اشتراک گذاری

تعمیر تبلت سامسونگ

تعمیر تبلت سامسونگ دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران تبلت سامسونگ می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر تبلت سامسونگ از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. مدیریت مرکز تعمیر تبلت سامسونگ به دلیل اطمینان از زبدگی و تبحر کارشناسان مجموعه خویش، تمامی عملیات و تعمیر انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

بازه زمانی گارانتی، بسته به نوع تعمیر و اشکال پیش آمده در دستگاه متفاوت است. (گارانتی خدمات بیشتر مرتبط با تعمیرات سخت افزاری است و شامل تعمیرات نرم افزاری تبلت نمی‌شود). افتادن از ارتفاع، ریختن مایعات روی دستگاه و یا افتادن آن در آب، ضربه خوردن دستگاه، نوسانات برق، استفاده از شارژرهای غیر استاندارد و مواردی از این قبیل، مهمترین عوامل مؤثر بر خرابی تبلت هستند. چنین عواملی بر عملکرد برد، باتری، اسپیکر، صفحه نمایش، مدار شارژ و غیره تأثیر نامطلوب گذاشته و باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه می شوند. 

نکته: در صورت خرابی تبلت، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی، دستگاه توسط کارشناسان تعمیر تبلت مورد بررسی قرار گیرد. این کار مانع از پیاده شدن تعمیرات نابجا بر روی دستگاه می‌گردد

تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی تعمیر تبلت سامسونگ، با تیمی مجرب و متبحر، آمادگی خود را برای رفع هرگونه مشکل در دستگاه شما اعلام می دارد. این نمایندگی مجهز به دستگاه های پیشرفته در زمینه عیب یابی و تعمیر تبلت بوده و از قطعات اصل و اورجینال در فرآیند تعمیر استفاده می نماید. این موضوعات سبب شده تا بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را شاهد باشیم. تعمیر تبلت خاموش شده، عیب یابی مدار شارژ، تعویض آی سی تغذیه، رفع مشکلات نرم افزاری، فلش کردن تبلت، رفع مشکل نخواندن مموری کارت، بازیابی اطلاعات تبلت، تعمیر صفحه نمایش و ده ها سرویس دیگر، از مهمترین خدماتی است که در این نمایندگی به کاربران عزیز ارائه می گردد.

تعمیر تخصصی تبلت سامسونگ

تخصصی‌ترین سرویس‌‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع تبلت سامسونگ با حضور در نمایندگی تعمیرلت تبلت Samsung قابل دریافت است. کاربران کلیه مدلهای تبلت سامسونگ می توانند با بروز هر گونه خرابی در قطعات دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات تبلت سامسونگ مراجعه کرده و با حضور در پارت تعمیر قطعات تبلت سامسونگ سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. برخی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر قطعات تبلت سامسونگ که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از:

تعمیر جک هدفون، تعمیر فلت ولوم و پاور، تعمیر اسپیکر و مشکلات آنتن، تعمیر دوربین و وب کم تبلت، تعمیر باتری تبلت سامسونگ، تعمیر برد تبلت، تعمیر فلت ال سی دی تبلت، تعمیر تاچ تبلت سامسونگ، تعمیر شاسی تبلت، تعمیر بازر تبلت، تعمیر سوکت تبلت سامسونگ، تعمیر سوکت سیم کارت، تعمیر سوکت شارژر، تعمیر سوکت هندزفری سامسونگ، تعمیر برد شارژر، تعمیر سوکت اس دی کارت سامسونگ و …. . در بخش زیر به برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات تبلت سامسونگ اشاره خواهد شد.

تعمیر باتری تبلت سامسونگ

باتری قطعه ی سخت افزاری مهمی در گوشی ها و تبلت های هوشمند است که وظیفه انرژی رسانی را بر عهده دارد. این قطعه با تامین انرژی لازم برای شکل گیری پردازش ها، تمامی قابلیت های تبلت  را کنترل می نماید. زمانی که باتری خراب و معیوب شود، حتی در صورت سالم بودن سایر بخش های تبلت، نمی توان از دستگاه استفاده کرد. تبلت های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند و گاهی ممکن است بر اثر عواملی چون نوسانات برق شهری و آب خوردگی از عملکرد اولیه ی خود دور بمانند. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما با تکیه بر تجربه و مهارت بالای خود، کوچک ترین مشکلات این قطعه ی پر اهمیت را در بالاترین سطح کیفی ممکن تعمیر و ترمیم می کنند.

تعمیر برد تبلت سامسونگ

برد تبلت از مهمترین قسمت های تبلت محسوب می شود که تمامی قطعات با آن در ارتباط بوده و پردازش های مورد نظر را از آن دریافت می کنند. برد شامل قطعاتی مانند خازن، ترانزیستور، پردازنده، رم و غیره می باشد. هریک از این قطعات نقش خاصی را در دستگاه ایفا کرده و مجموعاً عملکرد مناسب دستگاه را فراهم می کنند. بنابراین هر ایراد یا مشکلی در هریک از آنها می تواند فعالیت دستگاه را تحت تأثیر قرار داده و آن را مختل کند.

در بسیاری از مواقع امکان تعمیر برد وجود دارد. در این شرایط با تعویض قطعاتی مانند آی سی یا محکم کردن اتصالات آن، مشکلات برد برطرف می گردد. اما در شرایطی نیز امکان تعمیر برد وجود ندارد. برای مثال مشکلات ناشی از آب خوردگی دستگاه ممکن است باعث سوختن برد شود و از این نظر تنها راه رفع مشکل، تعویض آن باشد. تعویض یا تعمیر برد بستگی به میزان آسیب دیدگی و نوع خرابی آن دارد.

تعویض آی سی تغذیه تبلت سامسونگ

یکی از قسمت های مهمی که در مدار شارژ دستگاه اهمیت دارد، آی سی تغذیه می باشد. این آی سی وظیفه کنترل جریان الکتریکی تبلت را برعهده دارد. همچنین حفاظت در مدار و تامین انرژی بخشی از دستگاه بر عهده ی آی سی تغدیه ی موبایل می باشد.

از جمله مشکلاتی که نشان دهنده خرابی آی سی تغذیه است می توان به خاموش شدن مکرر تبلت، خالی شدن زودهنگام شارژ، شارژ نشدن تبلت و داغ کردن باتری اشاره کرد. در صورت بروز هر یک از این مشکلات، بخش مرتبط با شارژ و پاور تبلت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت خرابی آی سی، این بخش از دستگاه تعویض می گردد.

تعمیر تبلت سامسونگ در محل

تعمیر دوربین تبلت سامسونگ

دوربین های پیشرفته  و با کیفیت تبلت های سامسونگ ممکن است گاهی بر اثر عوامل مخربی دچار اختلال در عملکرد اصلی خود شوند. این اختلالات می توانند منشأ سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشند. از این رو نیاز به عیب یابی و تعمیر تبلت سامسونگ جهت بازیابی دوربین آن نیازی غیر قابل چشم پوشی است. شکستگی لنز،جدا شدن سیم های رابط دوربین از برد، تار بودن صفحه به هنگام باز کردن دوربین، وجود هاله ی نور در تصاویر ثبت شده توسط دوربین تبلت از مسائلی می باشند که  در نمایندگی تعمیر تبلت سامسونگ قابل حل می باشند. لازم به ذکر است که تمامی خدمات و اقدامات تعمیراتی نمایندگی تبلت سامسونگ براساس پارامترهای استاندارد بوده و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

تعمیر ویبره تبلت سامسونگ

برای تعمیر ویبره تبلت سامسونگ توصیه می‌شود ابتدا بخش نرم افزاری مرتبط با ویبره تبلت را بررسی نمایید. در صورتی که تنظیمات مرتبط با ویبره به درستی انجام شده باشد، احتمالا اشکال پیش آمده در دستگاه مربوط به بخش سخت افزاری ویبره است. در صورت ضعیف بودن ویبره احتمالا نیاز به تعویض موتور ویبره است. جهت اطمینان از این وضعیت، قطعات مسیر ویبره و آی سی درایور توسط کارشناسان تعمیر تبلت سامسونگ بررسی خواهد شد.

در صورتی که ویبره به طور متوالی و خود به خود فعال می‌شود، احتمالاً دستگاه شما به دلیل آبخوردگی، دچار این اشکال شده است. برای رفع این اشکال برد دستگاه چک شده و قطعات آبخورده سرویس و یا تعویض می‌گردند. در صورت بد کار کردن ویبره، احتمالا نیاز تعویض کامل موتور ویبره باشد. چرا که این ایراد به دلیل خرابی خود ویبره پدید می‌آید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از تبلت با حضور در مرکز تعمیر تبلت سامسونگ قابل دریافت است.

تعمیر تاچ تبلت سامسونگ

دارندگان تبلت‌های سامسونگ می‌توانند در صورت کار نکردن تاچ این دستگاه، به مرکز تعمیر تبلت سامسونگ مراجعه کرده و اشکال پیش آمده در آن را مرتفع سازند. کارشناسان ما در پارت تعمیر تاچ تبلت سامسونگ پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

در صورت «نرم افزاری» بودن اشکال پیش آمده، معمولاً با اندک دستکاری در بخش تنظیمات، مشکل تاچ رفع می شود و دستگاه کیفیت خود را باز می باید. اما در صورتی که کار نکردن تاچ، به دلیل آسیب دیدن این بخش از دستگاه باشد، نیاز است تا امکان تعمیر و یا تعویض تاچ تبلت بررسی شود. در صورتی که شکستگی تاچ و خرابی آن بالا باشد، کارشناسان تعمیر تبلت Samsung، گزینه تعمیر را کنار گذاشته و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض این بخش از دستگاه می نمایند. شایان ذکر است اقدامات لازم جهت تعویض تاچ تبلت سامسونگ صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات تبلت سامسونگ

سوالات متداول تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان، بهره‌مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات سامسونگ راه‌اندازی نموده است.

شما مشتریان گرامی می توانید هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ ئر میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی سرویس های مرتبط با محصولات سامسونگ یاری کنید. کادر پشتیبانی نمایندگی سامسونگ با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود. سوالات متداول تعمیر تبلت سامسونگ نیز از طریق بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

علت کار نکردن تاچ تبلت چیست؟

یکی از مشکلاتی که در روند تعمیر تبلت سامسونگ بررسی و برطرف می شود، از کار افتادن تاچ است. معمولا در عیب یابی اولیه، مشخص می شود که ایراد نرم افزاری است و با ریست کردن یا ریست فکتوری برطرف می شود. البته این در صورتی است که ال سی دی آسیب ندیده باشد. چراکه نمایشگر و تاچ در بیشتر تبلت ها به هم متصل هستند و امکان از کار افتادن تاچ در صورت شکستن LCD وجود دارد.

علت شارژ نشدن تبلت سامسونگ چیست؟

شاید شما هم با مشکل شارژ نشدن تبلت مواجه شده باشید. در این شرایط، باتری، سیم شارژ، آداپتور یا کلگی، آی سی شارژ، مدار شارژ و گاهی برد، قطعاتی هستند که مورد بررسی قرار می گیرند. خرابی هریک از این بخش ها می تواند مانع از شارژ شدن تبلت شده و مشکل ساز گردد. کافی است شارژر را در یک گوشی یا تبلت دیگر امتحان کنید تا مطمئن شوید که سالم است یا نه. همچنین اگر دیدید باتری باد کرده است، در اولین فرصت آن را تعویض کنید تا دیگر قطعات آسیب نبینند. بهتر است در این شرایط از تکنسین های مجرب تعمیر تبلت سامسونگ کمک بگیرید.

آیا امکان تعمیر تبلت آبخورده وجود دارد؟

پاسخ این سوال بستگی به میزان خرابی و آسیب دیدگی قطعات پس از آبخوردگی تبلت دارد. برای این که مدارها دچار اتصالی نشده و آسیب نبینند، تبلت را به هیچ عنوان به شارژ نزنید. حتی توصیه می شود که چند ساعتی اصلا با دستگاه کار نکرده و آن را روشن نکنید. پس از آن به مرکز تعمیرات تبلت سامسونگ مراجعه کنید تا کارشناسان این حوزه ضمن عیب یابی تبلت و شناسایی قطعات آسیب دیده، اقدامات ترمیمی لازم را انجام دهند.

چرا تبلت بعد از ضربه خوردن مدام خاموش می شود؟

اگر تبلت شما ضربه خورده و بعد از آن مدام خاموش می شود، باید بدانید که این اتفاق چندان غیر عادی نیست. اگر نمایشگر آسیب دیده باشد یا مثلا برد معیوب شده باشد، ممکن است دستگاه مدام خاموش شود. البته گاهی ایرادات نرم افزاری هم باعث بروز چنین مشکلی می شوند که ارتباطی با ضربه خوردن تبلت ندارند. قبل از اقدام به تعمیر تبلت Samsung و برای عیب یابی دستگاه، ببینید که نمایشگر از نظر ظاهری سالم است یا نه. اگر شکستگی وجود نداشت، تبلت را به شارژ بزنید. اگر باز هم روشن نشد، یعنی مدارها و قطعات داخلی آسیب دیده اند و نیاز به ترمیم یا تعویض دارند.

خدمات واحد تعمیر تبلت سامسونگ

مدیریت مرکز تعمیر سامسونگ به دلیل اطمینان از تبحر و تخصص کارشناسان خویش تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت نموده است؛ تمامی دستگاه‌های معیوب سامسونگ در این مرکز پس از اتمام عملیات تعمیر، مورد بررسی کارشناسان ارشد قرار گرفته و در صورت تأیید روانه بخش «تحویل به مشتری» می‌گردند.

تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، التزام به استفاده از بهترین مواد اولیه، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست سبب گشته تا این مجموعه به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی تعمیر سامسونگ قرار گیرد. خدمات واحد تعمیر تبلت سامسونگ در بخش زیر ذکر خواهدشد.

  • حل مشکل کند شدن تاچ یا عمل نکردن آن در تبلت سامسونگ
  • برطرف کردن مشکلات کم نور شدن تبلت سامسونگ
  • برطرف کردن مشکلات مدارات کیبرد و اسپیکر و بازر و میکروفن و … در تبلت سامسونگ
  • حل مشکلات شارژ نشدن و تخلیه شارژ و شارژ کاذب تبلت سامسونگ
  • حل مشکلات تبلت هایی که روشن می شوند و تصویر ندارند
  • حل مشکلات تبلت های سامسونگ که شارژ نمی شوند
  • حل مشکلات تبلت های سامسونگ که شارژ خالی می کنند
  • برطرف کردن مشکلات تبلت های سامسونگ که وای فای آن ها از کار افتاده است
  • حل مشکلات تبلت های سامسونگ که بلوتوث آنها کار نمی کند
  • رفع عدم کارکرد دوربین تبلت سامسونگ
  • رفع عدم کارکرد مموری کارت تبلت سامسونگ
  • رفع عدم کارکرد ویبره تبلت سامسونگ
  • رفع عدم کارکرد تاچ تبلت سامسونگ
  • حل مشکلات ال سی دی تبلت سامسونگ
  • رفع عدم کارکرد بلوتوث تبلت سامسونگ
  • رفع عدم کارکرد USB تبلت سامسونگ
  • رفع عدم کارکرد و شناسایی سیم کارت تبلت سامسونگ
  • رفع مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه تبلت سامسونگ
  • رفع مشکلات مدارRX تبلت سامسونگ
  • رفع مشکلات مدارTX تبلت سامسونگ
  • تعویض تخصصی تاچ و ال سی دی تبلت سامسونگ
  • تعویض باطری و انتخاب باطری های مناسب تبلت سامسونگ

تعمیر تبلت سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیر سامسونگ

تعمیر تبلت سامسونگ یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که با رعایت تمامی پارامترهای بایسته و ضروری انجام می پذیرد و پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است؛ کاربران گرامی می توانند با حضور در پارت تعمیر تبلت سامسونگ تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و در صورت نیاز اشکالات نرم افزاری یا سخت افزاری پیش آمده در آن را رفع و حل نمایند.

مهندسان و کارشناسان فعال در مرکز تعمیر تبلت سامسونگ با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیر و استفاده از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت سامسونگ گشته اند.

اخبار تبلت سامسونگ و دیگر خبرها

دراین قسمت جدیدترین رویدادها و اخبار تبلت سامسونگ و دیگر خبرها به کاربران گرامی ارائه خواهد شد. مرکز تعمیر سامسونگ پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده‌است تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات پس از فروش، رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب کنند.

کارشناسان مرکز تعمیر سامسونگ به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه‌های فوجیستو را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد.

مقالات تبلت سامسونگ و دیگر مقالات

تعمیر تبلت سامسونگ در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی، لحیم کاری و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آن به صفر می رسد.

کارشناسان مرکز تعمیر تبلت سامسونگ به دلیل حضور در دوره های کارشناسی-تخصصی تسلط کاملی بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول یافته و قادر هستند تا درکمترین زمان و با بهترین کیفیت تمامی عیوب ایجاد شده در آن را رفع نمایند. مقالات تبلت سامسونگ و دیگر مقالات مرتبط با این بخش از طریق لینک های زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سال‌ها تجربه در امر تعمیر و فروش محصولات شرکت سامسونگ، همواره انتخاب نخست مشتریان بوده است. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ  از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد.

تمامی این خدمات توسط برترین کارشناسان و مهندسین کشور به صورت فوق‌تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌گردد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی گشته است.متخصصین نمایندگی سامسونگ ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و دانش تخصصی آنان‌ برگزار می‌گردد.

4.7/5 (3 امتیاز)

۵ پاسخ

  1. سلام تبلت s7 هاردش پر بود و اخطار می داد، خاموشش کردم دیگه روشن نشد. چند جا بردم گفتن هاردش سوخته و هیچکدامشان هم هارد نداشتند یا گفتند اگر هم هاردش رو عوض کنیم ۵۰ درصد امکان داره دیگه اصلا روشن نشه. البته حالا هم روشن نمیشه.
    بنظر شما درست میشه؟ کجا بیرمش؟

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      برای کسب اطلاع دقیق از تکنسین با شماره ۱۶۶۲ تماس بگیری. همچنین درصورت امکان می توانید به یکی از شعب ما مراجعه کنید.

    1. روز به خیر دوست عزیز،
      این مورد که مدل تبلت شما بستگی دارد. ممکن است دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. برای اطلاع از امکان تعمیر، با شماره ۵۴۱۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

  2. سلام وقت بخیراز کرمان مزاحمتون میشم یه تبلت ۱۲ پرو دارم خورده زمین وقتی روشن میشه بعضی وقتها صفحه چشمک میزنه و آنتن نمیده و بعد از چشمک زدن ریست میشه شارژهم خیلی کند انجام میده به نظرتون چه قسمتی از مدار آسیب دیده تشکر راهنمایی کنید ممکنه از ای سی تغذیه باشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *