سامسونگ اعلام کرده است که دستیار هوشمند سامسونگ، بیکسبی ۲، به صورت تدریجی برای تعداد زیادی از کشورهای جهان از جمله ایران فعال خواهد شد. این دستیار هوشمند، پیش از این، تنها در گوشیهای گلکسی S8 و S8 پلاس و در کشورهای آمریکا و کره جنوبی فعال بود.
شرکت سامسونگ این دستیار صوتی را با عبارت «رابطی هوشمند برای کمک به انجام سریعتر و سادهتر کارها» معرفی کرد. اکنون این انتظار به پایان رسیده و بیکسبی به تدریج برای تمامی کاربران در ۲۰۰ کشور دنیا، از جمله ایران فعال خواهد شد. معرفی نسخه جدید این دستیار هوشمند، توسط سامسونگ، طی کنفرانسی در شهر سانفرانسیسکو، صورت گرفت. این نسخه از دستیار هوشمند سامسونگ، مثل الکسای آمازون و دستیار گوگل است و قابلیت کنترل گجتهای هوشمند خانه را کنترل کرد.
کارکرد دستیار هوشمند سامسونگ
کارکرد دستیار هوشمند سامسونگ چندان پیچیده نیست. پس از فعال شدن این دستیار هوشمند بر روی تلفن های همراه، دستگاه آماده دریافت فرمان صوتی میشود. با فعال شدن این بخش، میتوان از بیکسبی درخواست کرد که کارهای ضروری را یادآوری کند. برای مثال، باستفاده از بیکسبی ۲ کاربران میتوانند در خانه از طریق دستورات صوتی هوشمند اقدام به روشن و خاموش کردن لامپ هوشمند یا تغییر دمای ترموستات کنند.
یادآوری هایی که توسط این دستیار هوشمند سامسونگ انجام می شود، همگی روی صفحه همیشه روشن (AOD)، در صفحه اصلی اپلیکیشن بیکسبی و نیز روی لبه edge screen تلفن همراه نیز نمایش داده میشوند. بسته به دستگاهی که از این دستیار هوشمند استفاده میکند، سامسونگ ادعا کرده است که این نسخه در تشخیص و پردازش زبانها و پیشبینی نیازهای کاربران عملکرد بهتری دارد.
فعالسازی دستیار هوشمند سامسونگ
فعالسازی دستیار هوشمند سامسونگ، توسط بخش بروزرسانیهای OTA گوشی انجام می شود. با دریافت بروزرسانی های موردنظر کاربر این امکان را می یابد تا برنامههایش را نظم ببخشد. بیکسبی ۲، دستیار هوشمند سامسونگ، قابلیت درک صدا، متن یا لمس را دارد و پیوسته در حال یادگیری روشهای کاربر در انجام امور مختلف است.
دستیار صوتی هوشمند بیکسبی از رقبایی نظیر گوگل اسیستنت، الکسا و سیری عقب مانده است و تعویق انتشار بیکسبی در آمریکا در تابستان سال جاری، دردی از مشکلات این سیستم صوتی هوشمند برای شناسایی دستورات صوتی انگلیسی حل نکرد.
نمایندگی سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ
نمایندگی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتریمحور، ویژگیهای منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این راهرو توانسته رضایت هموطنان را بیش از پیش جلب نماید. نمایندگی سامسونگ چه در عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجربترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد.
تلاش کارشناسان بخش وب این مجموعه، آن است تا شما کاربران گرامی را در جریان جدیدترین رویدادهای مرتبط با این کمپانی خوشنام، نظیر بکارگیری دستیار هوشمند سامسونگ در دستگاه های تلفن همراه، قرار دهد. حوزهی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر و فروش انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپتاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… میباشد. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.