفاً با شماره ۵۴۱۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان شما را راهنمایی خواهند کرد.

  2. اگر تصویر در حال حرکت باشه جای تصویر روی صفحه برای چند ثانیه می ماند . چه باید کرد . البته بعضی وقت ها

    1. درورد دوست عزیز، این ایراد به وضعیت سلامت پیکسل ها بر می گردد. ممکن است نیاز به تعویض پیکسل های معیوب باشد. اگر این ایراد در تمام صفحه پخش شده باشد، ایراد از پنل است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۴۱۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

  3. سلام. چند وقته که چند تا خط سیاه سرتاسر عرض تلویزیون سامسونگ ما افتاده و طی یکی دو ماه گذشته تعدادش بیشتر هم شده
    چیکار باید کرد ؟

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      این مورد باید از نزدیک بررسی شود. چنانچه پنل به کلی آسیب دیده باشد، امکان تعمیر وجود ندارد و به دلیل هزینه بالای پنل، تعویض آن نیز به هیچ عنوان اقتصادی نیست. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  4. باسلام وقت بخیر
    تلویزون سامسونگ ما تصویرش به قدری کمرنگ شده که مشابه خاموش بودن صفحه میباشد این اتفاق به صورت آنی رخ داد و تصویر عملا ندارد همچنین صدا واضح است و مشکلی ندارد .
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید آیا بصرفه هست تعمیر بشود یا باید یک دستگاه جدید تهیه کنیم
    model name : UA43K5890AW
    mode code : UA43K5890AWCHD

  5. درود برشما
    نام دستگاه: SAMSUNG UA40ES7770M
    کد دستگاه: UA40ES7770MSHD
    نوع شماره: UA40ES7770
    صفحه نمایش دستگاه در چند نقطه ضربه خورده است و تاریک شده و درچند روز گسترش داشته درخصوص تعویض و… راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام دوست عزیز،
      پنل تلویزیون شما موجود نیست و در صورتیکه هم که موجود باشد تقلبی بوده و به دلیل بالا بودن هزینه، تعویض آن توجیه اقتصادی ندارد.
      مرکز ما در حال حاضر تلویزیون های پنل شکسته را از کاربر می خرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های سایت تماس بگیرید.

  6. سلام خسته نباشید مایه تلویزیون ۵۰ اینچ ۵کا داریم که یه ماجیک خورده روش وصفحه نصفش سیاه شده که بعضی وقت ها صفش جای سیاهیش رنگی میشه مثل رنگین کمون برای تعمیرش باید چیکار کنیم

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      متاسفانه دستگاه شما چون ضربه خورده پنلش آسیب دیده و به دلیل تحریم ها پنل اورجینال وارد کشور نمیشه و هزینه تعویض پنل حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد قیمت تلویزیون نو هست تعویضش براتون صرفه اقتصادی نداره.

  7. منم یک تلویزیون چهل اینچ ال سی دی سامسونگ دارم قبلاً شیشه پاکن ریختم رو حوله تلویزیون تمیز کردن خط نازک داشت الان بر اثر نوسانات برق مربوط به محافظ برق یک مرتبه روشن شد و داخل تصویر خط افقی عمودی زیاد شده که دیگه تصویر کامل خراب شده بالا و پایین می کنه برای تعمیر چه قطعه عوض کنم

    1. سلام. در حال حاضر خیر. اما می تونید از خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ در شهرستانها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    1. نیاز هست که توسط تکنسین بررسی و انجام شود ، چنانجه تمایل دارید با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز ، نیاز هست که توسط تکنسین از نزدیک بررسی شود. چنانجه تمایل دارید با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز. بله سیاه شدن صفحه تلویزیون قابل تعمیر است برای کسب اطلاعات بیشتر با تکنسین های ما تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز. در حال حاضر خیر . جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ، روش‌های دیگری را امتحان کنند. یکی از امن‌ترین درگاه‌های موجودتماس با نمایندگی سامسونگ در تهران و ارسال کالا به این نمایندگی، بر اساس دستورالعمل عنوان شده از سوی کارشناسان این مرکز است.

  8. سلام وقت بخیر
    تلویزیون QLED 65 سامسونگ بعضی وقت ها دچار پرش تصویر میشه و بعضی مواقع بعد از این پرش ها ناگهان خاموش و روشن میشه،دلیلش چی میتونه باشه؟

  9. وقت بخیر، تلویزیون من، سامسونگ مدل UA48ju6980ws, از دیروز یه لکه نور سفید که وقتی زمینه تیره تر هست کمتر مشخصه و وقتی زمینه سفید یا روشن هست، بیشتر نورانی تر هست..البته دو روز پیش چند باری برق رفت و اومد ، نمیدونم به این خاطره یا نه،…لکه خیلی بزرگ نیست شاید به شعاع چهار یا پنج سانتی متر باشه..سوالم اینه، اکه تعمیر نشه، این لکه بیشتر میشه؟ دقیقا چی رو باید تعمیر کنیم؟ و هزینه تقریبی تعمیرش چقد میشه?

  10. سلام
    تلوزیون من ۴۰ اینچ ال ای دی هست و گویا خودش تصویر هی خاموش روشن میشه الان هر کاری میکنم از برق می کشم بعد وصل میکنم بازم این جوریه ایراد از چیه ?

      1. باسلام وقت بخیر
        پنل تلوزیون ۴۸ اینج سامسونگ مدل UA48J6950AW موجود هست ؟
        در صورت موجودی قیمت را اعلام فرمایید باتشکر

        1. سلام دوست عزیز، متاسفانه به دلیل اینکه صرفه اقتصادی ندارن خدمات در حال حاضر نداریم شما باید ۸۰ الی ۹۰ درصد هزینه یک تلویزیون سامسونگ رو پرداخت کنید تا پنل فیک دریافت کنید. متاسفانه به دلیل تحریم ها پنل اصل موجود نیست. توصیه میکنیم تلویزیون جدید خریداری کنید.

  11. سلام تلویزیون ۴۰سامسونگ داریم یک دفعه نصف تصویرازوسط به پایین یه کمی سیاه شده ولی تصویرقابل دیدن هستش میخواستم ببینم قابل تعمیر هست هزینش چقدره مرسی.

    1. سلام دوست عزیز بک لایت دستگاه مشکل داره. برای اطلاع از هزینه تعمیرات با شماره ۰۲۱۵۴۱۱۴ تماس بگیرید.

    2. سلام
      تلویزیون سامسونگ مدل QN90B بعد چند دقیقه روشن بودن تصویرش خاموش و روشن میشه صدا مشکلی نداره بعد از حدود ۱ دقیقه تصویر ثابت میشه و این مشکل تکرار میشه

      1. سلام دوست عزیز،
        این مورد باید توسط تکنسین بررسی شود، ممکن است ایراد از برد دستگاه باشد. با شماره ۵۴۱۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید کارشناس شما را راهنمایی خواهند کرد.

  12. با سلام
    تلویزیون ۴۹ ال ای دی سامسونگ داریم مدل ua46d5950rm , گاهی اوقات بعد روشن کردن مدام خود به خود شروع به خاموش روشن شدن میکنه،ایا قابل تعمیر هست؟

    1. سلام دوست عزیز ، مین برد تلویزیون خراب هست. جهت تعمیرات با ۰۲۱۵۴۱۱۴ تماس بگیرید در خدمت هستیم

  13. سلام،
    بعد از سه ساعت کار کردن (تلویزیون صفر)، خطوط سیاه و سفید عمودی از بالا تا پایین صفحه رو گرفت و کمی بوی سوختگی از پشت تلویزیون اومد. صدا سالم بود.
    قابل تعمیره؟ هزینه‌ش چقدره؟

    1. سلام دوست عزیز. باید تلویزیون عیب یابی بشه . احتمال خرابی فلت پنل تلویزیون سامسونگ وجود داره

  14. سلام
    وای فای دستگاه ما فطع و وصل میشد که سرویسکار اومد و قطعه رو دراورد و گفت خراب شده و نیازی به این نیست
    حالا به انترنت وصل نمیشه و قطعه ش هم نیست چکار باید بکنیم آیا ؟
    با کابل هم نیشه وصل شد چون مودم فاصله داره با تلویزیون

  15. سلام ما یه تلویزیون سامسونگ ۴۰ اینچ هوشمند داریم پسرم امشب از روی میز انداختش پایین فقط قاب دور صفحه شکسته ایا قابل تعمیر هست هزینه اس چقد میشه

    1. سلام دوست عزیز. قاب باید عوض بشه . جهت اطلاع از موجودی و قیمت ها با ۰۲۱۵۴۱۱۴ تماس بگیرید و با کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ صحبت کنید

  16. سلام خسته نباشید. تلویزیون سامسونگ ما چند وقتی هستش متاسفانه پرش تصویر داره راهنمایی میکنید لطفا

    1. پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ ممکن است به سمت بالا یا پایین اتفاق بیفتد که هر یک از اینها، دال بر وجود اشکالی خاص در تلویزیون است. برای مثال در صورتی که پرش تصویر به سمت بالا باشد اشکال پیش آمده احتمالا ناشی از کم شدن فرکانس عمودی دستگاه است. بالعکس، در صورتی که پرش تصویر به سمت پایین باشد این امر حاکی از افزایش فرکانس عمودی دستگاه است. البته در تلویزیونهای نوین، به دلیل آنکه پالس عمودی و افقی از پالس کلاک پردازشگر تصویر تهیه می شود این اشکالات کمتر دیده می شود. در هر حال در صورتی که شما نیز با بروز چنین اشکالی در دستگاه مواجه شدید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اشکال پیش آمده را مرتفع سازید

    1. برای دسترسی به منو مخفی تلویزیون های سامسونگ روش‌های متعددی وجود دارد. بسته به نوع مدل تلویزیون شما، احتمالاً تنها یکی از روش‌های آموزش داده شده ، برای دستگاه شما مناسب باشد. بنابراین همه روش‌ها را امتحان کنید تا روش مناسب برای تلویزیون سامسونگ خود را پیدا کنید. نکته شایان ذکر دیگر در باب منو مخفی تلویزیون سامسونگ آن است که در صورت استفاده از آن، تنها می‌بایست موارد مدنظر خود را تغییر دهید و از دستکاری سایر تنظیمات خودداری نمایید.
      این کار کمک می‌کند تا تنظیمات تلویزیون‌تان به هم نریزد. البته در بسیاری از موارد می توانید تنها با خاموش و روشن کردن تلویزیون، تنظیمات آن را به حالت اولیه باز گردانید. در صورت مواجهه با اشکال جدی در تلویزیون خود می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. شماره تماس ۰۲۱۵۴۱۱۴
      لینک آموزش : https://samsung-service.ir/samsung-tv-secret-menu/

  17. سلام خسته نباشید.ما یک تلویزیون سامسونگ ۵۵ سری۷,مدل ۷۳۵۰ داریم که پنل آن شکسته خواستم ببینم که هزینه تعمییر آن چقدر میشه.
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز, جهت برآورد هزینه تعمیر شما میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۱۱۴ تماس گرفته تا هزینه تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون سامسونگ به شما اعلام شود

      1. سلام ال ای دی سامسونگ مدل AU50TU8000Uدارم روشن میکنم تصویر و صدا نداره چراغ قرمز زیرش روشن خاموش میشه قبلش چندتا خط رو صفحه داشت اشکال از پنلش هست آیا قابل تعمیر است

        1. سلام دوست عزیز،
          باتوجه به اینکه می فرمایید صدا هم ندارد، ممکن است مشکل از قطعات دیگر هم باشد. تکنسین باید از نزدیک دستگاه را بررسی کنند. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با تکنسین، با شماره ۵۴۱۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

    1. عمده ترین علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ مربوط به قطعه ای به نام “مین برد”( Main Board) است. جهت رفع مشکل میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۱۱۴ تماس بگیرین تا در اسرع وقت کارشناسان ما در محل حضور یافته و اقدام به رفع مشکل نمایند.

    1. اشتباه بودن پسورد وای فای، کند بودن سرعت اینترنت، بهم ریختن تنظیمات شبکه، محدودیت مک آدرس و بهم ریختن تنظیمات DNS همه از دلایلی هستند که می تواندموجب وصل نشدن تلویزیون سامسونگ به وای فای شوند. جهت رفع مشکل مقاله زیر را مطالعه نمایید.
      https://samsung-service.ir/samsung-tv-not-connecting-wifi/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *