تعمیرات لپ تاپ Samsung

تعمیرات لپ تاپ Samsung در این مرکز به دست مجموعه‌ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارامد در حوزه تعمیر لپ تاپ Samsung گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای تعمیر لپ تاپ سامسونگ است.

درصورت بروز هر مشکلی برای لپ تاپ سامسونگ، اعم از روشن نشدن لپ تاپ، هنگ کردن، خاموش شدن ناگهانی، ریستارت شدن مداوم و … می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات لپ تاپ سامسونگ را به نمایندگی رسمی سامسونگ بسپارید. تکنسین‌های این مرکز با سرعت و کیفیت بالایی مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ سامسونگ را برطرف می‌کنند و این دستگاه را مانند روز اول در اختیار شما قرار می‌دهند. جهت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ علاوه‌بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های این مرکز مراجعه کنید می‌توانید از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل نیز استفاده کنید.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، تعویض قطعات، بهسازی و ترمیم کلیه مدلهای لپ تاپ به متقاضیان است. کاربران کلیه لپ تاپ های سامسونگ می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده خود، به نمایندگی سامسونگ مراجعه کرده و پس از حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با لپ تاپ های سامسونگ را شامل می‌گردد. شایان ذکر است در مرکز تعمیرات سامسونگ در صورت محرز شدن خرابی کامل یک قطعه و نیاز به تعویض آن، با صاحب دستگاه تماس گرفته شده و جهت این کار از وی کسب اجازه صورت می‌پذیرد.

تجهیزات مرکز تعمیر لپ تاپ Samsung

به روز رسانی تجهیزات و ابزارآلات مرکز تعمیر لپ تاپ Samsung، همگام با ورود و معرفی هر یک از سری‌های جدید لپ تاپ سامسونگ به بازارهای جهانی، انجام می پذیرد. از همین روست که کارشناسان این مرکز قادر به رفع پیچیده‌ترین اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ ها هستند. به بیانی دیگر بهره‌مندی این مرکز از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر سبب گشته تا کارشناسان حاضر، در پیاده‌سازی راهکارها و استراتژی‌های تعمیر توانمندتر گشته و درصد موفقیت عملیات تعمیر را به بالاترین میزان ممکن برسانند.

توجه و تأکید ویژه بر به‌روز رسانی امکانات و تجهیزات این مرکز از آن روست که تعمیر لپ تاپ Samsung با توجه به ساختار ویژه و منحصربه‌فرد این محصول، نیازمند تجهیزات خاصی است که می‌بایست سازگاری و تناسب لازم با پیکربندی این دستگاه را داشته باشند. عدم توجه به تفاوت‌های ساختاری و سیستمی این محصول و تطبیق ابزارآلات به کارگرفته شده با آن در حین تعمیر سبب می‌گردد تا عیب‌یابی کارشناسی و صحیحی انجام نپذیرد و به تبع آن اقدامات صورت گرفته جهت تعمیر لپ تاپ سامسونگ نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشد.

کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ Samsung

کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ Samsung به دلیل تفکیک و بررسی انواع بی‌شماری از لپ‌ تاپ‌های این برند، موفق به تدوین راهکارهایی جهت عیب‌یابی صحیح و رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول گشته‌اند. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در این مجموعه سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ تاپ های سامسونگ را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

مدیریت مرکز تعمیر لپ تاپ Samsung به دلیل اطمینان از تبحر و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است. عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ های Samsung، تهیه گزارش فنی از وضعیت دستگاه‌های معیوب، انجام سرویس‌های جامع و تعمیرات Samsung، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ، در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ سامسونگ

در نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung، آرشیوی جامع از کلیه قطعات لپ تاپ های سامسونگ فراهم شده است تا تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده، در سریع‌ترین حالت ممکن و بی‌هیچ فوت وقتی انجام پذیرد. البته تلاش کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات معیوب دستگاه‌های لپ تاپ خودداری ورزند تا دستگاه فرصت کار با قطعات اصلی خود را به بهترین نحو ممکن داشته باشد.

اما در شرایطی که قطعه معیوب کاملاً از کارافتاده باشد و امکان تعمیر آن نیز وجود نداشته باشد، چاره‌ای جز تعویض نخواهد بود. تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ Samsung در این مرکز توسط برترین تیم تعمیراتی و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد. برخی از خدمات قابل دریافت مرتبط با سخت افزار لپ تاپ های سامسونگ در این مرکز عبارتند از:

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ  Samsung، تعمیر و تعویض صفحه نمایش لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ  Samsung، تعمیر و تعویض فن لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض بلندگوی لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض درایو نوری لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض دیسک لپ تاپ Samsung، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و تعویض کارت شبکه لپ تاپ سامسونگ و … .

تعمیر مادربرد لپ تاپ سامسونگ

چرا لپ تاپ سامسونگ روشن نمی‌شود؟ دلیل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ سامسونگ چیست؟ یکی از احتمالاتی که می‌توان درصورت بروز چنین مشکلاتی در لپ تاپ سامسونگ درنظر گرفت، خرابی مادربرد این دستگاه است که به آن مین برد یا برد اصلی هم گفته می‌شود. مادربرد ارتباط بین تمامی اجزاء لپ تاپ را برقرار می‌کند تا به CPU برای پردازش عملیات هر یک از قطعات لپ تاپ کمک کند. از طرفی دستورات کاربر را دریافت کرده و به قطعه یا بخش موردنظر در لپ تاپ ارسال می‌کند و اینگونه نقش و مسئولیت تمامی بخش‌های لپ تاپ را تعیین می‌کند. با این وجود اگر مشکلی برای مادربرد لپ تاپ به وجود بیاید، نه تنها ارتباط بین تمامی اجزاء لپ تاپ قطع می‌شود و پردازنده نمی‌تواند کارش را درست انجام دهد بلکه هیچ یک از دستورات کاربر هم اجرا نخواهد شد.

مهم‌ترین عامل خرابی مین برد، نوسان برق است. اگر شما هم با مشکلاتی نظر روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ سامسونگ مواجه شده‌اید، تنها کافیست که لپ تاپ خود را جهت عیب‌یابی و تعمیر به نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung بسپارید.

تعمیر منبع تغذیه لپ تاپ سامسونگ

تنها دلیل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ سامسونگ، خرابی مادربرد این دستگاه نیست بلکه خرابی منبع تغذیه که به آن برد پاور هم می‌گویند یکی دیگر از دلایل بروز چنین مشکلاتی در لپ تاپ سامسونگ است. نقش و وظیفه اصلی منبع تغذیه همانطور که از نامش هم پیداست، تامین برق موردنیاز برای لپ تاپ است تا این قطعه روشن بماند و کار کند. به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده و آن را به برق مورد نیاز لپ تاپ تبدیل کرده و از طریق مین برد به تمامی قطعات این دستگاه انتقال می‌دهد.

جالب است بدانید که مهم‌ترین دلیل خرابی منبع تغذیه نیز مانند مین برد، نوسان برق است. البته این مسئله خیلی دور از انتظار نیست چراکه منبع تغذیه دائماً با برق سر و کار دارد از این‌رو بدیهی است که بروز هرگونه نوسانی در جریان برق می‌تواند موجب آسیب‌دیدگی این قطعه شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای جلوگیری از خراب شدن منبع تغذیه و مادربرد لپ تاپ خود، حتماً این دستگاه را هنگام شارژ کردن به محافظ برق متصل کنید. اگر هم با مشکلی در لپ تاپ سامسونگ مواجه شدید تعمیرات آن را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung بسپارید.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ Samsung

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung است که به دست تیمی از زبده‌ترین تکنیسین‌ها و مهندسان این حوزه انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در واحد تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ مربوط به یکی از مهمترین و کلیدی ترین قطعات تشکیل دهنده انواع کامپیوتر یعنی GPU یا در اصطلاح نه چندان درست عامیانه، همان کارت گرافیک است که وظیفه مهم و سنگین پردازش تصویر را به دوش می کشد؛

این قطعه که به صورت یک چیت ساخته می شود، تمامی ورودی‌ها و خروجی های تصویری را کنترل و هماهنگ می سازد. کارت گرافیک به شکل ها و صورت های مختلفی از لحاظ اتصال و برقراری ارتباط با دیگر قطعات سیستم های PC، Notebook و دیگر انواع کامپیوتر به کار می رود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت خرابی این بخش از لپ تاپ خویش به مرکز تعمیرات قطعات لپ تاپ کارت گرافیک مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء آن را دریافت نمایید.

تعمیر باتری لپ تاپ سامسونگ

یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ باتری آن است. این قطعه ی قابل شارژ، مسئولیت تامین انرژی لپ تاپ را بر عهده داشته و امکانی را فراهم می کند که لپ تاپ بدون نیاز به برق فعالیت کند. از این رو نحوه ی تعمیر باتری لپ تاپ سامسونگ امر مهمی است که نیازمند مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر می باشد. ناکارآمدی باتری، علاوه بر این که فرآیند شارژ شدن دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد، می تواند در بلند مدت نیز موجب بروز مشکلاتی در سایر قطعات لپ تاپ شود. کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung، ضمن بهره گیری از پیشرفته ترین ابزارآلات فنی و تجهیزات روز دنیا، باتری لپ تاپ سامسونگ را طی مراحل ریزبینانه عیب یابی، تعمیر و یا تعویض می نمایند.

تعمیر فن لپ تاپ سامسونگ

فن بخش ویژه ای از هر لپ تاپ می باشد که مسئولیت خنک سازی حرارت پردازش های مختلف را برعهده دارد. روند کاری این قطعه بر روی سلامت سایر قطعات تشکیل دهنده ی لپ تاپ تاثیر گذار است. بنابراین معضل کار نکردن فن لپ تاپ باید در اسرع وقت برطرف شود. از کار افتادگی فن لپ تاپ عموما با علائمی چون داغی بیش از حد لپ تاپ و یا خروج صدای نا به هنجار از پره های فن پدیدار می شود. تعمیر و تعویض فن لپ تاپ یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung است که براساس پارامترهای استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی ارائه می شود. لازم به ذکر است که در صورت ضرورت یافتن پروسه ی تعویض فن لپ تاپ جهت بازیابی کارکرد اولیه ی سیستم، جایگزینی با نمونه ی اورجینال مشابه انجام خواهد شد.

تعمیرات کیبورد لپ تاپ  Samsung

یکی از پارت های موجود در نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung پارت تعمیرات کیبورد لپ تاپ است. در این پارت تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد -تعمیرات کیبورد بی‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد.

برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که نیاز به تعمیرات را ضروری می سازد عبارتند از: صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند. دیگر آنکه هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود.

مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید؛ حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید؛ حروف YU تایپ می گرد و … .

تعمیر بلندگوی لپ تاپ Samsung

تعمیر بلندگوی لپ تاپ یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung است. خدمات مرتبط با این بخش به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان پس از عیب یابی صحیح دستگاه انجام می پذیرد. برخی از شایع ترین اشکالات مربوط که بلندگوی لپ تاپ که در مرکز تعمیر قطعات لپ تاپ مرتفع گشته اند عبارتند از: معیوب بودن کارت صدا، کار نکردن یکی از بلندگوهای لپ تاپ و … .

تعمیرات هارد لپ تاپ Samsung

از دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ Samsung تعمیرات مرتبط با هارد است. تعمیرات هارد لپ تاپ یا هاردی که بصورت اینترنال به لپ تاپ وصل شده است کمی پیچیده است، چون مشخص نیست هارد شما خراب است یا لپ تاپ شما به مشکل خورده است. پس از خرابی لپ تاپ باید مشخص شود که لپ تاپ شما به مشکل خورده یا هارد اما اگر لپ تاپ دچار ضربه یا نوسان شده باشد اصولا هارد دچار خرابی شده است. برای تعمیر هارد لپ تاپ، هارد را باید حتما از لپ تاپ جدا کرده و مستقیم به PC3000 یا MRTPRO وصل کرده، پس از اتصال مستقیم به سیم امکان تشخیص نوع خرابی وجود دارد.

مشکلات لپ تاپ سامسونگ

  • مشکلات مربوط به پاور و عیب یابی و تعمیر آنها
  • تعمیر جک پاور لپ تاپ samsung
  • تعمیر و تعویض مادربرد samsung
  • مشکلات مربوط به کار نکردن کیبرد و عیب یابی و تعمیر آن
  • تعویض کیبرد و تاچ لپ تاپ samsung
  • تعویض LCD شکسته لپ تاپ samsung
  • رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ samsung
  • تعمیر کاور LCD لپ تاپ samsung
  • تعویض انواع قطعات الکترونیکی ( خازن – مقاومت – دیود – ترانزیستور – فت و… ) لپ تاپ
  • پروگرام کردن انواع بایوس BIOS PROGRAM لپ تاپ samsung
  • ارتقا انواع سی پی یو CPU UPGRADE لپ تاپ سامسونگ
  • ارتقا انوع رم RAM UPGRADE لپ تاپ samsung
  • نصب و راه اندازی انواع ویندوز XP – VISTA – ۷-۸ لپ تاپ samsung
  • نصب و راه اندازی انواع درایور لپ تاپ samsung
  • عیب یابی عدم نصب ویندوز – هنگ کردن – تصویر ندادن NOT BOOT- روشن نشدن NO POWER
  • رفع نواقص ناشی از شکستگی انواع لپ تاپ samsung
  • رفع مشکلاتی نظیر : به هم خوردگی رنگ تاریک شدن تصویر خطوط رنگی روی تصویر
  • تعمیر برد الکترونیکی هارددیسک

عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

  • عیب یابی انواع IO – SOUTH BRIDGE -NORTH BRIDGE – CPU SOCKET
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های samsung که روشن نمیشوند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن میشوند ولی تصویر ندارند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های samsung که روشن میشوند اما بعد از جند ثانیه خاموش میشوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که شارژ نمی کنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های samsung که HANG میکنند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های samsung که RESET میشوند.
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سامسونگ که روشن میشوند ولی تصویر ندارند و بوق میزنند
  • رفع مشکل کار نکردن Tuchpad لپ تاپ samsung
  • تعمیر و تعویض انواع کارت شبکه بی سیم WIFI لپ تاپ samsung
  • تعمیر و تعویض انواع درایو نوری DVD-RW لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع سی پی یو CPU لپ تاپ samsung
  • تعمیر و تعویض انواع مادربرد MAINBOARD لپ تاپ samsung
  • تعمیر و تعویض انواع رم RAM لپ تاپ samsung
  • تعمیر و تعویض انواع موس لمسی TOUCH PAD لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع فن سی پی یو CPU FAN لپ تاپ samsung
  • تعمیر و تعویض انواع کارت شبکه LAN لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر و تعویض انواع وب کم WEBCAM لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر انواع آداپتور CHARGER لپ تاپ samsung
  • رفع مشکل آب خوردگی لپ تاپ samsung

تعمیرات تخصصی لپ تاپ سامسونگ

تعمیر لپ تاپ Samsung اگرچه ادعای بسیاری از مراکز تعمیر و فعالان این حوزه است لیکن شما کاربران گرامی می‌بایست آگاهانه عمل کرده و از تحویل دستگاه خود به مراکزی که تعهدی نسبت به تعمیرات خود ندارند خودداری ورزید. مراکز غیرمجازی که مدعی انجام تعمیر لپ تاپ Samsung هستند، غالباً تعهدی نسبت به فعالیت‌های کادر فنی خویش و اشتباهات آنان نداشته و در صورت خرابی دستگاه و عدم حصول نتیجه از عملیات تعمیر، پاسخگوی شما نخواهند بود.

بعلاوه، به دلیل عدم استفاده از ابزارآلات و تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیر لپ تاپ Samsung در این مراکز، احتمال آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه بسیار بالاست، به گونه‌ای که گاه گزارش‌هایی نیز از خرابی کامل دستگاه به گوش ما رسیده است. از این‌رو در صورتی که شما نیز یکی از کاربران دستگاه لپ تاپ سامسونگ Samsung هستید اما دستگاه شما به هر دلیل دچا نقص در عملکرد و یا اختلال گشته است، به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت اِعمال تعمیرات، دستگاه خود را به یکی از مراکز مجاز و با سابقۀ حوزه تعمیر لپ تاپ Samsung تحویل دهید.

تعمیرات Samsung

تعمیرات Samsung به دلیل به‌روزرسانی‌های سریعی که در تولیدات این کمپانی انجام می‌پذیرد نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن بهره‌مندی از دانش فنی روز، ابزارآلات پیشرفته تعمیر را نیز در اختیار داشته باشد. در همین راستا، واحد تعمیرات Samsung با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری گوشی‌ها و تبلت ها، لپ تاپ ها و دیکر محصولات سامسونگ را با قطعات اورجینال و هزینه های مصوب در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سامسونگ، تکیه بر دانش متخصصان و به‌کارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر در امر تعمیرات لپ تاپ، سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات لپ تاپ سامسونگ Samsung گردد.

سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

شاید خیلی از کاربران لپ تاپ‌های سامسونگ با مشکل بوت نشدن ویندوز در این دستگاه مواجه شده باشند. بوت نشدن ویندوز در لپ تاپ از آن دسته از مشکلات خسته‌کننده‌‌ای است که اکثر اوقات به دلایل نرم‌افزاری به وجود می‌آید و یا موجب می‌شود که زمان زیادی طول بکشد تا ویندوز بوت شود یا اینکه اصلاً ویندوز بوت نمی‌شود و در نهایت یک صفحه سیاه نمایش داده می‌شود. برخی از مهم‌ترین دلایل نرم‌افزاری که موجب بروز چنین مشکلی در لپ تاپ سامسونگ می‌شوند شامل: ویروسی شدن لپ تاپ و اتصال دستگاه‌های مختلفی به لپ تاپ مانند: پرینتر، اسکنر، اسپیکر، میکروفون، کارت‌های حافظه، دوربین‌های دیجیتال و … می‌باشند. در واقع گاهی اوقات اتصال چندین دستگاه متعدد به لپ تاپ موجب بروز اختلال نرم‌‎افزاری در این دستگاه و بوت نشدن ویندوز آن می‌شود.

برای اینکه بتوانید در این حالت وارد ویندوز سیستم خود شوید ابتدا باید هر دستگاهی که به لپ تاپ متصل است را از آن جدا کنید و سپس باتری لپ تاپ را از آن خارج کرده و مجدداً در آن قرار دهید و لپ تاپ را روشن کنید. اگر که نمی‌توانید باتری لپ تاپ را از آن خارج کنید می‌توانید دکمه پاور سیستم خود را به مدت 10 ثانیه نگه دارد و هنگامی که لپ تاپ در حال روشن شدن بود دکمه Shift را نگه دارید تا وارد منوی بوت آن شوید. حالا که وارد منوی بوت شدید می‌توانید به راحتی سیستم خود را راه‌اندازی کنید و بدون مشکل وارد ویندوز لپ تاپ شوید.

مهم‌ترین دلیل بهم‌ریختگی تصاویر در لپ تاپ سامسونگ اختلال در عملکرد کارت گرافیک این دستگاه است که می‌توان با بروز رسانی کارت گرافیک و کالیبره کردن مانیتور این مشکل را برطرف کرد. جدا از آپدیت و بروز رسانی کارت گرافیک لپ تاپ که کار خیلی سختی نیست، کالیبره کردن مانیتور می‌تواند به برطرف شدن مشکل بهم‌ریختگی تصاویر کمک کند.

در واقع کالیبره کردن مانیتور لپ تاپ به معنای تنظیم کردن نمایشگر بر مبنای یک استاندارد از قبل تعیین شده است یا به زبان ساده به معنای تراز کردن تصاویر در مانیتور است. برای کالیبره کردن مانیتور تنها کافیست که وارد کنترل پنل لپ تاپ خود شوید و عبارت Calibrate را سرچ کنید. اکنون بر روی عبارت “Calibrate Display Color” که در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود کلیک کنید. حالا در پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود از مراحل ابتدایی کالیبراسیون شامل: گاما، روشنایی، کنتراست و تعادل رنگی بگذرید اکنون می‌توانید وضعیت مانیتور خود را پیش و پس از تغییرات اعمال شده بررسی کنید.

اکثر مدل‌های لپ تاپ سامسونگ دارای دکمه‌ای مخصوص فعال و غیر فعال کردن تاچ پد در کیبورد هستند که ممکن است اشتباهی دست شما به آن دکمه برخورد کرده باشد و تاچ پد سیستم شما غیر فعال شده باشد. با سرچ در گوگل یا نگاهی به دفترچه راهنمای سیستم خود می‌توانید دکمه مخصوص فعال یا غیر فعال کردن تاچ پد را پیدا کنید و از آن برای رفع این مشکل استفاده کنید. اگر سیستم عامل شما دائم هنگ می‌کند همین مسئله می‌تواند موجب غیر فعال شدن تاچ پد لپ تاپ شما شده باشد که در این حالت می‌توانید سیستم عامل خود را عوض کنید. اگر که باز هم تاچ پد شما غیر فعال بود سری به تنظیمات کنترل پنل و بایوس بزنید و فعال بودن تاچ پد را در آن بررسی کنید.

از ویروسی نبودن سیستم خود با نصب یک آنتی ویروس اورجینال بر روی آن مطمئن شوید. اگر با اتصال تجهیزات خارجی به لپ تاپ شاهد غیر فعال شدن تاچ پد آن شدید بهتر است آن تجهیزات را از سیستم خود جدا کرده و آن را یک بار ریستارت کنید تا مشکل غیر فعال شدن تاچ پد لپ تاپ برطرف شود. در صورتی که هیچ یک از این راهکارها کمکی به رفع مشکل از کار افتادن تاچ پد لپ تاپ نکرد از اینکه هیچ ضربه‌ای به آن وارد نشده است مطمئن شوید و این دستگاه را جهت عیب‌یابی و تعمیرات به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ بسپارید.

امکان ندارد هیچ کاربری با مشکل کند شدن سرعت لپ تاپ مواجه نشده باشد به ویژه کاربران لپ تاپ سامسونگ. دلایل ساده‌ای که می‌توانند موجب کم شدن سرعت لپ تاپ سامسونگ شوند شامل: ویروسی شدن لپ تاپ و نصب بدافزارها بر روی این سیستم و همچنین پراکندگی داده‌ها بر روی هارد آن می‌باشند. اگر بروز این مشکل به دلیل ویروسی شدن سیستم شما باشد به راحتی می‌توانید با نصب یک آنتی ویروس اورجینال بر روی آن و ویروس‌کشی لپ تاپ خود از شر مشکل کند شدن لپ تاپ خلاص شوید. اگر هم به تازگی نرم‌افزاری از سایتی نامعتبر دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کرده‌اید می‌توانید با حذف آن این مشکل را برطرف کنید.

منظور از پراکندگی داده‌ها بر روی هارد نیز این است که وقتی شما داده‌ای را بر روی سیستم خود نصب می‌کنید، ویندوز آن را در اولین بخش یا سکتور هارد ذخیره می‌کند اما اگر بخشی از آن داده یا فایل در قسمت اول هارد جا نشود آن را در بخش دوم یا سکتور دوم هارد ذخیره می‌کند و همین مسئله موجب پراکندگی داده‌ها و کند شدن سرعت لپ تاپ برای دسترسی به آن‌ها می‌شود. جهت رفع این مشکل باید هارد خود را با استفاده از ابزار Disk Defragment ویندوز یکپارچه‌سازی کنید. برای انجام این کار تنها کافیست که عبارت Defragment را در نوار جستجوی منوی استارت سرچ کنید و سپس درایورهای مورد نظر خود را برای یکپارچه‌سازی انتخاب کرده و بر روی Optimize کلیک کنید.

لپ تاپ سامسونگ ممکن است به چند دلیل روشن نشود برخی از رایج ترین دلایل روشن نشدن لپ تاپ عبارتند از: باتری خالی یا خراب، شارژر یا کابل برق ناسالم، مشکل در فن یا سیستم خنک کننده، مشکل در صفحه نمایش یا کارت گرافیک، مشکل در حافظه یا پردازنده، مشکل در ویندوز یا درایورها، مشکل در مادربورد یا منبع تغذیه ، ویروس یا نرم افزار مخرب و…